Dan moeten ze wel een beetje realistisch blijven want met de torenhoge eisen die 99% van de vrouwen daar stelt maken ze het natuurlijk alsnog onmogelijk voor zichzelf...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:11 schreef Kamina het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen bestaan er datingsapps en sites.
Conclusie, vrouwen blijven altijd kinderen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:06 schreef Zure het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dan altijd aan deze quote van Midas Dekkers denken:
"Veel vrouwen willen een topbaan én twee kinderen én op yoga én iets van de wereld zien én een leuke man. Dat kan niet. Ouders vertellen het hun kinderen ook: je mag niet een ijsje, een tractor én naar de bios. Het is of-of. "
http://www.volkskrant.nl/(...)n-het-been~a3622237/
Mij ook niet. Voor mijn gevoel is het juist andersom.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, dat valt mij helemaal niet op eigenlijk.
Welke hoge eisen dan precies? Ik vind het allemaal wel meevallen als ik eerlijk ben. Volgens mij zoeken de meeste vrouwen gewoon iemand die stabiel is, weet wat hij wil, een beetje zelfvertrouwen heeft, geen totale luiwammes is en enigszins normaal kan communiceren. Qua uiterlijk zijn vrouwen al helemaal niet zo kansloos oppervlakkig als mannen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:05 schreef CRW het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een beetje realistisch blijven want met de torenhoge eisen die 99% van de vrouwen daar stelt maken ze het natuurlijk alsnog onmogelijk voor zichzelf...
Het valt mij op dat je kuttopics opent.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef syndroom het volgende:
Het valt me op dat veel hoogopgeleide vrouwen bewust single blijven terwijl mannen juist ervoor kiezen om een relatie aan te gaan en om aan kinderen te beginnen.
Is hier een verklaring voor? Wel opmerkelijk dat hoogopgeleide mannen vaak succesvol zijn met vrouwen en kinderen hebben terwijl laagopgeleide mannen vaak ongewenst kinderloos blijven.
Geen idee wat het dan is waar ik niet aan voldoen. Ik doe gewoon mijn best om een leuk en positief gesprek te voeren met af en toe wat humor tussendoor maar blijkbaar is dat niet voldoende. Het gesprek loopt steeds stroever tot er uiteindelijk niet meer gereageerd wordt of ik zo uit het niks geblokkeerd word.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welke hoge eisen dan precies? Ik vind het allemaal wel meevallen als ik eerlijk ben. Volgens mij zoeken de meeste vrouwen gewoon iemand die stabiel is, weet wat hij wil, een beetje zelfvertrouwen heeft, geen totale luiwammes is en enigszins normaal kan communiceren. Qua uiterlijk zijn vrouwen al helemaal niet zo kansloos oppervlakkig als mannen.
Dat valt hartstikke mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:05 schreef CRW het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een beetje realistisch blijven want met de torenhoge eisen die 99% van de vrouwen daar stelt maken ze het natuurlijk alsnog onmogelijk voor zichzelf...
Hier heb je je antwoord toch al. Beter leren communiceren. Dat is de sleutel tot succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:21 schreef CRW het volgende:
[..]
Geen idee wat het dan is waar ik niet aan voldoen. Ik doe gewoon mijn best om een leuk en positief gesprek te voeren met af en toe wat humor tussendoor maar blijkbaar is dat niet voldoende. Het gesprek loopt steeds stroever tot er uiteindelijk niet meer gereageerd wordt of ik zo uit het niks geblokkeerd word.
Zo af en toe komt er toch een date van maar meestal zijn die ook maar ongemakkelijk met veel pijnlijke stiltes e.d.
Volgens bekenden en collega's ben ik gewoon een vriendelijke en betrouwbare jongen die wat stil maar verder makkelijk in de omgang is. Dus geen idee waar ik het probleem moet zoeken!
Vandaar dat een hele grote groep vrouwen een kleine man (kleiner dan hen) bij voorbaat afwijst?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welke hoge eisen dan precies? Ik vind het allemaal wel meevallen als ik eerlijk ben. Volgens mij zoeken de meeste vrouwen gewoon iemand die stabiel is, weet wat hij wil, een beetje zelfvertrouwen heeft, geen totale luiwammes is en enigszins normaal kan communiceren. Qua uiterlijk zijn vrouwen al helemaal niet zo kansloos oppervlakkig als mannen.
Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier heb je je antwoord toch al. Beter leren communiceren. Dat is de sleutel tot succes.
Hangt eraf. Voor een schoonmaakster is een goed verdienende zakenman (makkelijkst haalbare: haar eigen baas) aantrekkelijker dan voor een vrouwelijke chirurg. Die chirurg raakt niet onder de indruk van het vermogentje van de schoonmaak baas. De schoonmaakster ruikt (onbewust) echter kansen bij haar baas, dus als die verder een normale leuke vent is (ziet er leuk uit, is sociaal) zal ze zeker een gokje wagen, met het vooruitzicht op mogelijk met hem een wat comfortabeler leven en minder zorgen of de financiële zorg voor het nageslacht wel goed zit...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vandaar dat een hele grote groep vrouwen een kleine man (kleiner dan hen) bij voorbaat afwijst?
Verder zijn vrouwen tegenwoordig net zo op uiterlijk gericht als mannen hoor. Nu zij tegenwoordig door de emancipatie genoeg zelf kunnen verdienen zijn de provider kwaliteit van een mannen niet meer het meest doorslaggevend geworden voor een partner. Daardoor kijken ze kritischer naar het uiterlijk.
Als je alleen maar online contact hebt, dan valt er niet veel kieskeurig te zijn. Dan ligt de oorzaak inderdaad bij jou, want je houdt het wel heeeel erg op een afstand.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.
Wat dat betreft: plattelandsmeiden die in een klein dorpje wonen en een jaar of 17 zijn. Als je die een biertje aan biedt zijn ze ook meteen verliefd op je. Dat heb ik nu ook een paar keer ondervonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee.
De mannen met dit soort uitspraken moeten stoppen met vissen in de premium-vijver en hun hengeltje moeten meenemen naar een boers polderslootje.
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee.
De mannen met dit soort uitspraken moeten stoppen met vissen in de premium-vijver en hun hengeltje moeten meenemen naar een boers polderslootje.
Maar de concurrentie is ook weer groter en yuppenvrouwen zijn mogelijk toch wel kieskeuriger.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Ik denk dat 20 jarigen niet te vergelijken zijn met 35 jarigen. Totaal andere levensfase. Ik ben 34 en heb juist het idee dat de meeste vrouwen van mijn leeftijd wel een relatie hebben. Als ik kijk om mij heen heeft het merendeel een relatie, een aanzienlijk deel heeft geen relatie maar wel rammelende eierstokken en een kleiner deel is bewust single.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Yiwei het volgende:
80% van alle hoogopgeleide vrouwen die ik ken of waar ik mee in aanraking kwam, is single. Categorie 20-35 jaar. Er is ook bijna niemand die ze op date vraagt, hooguit 1x per jaar. Meestal is het zelfs zo dat zij mannen moeten versieren. Aan het uiterlijk ligt het niet.
Wel opgevallen:
- gaan vaak alleen met mensen om die ''hetzelfde'' zijn als zij
- sociale onhandigheid; bijv. niet (genoeg) assertief
- naief, gebrek aan realiteitsbesef, minimaal levenservaring
- veel gebruik van social media en minimaal face to face contact
Dus wel herkenbaar. Maar als mensen in real life niet met anderen willen praten, dan moeten ze ook niet zeuren dat ze single zijn.
Wageningen of Grongingen een premium city?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Heerlijk dit. Het is de schuld van al die vrouwen en niet van jou. Jij bent de enige constante factor in jouw problematiek, maar het is natuurlijk veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan hoef jij er immers niks meer aan te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Het is de schuld van al die vrouwen en niet van jou. Jij bent de enige constante factor in jouw problematiek, maar het is natuurlijk veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan hoef jij er immers niks meer aan te doen.
Je bent gewoon saai en spreekt waarschijnlijk de verkeerde vrouwen aan.
Je mist het punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om als de mensen die je afwijzen oppervlakkig zijn? En misschien ben je zelf wel te kieskeurig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef CRW het volgende:
[..]
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.
Er bestaat ook nog een gulden middenweg. Sommige karaktereigenschappen liggen bij een grote groep mensen niet goed. Je kunt dan wel altijd beredeneren ze moeten me maar nemen zoals ik ben, maar stug die kaart altijd blijven spelen schrikt veel mensen af. Ook mensen die als je je al een beetje aanpast wel graag bevriend met je willen zijn/of daten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef CRW het volgende:
[..]
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |