abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:02:52 #126
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162364445
Fucking vies dit.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_162364596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef Boma het volgende:
De tering :') wanneer tyft die kut brabo nou eindelijk is op.
Van mij mogen Van Geel en Vilhena allebei optiefen
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:09:37 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162364618
Haha wat is dit nou weer?

Amateurisme ten top
pi_162364638
Of Feyenoord is helemaal klaar met Vilhena? Die spelers hebben vandaag de dag te veel te willen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:10:20 #130
357045 Grifte
Feijenoord
pi_162364641
Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan met dit kutbestuur... :')
pi_162364667
Mensen, dit is het beste voor iedereen. Vilhena is een speler die nog niets heeft bewezen en na 1 toevalstreffer meteen denkt dat hij het mannetje is en iedere vrije trap opeist.. zo'n ego moet je niet in je team willen.. laat hem maar naar het buitenland gaan, dan zien we vanzelf of zijn ego net zo groot is als zijn kwaliteiten
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:12:33 #132
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162364755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen, dit is het beste voor iedereen. Vilhena is een speler die nog niets heeft bewezen en na 1 toevalstreffer meteen denkt dat hij het mannetje is en iedere vrije trap opeist.. zo'n ego moet je niet in je team willen.. laat hem maar naar het buitenland gaan, dan zien we vanzelf of zijn ego net zo groot is als zijn kwaliteiten
Het gaat mij om de manier waarop dit weer gaat. Je knalt op vrijdagavond om half 9 een persbericht op je site. Vilhena was er nog nieteens van op de hoogte. Vilhena heeft 15(?)jaar voor Feyenoord gespeeld. Ook al kom je er financieel niet uit dan ga je op een chique manier uit elkaar.
pi_162364782
quote:
Vilhena: 'Moet ik dan minder krijgen dan andere jongens?'
Middenvelder Tonny Vilhena reageert onverschillig op het nieuws dat Feyenoord de onderhandelingen staakt over verlenging van zijn aflopende contract.
'Ik ben niet voor niets met de club in gesprek gegaan', zegt de nu transfervrije Vilhena tegen Voetbal International. 'Iedereen kent mijn thuissituatie, dus langer bij de club was voor mij een serieuze optie, ook al doordat Feyenoord mijn club is en blijft.'

De middenvelder wijst de suggestie van de hand dat hij exorbitante eisen had gesteld. 'Het enige dat ik heb gevraagd is een salaris dat de meeste andere basisspelers bij de club ook krijgen. Feyenoord was daartoe niet bereid. Oké, dan niet.'

'Ik hoor en lees ook dat ik word neergezet als een geldwolf, maar wie de salarissen bij Feyenoord kent, weet dat ik niet ben. Ik hoef geen miljoenen te verdienen, maar moet ik dan wel minder krijgen dan andere jongens? Het is gewoon een vorm van waardering. Als Feyenoord mij dat niet wil geven, nou, dan kijk ik verder.'

Rancune
Vilhena vliegt zondag met de selectie van Oranje naar het Portugese Lagos voor een trainingskamp van een week. Vrijdag volgt dan de oefeninterland tegen Ierland. 'Ik ben blij met die uitverkiezing', zegt Vilhena. 'Het is een bevestiging dat ik het bij Feyenoord goed heb gedaan. Ik wil dat niveau vasthouden en wacht gewoon af op wat komen gaat.'

Rancune tegen Feyenoord heeft hij niet. 'Ik gun de club het beste en zal trainer Giovanni van Bronckhorst missen. Hem ben ik dankbaar voor het vertrouwen wat hij mij heeft gegeven. Ik kan met iedereen goed opschieten, behalve misschien met één persoon.'

Voor Vilhena is er genoeg interesse. Eerder informeerden Hamburger SV en VfL Wolfsburg. Ook AC Milan en vooral Internazionale hebben belangstelling, net zoals FC Porto en een aantal Spaanse clubs. 'Ik ben ervan overtuigd dat ik bij een mooie club terecht kom waar ik me verder kan ontwikkelen', besluit Vilhena.
Krabby
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:15:17 #136
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162364789
Die reacties onder dat bericht van Feyenoord over Vilhena op Facebook :')
pi_162364827
Het is dus stuk gelopen omdat Feyenoord Vilhena niet het salaris geven wat ze al die andere mongolen geven |:( |:( :s) :{ :'(
Lijkt erop dat Van Geel een of andere prestigestrijd met Vilhena wilde uitvechten oid.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:18:51 #138
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162364911
pi_162364928
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:16 schreef Maastoren het volgende:
Het is dus stuk gelopen omdat Feyenoord Vilhena niet het salaris geven wat ze al die andere mongolen geven |:( |:( :s) :{ :'(
Lijkt erop dat Van Geel een of andere prestigestrijd met Vilhena wilde uitvechten oid.
Dat spelers met minder kwaliteiten meer verdienen dan Vilhena vind ik ook vreemd, als het inderdaad zo is. Los daarvan ben ik blij dat die hele soap nu eindelijk eens voorbij is. Jammer dat hij Feyenoord geen euro oplevert, maar het is niet anders. Als speler zal ik hem niet missen.
pi_162364989
quote:
Zou nog kunnen dat Van Geel het besluit niet alleen heeft genomen, maar dat het is voorgelegd aan de RvC. Of beslist Van Geel zelf over transfers?
pi_162365022
quote:
Rancune tegen Feyenoord heeft hij niet. 'Ik gun de club het beste en zal trainer Giovanni van Bronckhorst missen. Hem ben ik dankbaar voor het vertrouwen wat hij mij heeft gegeven. Ik kan met iedereen goed opschieten, behalve misschien met één persoon.'
Wie zou dat nou zijn.
pi_162365030
De vraag is wie er zit te jokken. Feyenoord die zegt dat Vilhena een buitensporig salaris wilde of Vilhena die zegt dat Feyenoord minder salaris bood dan dat ze een VD Heijden geven...
pi_162365043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie zou dat nou zijn.
Nelom. Iedereen heeft een hekel aan die gozert.
pi_162365044
quote:

[..]

Wie zou dat nou zijn.
Dirk Kuyt
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:23:45 #145
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162365046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou nog kunnen dat Van Geel het besluit niet alleen heeft genomen, maar dat het is voorgelegd aan de RvC. Of beslist Van Geel zelf over transfers?
Van Geel is inderdaad eindverantwoordelijk voor het transferbeleid.
pi_162365050
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Maastoren het volgende:
De vraag is wie er zit te jokken. Feyenoord die zegt dat Vilhena een buitensporig salaris wilde of Vilhena die zegt dat Feyenoord minder salaris bood dan dat ze een VD Heijden geven...
Ik heb zo'n idee dat er nog genoeg gelekt gaat worden.

Dit word geen leuke zomer.
pi_162365072
Tsja, jammer.
pi_162365075
quote:

[..]

Ik heb zo'n idee dat er nog genoeg gelekt gaat worden.

Dit word geen leuke zomer.
Van Geel is ongeschikt. Prima in de periode dat je niks te besteden had maar hij heeft ook met zijn aankopen aangetoond dat hij Feyenoord niet verder gaat helpen.
pi_162365079
Waarom kan nou verdorie zelfs zoiets niet gewoon op een normale manier gaan. Man man man. Prima dat je niet verder wil met iemand om welke reden dan ook, maar los het vervolgens ook netjes op dan.

Jezus christus, wat fucking amateuristisch.
pi_162365106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kan nou verdorie zelfs zoiets niet gewoon op een normale manier gaan. Man man man. Prima dat je niet verder wil met iemand om welke reden dan ook, maar los het vervolgens ook netjes op dan.

Jezus christus, wat fucking amateuristisch.
Precies dit. Lijkt wel of ze stuk voor stuk autistisch zijn in het Maasgebouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')