Van mij? Neejoh, ik doe geen vlieg kwaad, ben gewoon groot en onzeker, dat is niet eng toch?quote:
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frottenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:51 schreef UitStraling het volgende: [..] Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdje
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frotten
Het is te hopen dat je beter kunt koken dan dat je met woorden bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frotten
jezusquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je beter kunt koken dan dat je met woorden bent
Gezien de frequentie waarop het gebeurt kan dat beter een Uitstralinkje genoemd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook. Maar ik kan wel meer rare dingen verzinnen die zijn naam mogen dragenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op n post van 4,5 uur terug
fixedquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op 25 posts van 4,5 uur terug
Ik dacht, ik gooi er even een compleet random gifje in. Dus ik google 'random gif', en dit was de leukste hit die ik zonder te scrollen zag staanquote:
En om de twee dagen terloops vermelden dat je drie uur kunt neuken zonder ooit klaar te komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op n post van 4,5 uur terug
Doe maar zoutequote:
yats is straks vast wel saltyquote:
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yats is straks vast wel salty
Kopen?quote:
Don't sugarcoat it.quote:
^^ With thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
^^ With thatNee man, zo simpel ben ik niet. Als je me nu een pakket verschillende soorten zoete popcorn zou sturen misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Caramelpopcorn![]()
Witte chocoladepopcorn![]()
Ik mag toch hopen dat ie nu niet reageert btw
Jij was toch op dieet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee man, zo simpel ben ik niet. Als je me nu een pakket verschillende soorten zoete popcorn zou sturen misschien
Al lang opquote:
pijnlijk accuraatquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En om de twee dagen terloops vermelden dat je drie uur kunt neuken zonder ooit klaar te komen.
En een trio regelen maar vervolgens niet mee mogen doen.
En elke vrouw waar dan ook maar aanspreken, daten maar het vervolgens alleen maar yatsgezellig hebben.
En "leuk voor je" zeggen als hij zelf niets te neuken heeft en je eventjes meld dat jij wel geneukt hebt.
Maar goed zo valt er over idereen wel wat kek en markant te vertellen toch?
Zo en nu maar afwachten
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.quote:
Je kan het zelfs 1 op 1 kopiëren uit de posts van de gebruiker.....quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan het zelfs 1 op 1 kopiëren uit de posts van de gebruiker.....
Neequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.
Maar goed, nog wat leuks gaande hier?
Neen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.
Maar goed, nog wat leuks gaande hier?
Lola leeft nog ja? Gunstig.quote:
Had school vandaag, morgen weer arbeiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neen.
Ga eens aan het werk jullie, werkschuw tuig.
Ja als jij geen nudies stuurt is mijn interesse ook snel weg hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef Allures het volgende:
Jullie zijn zo saai dat ik uit pure ellende maar ben gaan werken
tis al een aantal weken zo....quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef Allures het volgende:
Jullie zijn zo saai dat ik uit pure ellende maar ben gaan werken
Maandenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
tis al een aantal weken zo....
Hoelang ben jij hier nu?
Jij bent zo jong dat dat strafbaar is geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als jij geen nudies stuurt is mijn interesse ook snel weg hoor
Ik heb jou nog nooit een zin zien lezen die er niet letterlijk zwart op wit staatquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter jequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat dat strafbaar is geloof ik
Overgewichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter je
Dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter je
Wat bedoelt ze met de "kolonisatie van onze taal"?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sylvana die zich aansluit bij DENK.Wat een naïef kipje.
Waar zegt ze dat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze met de "kolonisatie van onze taal"?
Racisme als melkkoe om je centjes bij elkaar te niksen, meer is het nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sylvana die zich aansluit bij DENK.Wat een naïef kipje.
Oh, denk dat ze bepaalde termen bedoelt die worden gebruikt om zwarte mensen aan te duiden zoals neger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DenkNL/videos/1734291756855610/
Ik geloof wel dat ze oprecht is, maar niet doorziet dat DENK primair voor Turken is en hoogstwaarschijnlijk niet zoveel geeft om vrouwenrechten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Racisme als melkkoe om je centjes bij elkaar te niksen, meer is het niet
Oh op die manier. Ja daar sta ik dan eigenlijk wel achter, iemand is niet "een zwarte" maar een zwarte man. Huidskleur is een eigenschap van iemand, niet wat iemand isquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, denk dat ze bepaalde termen bedoelt die worden gebruikt om zwarte mensen aan te duiden zoals neger.
[..]
Ik geloof wel dat ze oprecht is, maar niet doorziet dat DENK primair voor Turken is en hoogstwaarschijnlijk niet zoveel geeft om vrouwenrechten.
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Denk niet dat ze bij die partij zou gaan als ze echt geen neuk gaven om vrouwen. Ze is zelf een vrouw en ze willen haar er bij, dat is al stap 1
Dat soort one-issue partijen zijn zinloos, alsof de piratenpartij echt invloed heeft in de Tweede Kamerquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.
Nommmsquote:
Spreekpoppen van Ankara, licht gechargeerd maar wel erg dichtbij de waarheid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
Muziek op speakers luisteren die je daarvoor alleen nog maar met oortjes in hebt gehoord is zo eargasm-y.
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
Muziek op speakers luisteren die je daarvoor alleen nog maar met oortjes in hebt gehoord is zo eargasm-y.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Applequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?
Daar liggen thuis drie boeken van, nog niet gelezenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?In earSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ben jij zo'n muts die met d'r overear over straat gaat?quote:
Doe lezen danquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar liggen thuis drie boeken van, nog niet gelezen
Miss:quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zo'n muts die met d'r overear over straat gaat?
The vapin' vegan hipster is strong in this one....quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?JBL J33 is de bom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Petje op, dobbelstenen aan je binnenspiegel en raampje openquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Dikke installatie in je auto, is ook veel beter voor je oren.
Zo rol ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Petje op, dobbelstenen aan je binnenspiegel en raampje open![]()
Met een tribal sticker op de achterruitquote:
Die had ik al boven mijn reetquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een tribal sticker op de achterruit
Bij het eerste meisje met reetgewei kwam ik snel, bij de achtste dacht ik 't zal allemaal welquote:
Eentje van Monster energy drink dan.quote:
mocht niet van de leasemaatschappijquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eentje van Monster energy drink dan.
Stom!quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
mocht niet van de leasemaatschappij
Maar daar wil je dan ook nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
Wow heb een huizenprogramma op staan en in West Friesland betaal je echt geen drol voor je huis
Dat komt omdat niemand daar voor zijn 65e wil wonen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
Wow heb een huizenprogramma op staan en in West Friesland betaal je echt geen drol voor je huis
Bedoel je in het westen van Friesland of West Friesland in de zin van Noord Holland?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
Zit je dan, in the middle of nowhere, where nothing happens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
De tv zei West Friesland. Precies zo met die hoofdletters.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bedoel je in het westen van Friesland of West Friesland in de zin van Noord Holland?
Gewoon jezelf ingraven in je prachtige huisquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit je dan, in the middle of nowhere, where nothing happens.
'nestje bouwen'quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon jezelf ingraven in je prachtige huisNestje bouwen
Zolderkamer, laptop, verbinding.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:49 schreef Allures het volgende:
Gewoon internet met fok toch. Dan heb je niks meer nodig
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:50 schreef Harmankardon het volgende:
Dan zou ik direct in het buitenland gaan wonen.
Je kan nog altijd naar putte verhuizenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit je dan, in the middle of nowhere, where nothing happens.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit je weer dik boven water.
Nee, geen fatshaming voordat we dat weer krijgen.
Hehehequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie![]()
Veel gedaan gekregen op m'n werk![]()
Collega zucht altijd als ik zijn kamer in loop.
Ik: jij bent altijd blij om me te zien he!
Hij: om je te zien wel, maar als je dan je mond open doet..
Zeer waarschijnlijk de frustratie dat hij er nooit wat in mag stoppen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie![]()
Veel gedaan gekregen op m'n werk![]()
Collega zucht altijd als ik zijn kamer in loop.
Ik: jij bent altijd blij om me te zien he!
Hij: om je te zien wel, maar als je dan je mond open doet..
ik ga altijd alleen maar naar m toe als ik wat nodig heb.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de frustratie dat hij er nooit wat in mag stoppen.
ik doe geen collega'squote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen die niet eens willen skullfucken om de afterlunch-dip tegen te gaan vind ik maar oncollegiaal
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe geen collega's![]()
Op welke manier dan ook
Ik ben geen coll...quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op welke manier dan ook
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.
Ik ben je collega nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op welke manier dan ook
verreweg de meeste mensen zijn geen collega van mequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.
Geen premium vrouw zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat alle mannen die niet mijn vollega zijn me wel willen doen.
Pot, ketel?quote:
Wees maar blij, dan krijg je geen werk meer gedaan op die manier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat alle mannen die niet mijn vollega zijn me wel willen doen.
Ik ben er zelf ook nog hequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wees maar blij, dan krijg je geen werk meer gedaan op die manier.
Flinke tijd geleden dus al...quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, volgens min is dat tot max 25/28 ofzo
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uitquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, volgens min is dat tot max 25/28 ofzo
Oh, ben je er zo eentjequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog he![]()
Bals mensen dat zouden willen, betekent dat nog niet dat ik t ook zou moeten doen [ afbeelding ]
Eindhoven?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uit
Was jij een fatty dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
en toen was ik óf zwanger, óf niet slank genoeg.
ja.quote:
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uit
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
TU, vrees van niet. Delft en Enschede vallen ook af.
Dat dus...Wat een gat is dat.quote:
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.
Nee, zeker met dat taaltje niet.quote:
ik ben meestal ook wel tevreden met m'n lijf, ondanks m'n vetjes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinkenquote:
Ook jij hebt recht op een terugval op zijn tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb mezelf al in geen tijden meer gemycroft.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinken
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge mensen
Zelden zo'n opzichtige kloon gezien.quote:
Je kent Kaneel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk ook niet dat mensen me gauw mollig zouden noemen trouwens.
nee hoor, ook voor mooie mannen die eng doen, bel je de politie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.
Een lelijke man die eng doet: gatverdamme bel de politie.
Shitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge mensen
Net alsof die niet met veel meer wegkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ook voor mooie mannen die eng doen, bel je de politie.
Welnee, het is net als salaris; bijna iedereen vindt dat hij meer verdient, maar weinigen krijgen het echt.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei niet gauw.
Er zullen vast mensen zijn die dat wel zouden doen.
heeft imo meer met uitstraling te maken dan met uiterlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof die niet met veel meer wegkomen.
Aangepast, die zitten nu te huilen op de zolderkamerquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge Deezertje en syndroom
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft imo meer met uitstraling te maken dan met uiterlijk.
Sommige mensen hebben n creepy uitstraling en zijn echt niet lelijk te noemen. Die komen idd met minder weg dan mensen met n 'normale' uitstraling.
Dan ben je een van de weinigequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind jou geen creepy uitstraling hebben hoor.
Mwah, Brabants is best ok naar dan meer richting Breda of den Bosch. Eindhovens lijkt zoveel op wat ze in Helmond spreken en dat is echt niks.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinken
Dat zitten we hier allemaal toch.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Aangepast, die zitten nu te huilen op de zolderkamer
Ik nog nooitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb mezelf al in geen tijden meer gemycroft.
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.
Een lelijke man die eng doet: gatverdamme bel de politie.
dat vind jij ja. Daar is n verschil hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, Brabants is best ok naar dan meer richting Breda of den Bosch. Eindhovens lijkt zoveel op wat ze in Helmond spreken en dat is echt niks.
Het zit diep he?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.
Maar het werkt ook wel een beetje de andere kant op. Als een knappe vrouw een decollete heeft of een kort rokje draagt is het sexy. Als een lelijk wijf het doet ga je er van over je nek.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.
Maar het werkt ook wel een beetje de andere kant op. Als een knappe vrouw een decollete heeft of een kort rokje draagt is het sexy. Als een lelijk wijf het doet ga je er van over je nek.
Loka is ook gewoon een kneus, en jij ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loka is ook gewoon een kneus, en jij ook
Nummer tweequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga eerst even googlen wat een white knight is, kneus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je de eerste witte ridder al
Even dimmen makker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende meet?quote:
Doggy style FTW!quote:
Face down ass upquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style FTW!Hoef ik niet naar je enge gezicht te kijken!
Oke.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pak iemand van je eigen formaat. :$
That's the way we like to fuck!quote:
Ach, hier worden wel vaker persoonlijke meningen als algemene meningen gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind jij ja. Daar is n verschil hoor
Jij post dan ook met regelmaat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef yats het volgende:
Ach, hier worden wel vaker persoonlijke meningen als algemene meningen gezien.
Arme Hostiquote:
Tuurlijk, mensen worden niet op hun uiterlijk beoordeeldquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
Kan je nog zo lekker zijn, gewoon jezelf gedragen. Heeft geen fuck met uiterlijk te maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hosti die in elkaar gestampt wordt door kaneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat zal niet neequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
Kan je nog zo lekker zijn, gewoon jezelf gedragen. Heeft geen fuck met uiterlijk te maken.
Heb jij regelmatig seks?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen worden niet op hun uiterlijk beoordeeld![]()
Dream on, boy
Eén keer in de tien jaar is ook regelmatig.quote:
misschien dat t zou schelen als je t ook als n mening op zou schrijven en niet als n feitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, hier worden wel vaker persoonlijke meningen als algemene meningen gezien.
Dit dacht ik er mee te bereiken, internet tranen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
Ja. Duh. People have seen my face, no point in keeping up this charade.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
natuurlijk is er verschil.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
Uiterlijk maakt wel degelijk wat uit voor hoe je gedrag word gezien door anderen.
Kijk eens naar hoe mensen reageren op mooie en lelijke LARPende vrouwen.
He?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.quote:
Was dat niet duidelijk dan? Of geldt dat alleen voor sommige mensen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien dat t zou schelen als je t ook als n mening op zou schrijven en niet als n feit
Je buitenvrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.
Misschien gebruik hij ctrl+f.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lees je wel héél veel terug.
Premium bitches. Premium bitches everywhere.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.
Echt, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches hadquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
therethere.gifquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Je hebt mij tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Of ik heb goede bronnen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar voor 95% van de bevolking.quote:
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar voor 95% van de bevolking.
Hilarisch dat er mensen zijn die het ontkennen.
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethingsquote:
Faxie zou ik ook doen, welja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Precies, mooi woord!quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk dan? Of geldt dat alleen voor sommige mensen?
1 Keer per jaar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Aan den lijve ondervonden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Bronnen hebben op FOK!quote:
Ik krijg net een melding op Happn dat ik een nieuwe crush hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Las er laatst nog een stuk over, uit Amerika.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.
Is gewoon zo. Zou niet durven anders te beweren. Uiterlijk speelt best in grote rol in hoe andere mensen je beoordelen, vooral in het geval van uitersten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies dit ja![]()
Beweer maar eens dat het niet zo is
Wie herkent deze Fok!kersquote:
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die zeuren dat ze geen seks kunnen regelen, echt
Blijft een mooi criterium; als de zuurgraad van een man hoger is dan van je vagina, dan wil je er gewoon geen seks mee hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die zeuren dat ze geen seks kunnen regelen, echt
Not sure if srs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie herkent deze Fok!kers![]()
Oh ik vind die linker jonge dame aantrekkelijker dan die rechter.
Op wat vallen vrouwen dan wel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.
Ik ook, al zijn er meer punten waarin we langzaam hen achterna gaan die ik erger vind.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las er laatst nog een stuk over, uit Amerika.
Ging over de grens tussen een versierpoging en sexual harrassment.
Dit naar aanleiding van enkele klachten over schrijvers en editors.
Ik hoop echt dat we niet de VS achterna gaan.
Je hebt er maar eentje nodig toch.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.
Oei, nu moet ik natuurlijk een en ander in heroverweging nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
HoiIk ben een cm kleiner dan Kaneel volgens hem
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deurquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik natuurlijk een en ander in heroverweging nemen.
Hij is ook een knappe man.quote:
En stenen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deur
Klootzakken tochquote:
Goede vrouw voor Lompe Hork.quote:
Liefst meer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hebt er maar eentje nodig toch.
En mieren in huis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deur
Die mag nu weer van de vrouwen gaan genieten, het kost een paar messteken en je leven maar dan heb je ook wat.quote:
Dan val ik af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |