Ik word gewoon supporter van elke club waar Achahbar speelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Als Anass volgend jaar topscorer wordt stel ik voor dat we Feyenoord opheffen.
Achahbar wekt interesse Ajaxquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word gewoon supporter van elke club waar Achahbar speelt.
al maakt die er meer dan Kramertje dan al opheffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Als Anass volgend jaar topscorer wordt stel ik voor dat we Feyenoord opheffen.
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
al maakt die er meer dan Kramertje dan al opheffen.
Het is evenmin realistisch om er vanuit te gaan dat Anass bij PEC wel even de grote meneer wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.
Niet dat dat realistisch is
Hij is technisch vaardig en kan mooie doelpunten maken. Maar fysiek is hij zwak en hij is zo traag als dikke stront. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen als hij eindelijk eens serieuze speeltijd krijgt, maar ben er niet rouwig om dat dat bij een andere club is.quote:
Vind ik prima hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:12 schreef Vasion het volgende:
Volgend jaar weer een nederlaag bij PEC dus.
Ach, dat zijn we na Veldwijk wel gewend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is technisch vaardig en kan mooie doelpunten maken. Maar fysiek is hij zwak en hij is zo traag als dikke stront. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen als hij eindelijk eens serieuze speeltijd krijgt, maar ben er niet rouwig om dat dat bij een andere club is.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:17:15Feyenoord en Tonny Vilhena nemen na dit seizoen definitief afscheid van elkaar. Het volledige bericht lees je hier: https://t.co/dVVrFjV3xm reageer retweet
quote:Tonny Vilhena vervolgt zijn loopbaan bij een andere club dan Feyenoord. Dit is duidelijk geworden nadat ook een laatste poging om tot een nieuwe verbintenis te komen deze week op niets is uitgelopen.
Feyenoord en de 21-jarige middenvelder, wiens contract over zes weken afloopt, zijn met tussenpozen al met al ruim anderhalf jaar in gesprek geweest over een nieuwe verbintenis. Afgelopen week deden partijen nog een ultieme poging het eens te worden over een nieuwe meerjarige verbintenis, maar andermaal werd duidelijk dat Feyenoord bij lange na niet kan voldoen aan de eisen van Vilhena en zijn adviseurs.
Feyenoord schijnt interesse te hebben in een Chileens spitsje van 1 miljoen euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.
Niet dat dat realistisch is
Omdat? Als hij 2 miljoen salaris wil (ik noem maar wat), en dat is zijn laagste bod, wordt toch gewoon andermaal duidelijk dat Feyenoord bij lange na niet aan zijn eisen kan voldoen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat een stijlloze trap na zeg, die laatste zin.
Dat heb ik ook gelezen. Als je op je 25e niet verder komt dan 14 goals in de Chileense competitie dan zegt dat genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt interesse te hebben in een Chileens spitsje van 1 miljoen euro.
De spits schijnt de interesse bevestigd te hebben.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:32:51Kamp Vilhena had dinsdag prima gevoel na gesprek over driejarig contract. Feyenoord dacht na en zegt toch nee. #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:34:19Kamp Vilhena verrast. 'Zegt #Feyenoord nee? Niets van gehoord. Verklaring op website? Wij hebben niets gehoord. Van Geel zit in buitenland.' reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |