Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier heb je je antwoord toch al. Beter leren communiceren. Dat is de sleutel tot succes.
Hangt eraf. Voor een schoonmaakster is een goed verdienende zakenman (makkelijkst haalbare: haar eigen baas) aantrekkelijker dan voor een vrouwelijke chirurg. Die chirurg raakt niet onder de indruk van het vermogentje van de schoonmaak baas. De schoonmaakster ruikt (onbewust) echter kansen bij haar baas, dus als die verder een normale leuke vent is (ziet er leuk uit, is sociaal) zal ze zeker een gokje wagen, met het vooruitzicht op mogelijk met hem een wat comfortabeler leven en minder zorgen of de financiële zorg voor het nageslacht wel goed zit...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vandaar dat een hele grote groep vrouwen een kleine man (kleiner dan hen) bij voorbaat afwijst?
Verder zijn vrouwen tegenwoordig net zo op uiterlijk gericht als mannen hoor. Nu zij tegenwoordig door de emancipatie genoeg zelf kunnen verdienen zijn de provider kwaliteit van een mannen niet meer het meest doorslaggevend geworden voor een partner. Daardoor kijken ze kritischer naar het uiterlijk.
Als je alleen maar online contact hebt, dan valt er niet veel kieskeurig te zijn. Dan ligt de oorzaak inderdaad bij jou, want je houdt het wel heeeel erg op een afstand.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.
Wat dat betreft: plattelandsmeiden die in een klein dorpje wonen en een jaar of 17 zijn. Als je die een biertje aan biedt zijn ze ook meteen verliefd op je. Dat heb ik nu ook een paar keer ondervonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee.
De mannen met dit soort uitspraken moeten stoppen met vissen in de premium-vijver en hun hengeltje moeten meenemen naar een boers polderslootje.
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee.
De mannen met dit soort uitspraken moeten stoppen met vissen in de premium-vijver en hun hengeltje moeten meenemen naar een boers polderslootje.
Maar de concurrentie is ook weer groter en yuppenvrouwen zijn mogelijk toch wel kieskeuriger.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Ik denk dat 20 jarigen niet te vergelijken zijn met 35 jarigen. Totaal andere levensfase. Ik ben 34 en heb juist het idee dat de meeste vrouwen van mijn leeftijd wel een relatie hebben. Als ik kijk om mij heen heeft het merendeel een relatie, een aanzienlijk deel heeft geen relatie maar wel rammelende eierstokken en een kleiner deel is bewust single.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Yiwei het volgende:
80% van alle hoogopgeleide vrouwen die ik ken of waar ik mee in aanraking kwam, is single. Categorie 20-35 jaar. Er is ook bijna niemand die ze op date vraagt, hooguit 1x per jaar. Meestal is het zelfs zo dat zij mannen moeten versieren. Aan het uiterlijk ligt het niet.
Wel opgevallen:
- gaan vaak alleen met mensen om die ''hetzelfde'' zijn als zij
- sociale onhandigheid; bijv. niet (genoeg) assertief
- naief, gebrek aan realiteitsbesef, minimaal levenservaring
- veel gebruik van social media en minimaal face to face contact
Dus wel herkenbaar. Maar als mensen in real life niet met anderen willen praten, dan moeten ze ook niet zeuren dat ze single zijn.
Wageningen of Grongingen een premium city?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Heerlijk dit. Het is de schuld van al die vrouwen en niet van jou. Jij bent de enige constante factor in jouw problematiek, maar het is natuurlijk veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan hoef jij er immers niks meer aan te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom ik vaak al afgewezen word terwijl we alleen nog online contact hebben gehad. Ik doe altijd moeite om een leuk gesprek op gang te brengen maar ik krijg vaak korte en gesloten antwoorden terug, waar niet op in te haken valt om het gesprek verder te verdiepen. Volgens mij ligt de oorzaak daar van niet bij mij maar bij de extreme kieskeurigheid en de "voor jou 10 anderen"mentaliteit die veel vrouwen er op na houden bij online daten.
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Het is de schuld van al die vrouwen en niet van jou. Jij bent de enige constante factor in jouw problematiek, maar het is natuurlijk veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan hoef jij er immers niks meer aan te doen.
Je bent gewoon saai en spreekt waarschijnlijk de verkeerde vrouwen aan.
Je mist het punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om als de mensen die je afwijzen oppervlakkig zijn? En misschien ben je zelf wel te kieskeurig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef CRW het volgende:
[..]
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.
Er bestaat ook nog een gulden middenweg. Sommige karaktereigenschappen liggen bij een grote groep mensen niet goed. Je kunt dan wel altijd beredeneren ze moeten me maar nemen zoals ik ben, maar stug die kaart altijd blijven spelen schrikt veel mensen af. Ook mensen die als je je al een beetje aanpast wel graag bevriend met je willen zijn/of daten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef CRW het volgende:
[..]
De oorzaak bij mezelf proberen te zoeken heb ik ook een hele tijd gedaan maar daar heb ik niks mee bereikt. Behalve dat ik er depressief van werd dan... Dus dat doe ik niet meer. Mensen nemen me maar zoals ik ben en willen ze dat niet, nou dan maar niet. Dat is dan hun verlies denk ik dan maar. Dat soort oppervlakkige en domme mensen ben ik toch liever kwijt dan rijk.
Behalve dan dat het niet hun verlies is, maar de jouwe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik zag op tv een filmpje voorbij komen waar een man een profiel aan had gemaakt als vrouw om het eens van de andere kant te bekijken. In eerste instantie had hij iets van "Wauw! Wat veel reacties!" maar dat sloeg onmiddellijk om toen hij de reacties ging lezen.... Opeens begreep hij waarom veel vrouwen niet reageren of kortaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
"Verbetering", misschien is het wel een verslechtering. Iets wat niet doorsnee is en niet in de smaak valt bij mensen, is niet per se slechter dan dat wat wel in de smaak valt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Behalve dan dat het niet hun verlies is, maar de jouwe.
Als jij niet openstaat voor zelfverbetering is dat prima. Moet je alleen niet al die vrouwen de schuld geven dat ze liever voor iemand gaan die wel leuke gesprekken met ze kan aanknopen en daarom dus voor een ander kiezen.
Ik ga geen discussie houden over smaak en wat goed of slecht is, maar schijnbaar heeft hij weinig unieks te bieden waar vrouwen naar op zoek zijn. Tenminste de vrouwen waar hij mee in contact komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef netchip het volgende:
[..]
"Verbetering", misschien is het wel een verslechtering. Iets wat niet doorsnee is en niet in de smaak valt bij mensen, is niet per se slechter dan dat wat wel in de smaak valt.
Vrouwen/meiden op het platteland zijn schaars. Velen verhuizen op hun 18de naar de stad en de meeste overblijvers hebben al een vriendje die ze op de kermis of carnaval ontmoet hebben. Daarom is het beste advies om vrouwen te ontmoeten: verhuis naar een premium cityquote:
Ik heb het filmpje waar je het over hebt niet gezien maar dat dames een stortvloed aan -vaak waardeloze- reacties krijgen dat wist ik wel ja. Ik hou daar ook rekening mee door veel moeite in mijn berichtjes te steken en ze uniek en op basis van hun profiel te maken. Ik heb daar wel eens complimenten over gekregen dat ze dat waarderen. Maar vervolgens loopt het vaak alsnog dood...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik zag op tv een filmpje voorbij komen waar een man een profiel aan had gemaakt als vrouw om het eens van de andere kant te bekijken. In eerste instantie had hij iets van "Wauw! Wat veel reacties!" maar dat sloeg onmiddellijk om toen hij de reacties ging lezen.... Opeens begreep hij waarom veel vrouwen niet reageren of kortaf.
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.
-edit- Lukt niet.. iemand anders?
Hij bedoelt wss dat, dankzij de reputatie van de aldaar aanwezige universiteiten en de internationale studentsamenstelling, het iets meer te bieden heeft dan bijvoorbeeld Helmond of Almelo. Zoiets? Anders weet ik het ook niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wageningen of Grongingen een premium city?
Heb ik wat gemist? Dat zijn toch gewoon kneuterige provinciestadjes?
Niet ingeschreven, 1/3 heeft Tinder gebruikt voor een paar weken en hiervan heeft de helft Tinder nog op telefoon. Niet actief mee bezig.quote:
Klopt, geen behoefte. Maar ik begrijp ze wel, beter lekker uitrusten en met jezelf bezig zijn dan achter jongens aangaan. De kans op een jongeman die redelijk gedrag vertoont is op zich ook al een opgave. Of het nou een hoog- of laagopgeleide betreft, in beide groepen veel: drugsverslaafden, racisten, tuig, etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die gevallen ken ik ook. Leuke meiden, maar gaan nooit uit en als ze dingen doen altijd met dezelfde vriendin/vriendengroep. Ontmoeten weinig nieuwe mensen en dus ook geen potentiële vriendjes. Zijn te druk met de studie om echt op zoek te gaan etc.
Wij wonen, werken en bevinden ons 364/365 dagen in het centrum van grote steden. Mensen zijn hier bijv. anders dan in dorpjes of op het platteland. Mensen zijn onbeleefd, niet open, rijden je met hoge snelheid omver met de fiets, etc. Of het nou hoog- of laagopgeleide betreft, een beschaafd mens tegenkomen is al moeilijk. Steden onderling verschillen ook wel, maar de grote lijn is hetzelfde. In Amsterdam is het bijv. mensvriendelijk, maar Groningen of Den Haag daarentegenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
80%?
De meeste die ik ken, hebben wel een relatie.
Beide groepen hebben inderdaad hun eigen kenmerken en struggles. Maar ook wel de overlap dat ze nog niet zo volwassen zijn en niet zoveel mensenkennis hebben enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat 20 jarigen niet te vergelijken zijn met 35 jarigen. Totaal andere levensfase. Ik ben 34 en heb juist het idee dat de meeste vrouwen van mijn leeftijd wel een relatie hebben. Als ik kijk om mij heen heeft het merendeel een relatie, een aanzienlijk deel heeft geen relatie maar wel rammelende eierstokken en een kleiner deel is bewust single.
Groningen als stad is wel mooi ja, maar je vergist je als je het hebt over 'premium studenten'. Die studenten daar op de fiets houden rekening met niemand in het verkeer. Waar je ook oversteekt, kan je van alle kanten aangereden worden. Amsterdam is daar bijv. niks vergeleken erbij. Een keer werd zelfs een oma tijdens het oversteken bijna voor mijn neus aangereden. Ze gaan bijv. niet uitwijken of fietssnelheid veranderen ofzo. Een vriend van mij beschrijft Groningen zelfs als: t*ringmensen! t*ringstudenten!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Tja, online contact...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Dit gejank weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:07 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoogopgeleide vrouwen hebben soms een hele lijst met eisen. Ook stellen ze soms de carrière boven een kinderwens.
Het licht aan de bedrijven. Die verplichten vrouwen om tegen iedereen te zeggen dat ze kinderen haten, want anders krijgen ze maar 70% van een mannelijk salaris.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit gejank weer.
Het is allemaal de schuld van alle vrouwen.
Somsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit gejank weer.
Het is allemaal de schuld van alle vrouwen.
Nee, dat gehuil over die onrealistische eisen is gewoon onzin.quote:
Meeste mensen zijn sowieso saaiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef CRW het volgende:
[..]
Als je per se een partner wilt die even hoog of hoger opgeleid is, terwijl het aantal hoogopgeleide mannen lager is dan hoog opgeleide vrouwen in de leeftijdsgroep van onder de 30, dan heb je wel onrealistische eisen als het je maar niet lukt om een dergelijke partner te vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, dat gehuil over die onrealistische eisen is gewoon onzin.
En je dan blindstaren op vrouwen boven je stand.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Vrouwen/meiden op het platteland zijn schaars. Velen verhuizen op hun 18de naar de stad en de meeste overblijvers hebben al een vriendje die ze op de kermis of carnaval ontmoet hebben. Daarom is het beste advies om vrouwen te ontmoeten: verhuis naar een premium city
Het is kiezen tussen twee moeilijkheden:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef Kamina het volgende:
[..]
En je dan blindstaren op vrouwen boven je stand.
Je niet bezighouden met dit soort nonsens bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen twee moeilijkheden:
Platteland: weinig aanbod, veel hebben al een vriendje
Premium City: veel aanbod, maar meiden zijn veeleisender
Dus dan is de derde optie het beste: niet mee bezig houden
Of minder oordelen en meer beleven.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ja en hoeveel willen per sé iemand met een hogere opleiding. Dat zijn zelden harde eisen en vaker dan jij ons wil doen geloven, voorkeuren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je per se een partner wilt die even hoog of hoger opgeleid is, terwijl het aantal hoogopgeleide mannen lager is dan hoog opgeleide vrouwen in de leeftijdsgroep van onder de 30, dan heb je wel onrealistische eisen als het je maar niet lukt om een dergelijke partner te vinden.
Een gelijkwaardig opleidingsniveau is voor vele wel een harde eis. Daar zijn hele boeken en onderzoeken aan gewijd.quote:Op zondag 15 mei 2016 05:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en hoeveel willen per sé iemand met een hogere opleiding. Dat zijn zelden harde eisen en vaker dan jij ons wil doen geloven, voorkeuren.
Jij zou gewoon eerst flink aan jezelf moeten werken voordat je het gooit op deze factoren. De reden dat je niet gewild bent heeft niet met eisenlijstjes te maken, maar omdat je totaal niet meedoet.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Helemaal onder begin twintigers, even gegeneraliseerd. Een hoop jongens die een relatie wel fijn vinden, maar ook nog de spanning willen van het studentenleven en dus zonder pardon vreemdgaan. Dat is een fase maar je wil niet het vriendinnetje zijn van zo'n populaire jongen in die fase.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef Yiwei het volgende:
Klopt, geen behoefte. Maar ik begrijp ze wel, beter lekker uitrusten en met jezelf bezig zijn dan achter jongens aangaan. De kans op een jongeman die redelijk gedrag vertoont is op zich ook al een opgave. Of het nou een hoog- of laagopgeleide betreft, in beide groepen veel: drugsverslaafden, racisten, tuig, etc.
Tja, niet zo raar. Nog genoeg gasten hier met een totaal verknipt beeld van de realiteit.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat dit topic nog acief is.De stelling is belachelijk en eerder andersom.
Ik denk dat "Voorbeeldige deelnemer aan het verkeer." niet op veel eisenlijstjes staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef Yiwei het volgende:
Groningen als stad is wel mooi ja, maar je vergist je als je het hebt over 'premium studenten'. Die studenten daar op de fiets houden rekening met niemand in het verkeer. Waar je ook oversteekt, kan je van alle kanten aangereden worden. Amsterdam is daar bijv. niks vergeleken erbij. Een keer werd zelfs een oma tijdens het oversteken bijna voor mijn neus aangereden. Ze gaan bijv. niet uitwijken of fietssnelheid veranderen ofzo. Een vriend van mij beschrijft Groningen zelfs als: t*ringmensen! t*ringstudenten!
Volgens mij is het zo dat mannen met vrouw en kinderen een lager testosteron-gehalte hebben waardoor ze minder risicovol gedrag vertonen, las ik een keer in de Quest. Daarom gaan mannen zonder partner eerder dood, ze nemen meer risico.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef agter het volgende:
Het is al enige tijd bekend dat alleenstaande mannen eerder doodgaan dan mannen die getrouwd zijn. En ook sterven zij relatief eerder dan alleenstaande vrouwen.
Het komt op mij over alsof het voor mannen dus ook echt meer noodzakelijk is om samen met een levenspartner te leven.
Voor vrouwen geldt dit minder.
Klopt. Ook wel lachwekkend, gezien de leeftijd zijn ze vaak de slechtste groep die je als vrouw kan nemen, dan nog durven ze opzettelijk wangedrag te vertonenquote:Op zondag 15 mei 2016 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal onder begin twintigers, even gegeneraliseerd. Een hoop jongens die een relatie wel fijn vinden, maar ook nog de spanning willen van het studentenleven en dus zonder pardon vreemdgaan. Dat is een fase maar je wil niet het vriendinnetje zijn van zo'n populaire jongen in die fase.
Vrouwen kunnen er anders ook wat vanquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Klopt. Ook wel lachwekkend, gezien de leeftijd zijn ze vaak de slechtste groep die je als vrouw kan nemen, dan nog durven ze opzettelijk wangedrag te vertonenVeelal ook grootheidswaanzin aanwezig.
In Amsterdam centrum merk je dat vele mannen over de 40 nog steeds in de puber fase zittenSommigen rond de 30 die er wel uit zijn gegroeid, zeggen dan: mannen die geen/weinig vrouwen hebben gehad zijn niet ideaal, want anders word je later verlaten indien opties zichzelf aandringen wegens gebrek aan opties als men ze niet gehad heeft.
De meest absurde dingen hoor jeNee, een jongeman die elke week in het uitgaansleven aan een dame grijpt, wordt zeker niet geinterpreteerd als een vies vent die zich beter uit je gezichtsveld kan blijven. Zichzelf goddelijk vinden omdat er kennelijk veel dames zich aandringen
Why pay for the cow when the milk is free?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Klopt. Ook wel lachwekkend, gezien de leeftijd zijn ze vaak de slechtste groep die je als vrouw kan nemen, dan nog durven ze opzettelijk wangedrag te vertonenVeelal ook grootheidswaanzin aanwezig.
In Amsterdam centrum merk je dat vele mannen over de 40 nog steeds in de puber fase zittenSommigen rond de 30 die er wel uit zijn gegroeid, zeggen dan: mannen die geen/weinig vrouwen hebben gehad zijn niet ideaal, want anders word je later verlaten indien opties zichzelf aandringen wegens gebrek aan opties als men ze niet gehad heeft.
De meest absurde dingen hoor jeNee, een jongeman die elke week in het uitgaansleven aan een dame grijpt, wordt zeker niet geinterpreteerd als een vies vent die zich beter uit je gezichtsveld kan blijven. Zichzelf goddelijk vinden omdat er kennelijk veel dames zich aandringen
In NL?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:08 schreef netchip het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat mannen met vrouw en kinderen een lager testosteron-gehalte hebben waardoor ze minder risicovol gedrag vertonen, las ik een keer in de Quest. Daarom gaan mannen zonder partner eerder dood, ze nemen meer risico.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
In NL?
Mannen met vrouw worden ouder dan mannen zonder vrouw.
Zal wel 'relatie' zijn, te danken mogelijk testosteron of sociale druk. Of pure wanhoop natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Bleek uit onderzoek volgens mij wel te kloppen dat mannen meer op zoek zijn naar een relatie dan vrouwen. Weet de bron niet, maar vraag me dan ook direct af hoe het onderzoek is gedaan
weer zo'n vooroordeel ..quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:10 schreef Vimbavimba het volgende:
Ja, hebben ze zekerheid dat ze kunnen neuken
Klopt ook hoor was een half gefrustreerde reactie van me :pquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
weer zo'n vooroordeel ..
ik als man vind niet het sex het belangrijkste waar een hele relatie op moet draaien
er zijn veel meer punten waar een goede relatie op moet draaien , als het alleen voor de sex is mogen ze van mij weg blijven
geborgenheid , steun en echte liefde, het geven om , ipv alleen maar gebruikt te worden als lust object ..
daar bij weten vele dames zich niet eens bloot te geven als het om de sex gaat , altijd wel iets wat ze niet willen , of willen vermeiden ....en als ze dan hun behoeftes hebben gehad dan is het wel genoeg ..
voor 5 min ga ik echt de moeite niet nemen om wat te doen ..
ze zijn veel te veel bezig met de prestatie van het dan dat ze er nou eens echt van genieten.
je moet als man penetreren anders word je gelijk weg gezet als dat je een andere heb , of dat je homo bent ...
maar ze kunnen niet begrijpen dat er ook mannen zijn die daar niet altijd zin in hebben en dus ook genoegen kunnen nemen met dat ze alleen de vrouw verwennen en of dat alleen het zoenen en het knuffelen al goed genoeg is ....
er zijn ook mannen die een aversie tegen sex hebben omdat veel mannen moeten presteren en daardoor is het geen ontspanning in sex hebben meer maar word het een verplichting of druk en dat deze verplichtingen / druk ertoe kan leiden dat de zin in seks afneemt zeker als je daarbij ook nog eens een fulltime baan heb en je huishouden er bij moet doen ..
en dan nog eens de stressfactor die daar bij komt kijken ...
dus nee een man kan ook een relatie hebben zonder dat ze alleen maar een neukbeurt willen hebben , of moeten geven ....
Deze post.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
weer zo'n vooroordeel ..
ik als man vind niet het sex het belangrijkste waar een hele relatie op moet draaien
er zijn veel meer punten waar een goede relatie op moet draaien , als het alleen voor de sex is mogen ze van mij weg blijven
geborgenheid , steun en echte liefde, het geven om , ipv alleen maar gebruikt te worden als lust object ..
daar bij weten vele dames zich niet eens bloot te geven als het om de sex gaat , altijd wel iets wat ze niet willen , of willen vermeiden ....en als ze dan hun behoeftes hebben gehad dan is het wel genoeg ..
voor 5 min ga ik echt de moeite niet nemen om wat te doen ..
ze zijn veel te veel bezig met de prestatie van het dan dat ze er nou eens echt van genieten.
je moet als man penetreren anders word je gelijk weg gezet als dat je een andere heb , of dat je homo bent ...
maar ze kunnen niet begrijpen dat er ook mannen zijn die daar niet altijd zin in hebben en dus ook genoegen kunnen nemen met dat ze alleen de vrouw verwennen en of dat alleen het zoenen en het knuffelen al goed genoeg is ....
er zijn ook mannen die een aversie tegen sex hebben omdat veel mannen moeten presteren en daardoor is het geen ontspanning in sex hebben meer maar word het een verplichting of druk en dat deze verplichtingen / druk ertoe kan leiden dat de zin in seks afneemt zeker als je daarbij ook nog eens een fulltime baan heb en je huishouden er bij moet doen ..
en dan nog eens de stressfactor die daar bij komt kijken ...
dus nee een man kan ook een relatie hebben zonder dat ze alleen maar een neukbeurt willen hebben , of moeten geven ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |