Ananasgodquote:
Boëtius had wel één topseizoen gespeeld. 2012/13 meen ik? Als hij dat niveau vast had kunnen houden. Maarja, ik weet niet wat het is met Feyenoord en talentjes die niet door hun dipjes heen kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.
Ik weet dat het de gewoonte is om Feyenoord talenten op te hemelen, maar ik denk dat we Vilhena echt niet gaan missen. Hij was geen speler die wekelijks het verschil maakte.
Hij was allerminst een dragende speler zoals Clasie dat wel was bijvoorbeeld.
Ik denk dan ook niet dat hij het gaat maken in het buitenland.
Toen ik dat zei over Boetius werd ik ook uitgelachen (de reacties zijn voorspelbaar), maar die zit in Basel ook de bank warm te houden.
Vilhena was met 21 jaar wel degelijk met regelmaat de best op het veld. Nee, inderdaad, niet altijd, maar wat wil je als hij amper de kans kreeg om regelmatig minuten te maken. Het afgelopen jaar meerdere keren MOTM.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.
Ik weet dat het de gewoonte is om Feyenoord talenten op te hemelen, maar ik denk dat we Vilhena echt niet gaan missen. Hij was geen speler die wekelijks het verschil maakte.
Hij was allerminst een dragende speler zoals Clasie dat wel was bijvoorbeeld.
Ik denk dan ook niet dat hij het gaat maken in het buitenland.
Toen ik dat zei over Boetius werd ik ook uitgelachen (de reacties zijn voorspelbaar), maar die zit in Basel ook de bank warm te houden.
Wat is de bron van die "enkele tonnen"?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Voor zover de zeikerds die claimen dat hij dik en miljoen, evenveel als Ahmadi/Vermeer eiste.quote:Feyenoord en Tonny Vilhena gaan op een uiterst onrustige manier uit elkaar. De salariseisen van de 21-jarige middenvelder bleken voor de Rotterdammers te gortig. Naar verluidt ging het Vilhena om een salaris van de buitencategorie, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Volgens journalist Mikos Gouka vroeg Vilhena om een te grote upgrade van zijn contract. 'Meer dan acht ton, dat is fors. Maar er zijn nog wel een paar spelers die nóg hoger zitten. Er is ook nog zoiets als tekengeld', laat de Feyenoord-watcher op Twitter weten. Dus houden beide partijen uiteindelijk niets aan de lange onderhandelingen over.
Vilhena was bereid om bij Feyenoord te blijven, maar zag een salarisverhoging als een vorm van waardering die hij op dat moment niet voelde. Het kamp van de 21-jarige middenvelder hield een goed gevoel aan het laatste gesprek met de clubleiding van Feyenoord, maar de Rotterdammers besloten uiteindelijk toch om de stekker uit de onderhandelingen te halen.
Ik vind het eerder krankzinnig om sommige eigen spelers als supertalenten te blijven zien ook al maken ze dat niet waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Compleet krankzinnig dat mensen dit niet willen inzien.
Overigens heeft Boetius nog altijd een ongekend talent, maar is hij ook in Basel regelmatig geblesseerd geweest.
Ik word hier zo droevig van hequote:'Kongolo, Boëtius en Vilhena met juiste salaris nog jaren in De Kuip'
woensdag 19 maart 2014 om 12:46
image: http://resources.voetbalp(...)5c652f3bdda565a3.jpg
'Kongolo, Boëtius en Vilhena met juiste salaris nog jaren in De Kuip'
Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena staan op de scoutingslijstjes van verschillende Europese topclubs. Als het aan hun management ligt, blijven zij voorlopig echter nog bij Feyenoord, meldt Voetbal International.
De belangen van het trio Feyenoord-talenten worden behartigd door de Stellar Group uit Engeland. De contracten van Boëtius en Vilhena lopen tot de zomer van 2016, Kongolo staat tot medio 2015 onder contract in De Kuip.
Feyenoord wil het contract van Kongolo, die zich fantastisch ontwikkelt, openbreken en verlengen. Zijn begeleiding staat daar voor open, maar wil wel dat de financiële beloning in verhouding staat met de gemiddelde salarissen in de selectie.
De Rotterdammers hopen op korte termijn met de Stellar Group om de tafel te zitten om over Kongolo te praten. De toekomst van Boëtius en Vilhena zal dan ook aan bod komen, maar Feyenoord is volgens VI niet van plan om hun contracten ook aan te passen.
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor zover de zeikerds die claimen dat hij dik en miljoen, evenveel als Ahmadi/Vermeer eiste.
Die gozer is transfervrij, is bereid om 3 (!) jaar te tekenen en daarbij flink wat te laten liggen t.o.v. het buitenland, levert je dan sowieso een aantal miljoen op, en vraagt gewoon een salaris wat in lijn van verwachting ligt met zijn situatie/status.
Complete waanzin dit, laat staan de behandeling achteraf
Ik denk inderdaad niet dat hij een absolute topclub haalt, of in ieder geval niet in de basis. Ik verwacht dat hij het met de Schalkes en Evertons van deze wereld zal moeten doen. Dan nog is hij zo miljoenen waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eerder krankzinnig om sommige eigen spelers als supertalenten te blijven zien ook al maken ze dat niet waar.
Wat denk jij dan dat het plafond van Vilhena is? Zie jij hem basisspeler bij een topclub zijn? Daar komt hij gewoon voor tekort.
En ik denk dat hij bij Feyenoord rond de miljoen kon gaan verdienen maar dat niet genoeg vond. Dan houdt het op.
Bij een subtopper in een grote competitie kan hij zomaar het driedubbele krijgen. Ik geef hem geen ongelijk.
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je na dat seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.
Meer dan acht hè. Plus tekengeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je het seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.
Er staat niet dat hij bovenop die 8 ton nog tekengeld wil. Je kan het even makkelijk vertalen als: wanneer je dan 8 ton te veel geef, bied dan tekengeld. Of: ja, Ahmadi zit dan maar 2-3 ton hoger, maar die kreeg ook nog een flinke zak tekengeld erbij (ondanks 0,0 doorverkooppotentieel).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.
Dat is ook gewoon een dragende speler, net als Kuyt en Vermeer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er staat niet dat hij bovenop die 8 ton nog tekengeld wil. Je kan het even makkelijk vertalen als: wanneer je dan 8 ton te veel geef, bied dan tekengeld. Of: ja, Ahmadi zit dan maar 2-3 ton hoger, maar die kreeg ook nog een flinke zak tekengeld erbij (ondanks 0,0 doorverkooppotentieel).
Dit. Je verdient het hoe dan ook terug. Al geef je hem 2 jaar een dik miljoen en een miljoen tekengeld, denk je dan echt dat hij geen 3 miljoen transfersom oplevert?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je na dat seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit. Je verdient het hoe dan ook terug. Al geef je hem 2 jaar een dik miljoen en een miljoen tekengeld, denk je dan echt dat hij geen 3 miljoen transfersom oplevert?
Natuurlijk is dat slechts illustratief en een beetje lastig uit te leggen qua verhoudingen in de groep, maar daar is nu geen sprake van.
Mooi verhaal, maar je ontwijkt wel het punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een dragende speler, net als Kuyt en Vermeer.
Zo ver is Vilhena nog niet.
Als je hem inderdaad een miljoen salaris en een miljoen tekenbonus geeft, gaat dat mogelijk scheve gezichten opleveren. Dat is dan ook dubieus. Maar daar is nu helemaal geen sprake van. Als hij 850k krijgt, gaat er echt niemand in een hoekje zitten huilen.quote:
Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat denk je dat de transferwaarde van Vilhena is?
Daar komt nog bij dat het helemaal niet gegarandeerd is dat een buitenlandse club straks bereid is om een aantal miljoenen voor Vilhena neer te leggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.
8 ton zou ik nog snappen, al is het aan de hoge kant. Meer is op dit moment gewoon niet te rechtvaardigen gezien zijn prestaties.
Het is wel eeuwig zonde.
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena had met gemak over 1 of 2 jaar 10-15 miljoen opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |