abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 08:55:10 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162209601
Die zogenaamde logica die hier wordt gebruikt om te verklaren waarom het zogenaamd moelijk is terwijl jullie gewoon niet willen accepteren dat Jullie zelf de reden zijn dat niet lukt :')

Vrouwen willen jullie niet vanwege jullie kansloze houding/uitstraling en totale gebrek aan zelfvertrouwen. Dát is de reden. Dat kunnen jullie niet willen horen, maar het is welnde waarheid. Geen enkele vrouw wil zo'n soort vent.

Stelletje kneuzen zijn jullie. Niet omdat jullie geen relatie hebben, maar vanwege het totale gebrek aan zelfreflectie en de oorzaak constqnt buiten jullie zelf leggen omdat dat veel makkelijker is.

:')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162209622
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Het is kiezen tussen twee moeilijkheden:
Platteland: weinig aanbod, veel hebben al een vriendje
Premium City: veel aanbod, maar meiden zijn veeleisender

Dus dan is de derde optie het beste: niet mee bezig houden
Jij zou gewoon eerst flink aan jezelf moeten werken voordat je het gooit op deze factoren. De reden dat je niet gewild bent heeft niet met eisenlijstjes te maken, maar omdat je totaal niet meedoet.
pi_162209642
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef Yiwei het volgende:

Klopt, geen behoefte. Maar ik begrijp ze wel, beter lekker uitrusten en met jezelf bezig zijn dan achter jongens aangaan. De kans op een jongeman die redelijk gedrag vertoont is op zich ook al een opgave. Of het nou een hoog- of laagopgeleide betreft, in beide groepen veel: drugsverslaafden, racisten, tuig, etc.
Helemaal onder begin twintigers, even gegeneraliseerd. Een hoop jongens die een relatie wel fijn vinden, maar ook nog de spanning willen van het studentenleven en dus zonder pardon vreemdgaan. Dat is een fase maar je wil niet het vriendinnetje zijn van zo'n populaire jongen in die fase.
pi_162209649
Dat dit topic nog acief is. :') De stelling is belachelijk en eerder andersom.
  zondag 15 mei 2016 @ 20:12:11 #105
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162226622
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat dit topic nog acief is. :') De stelling is belachelijk en eerder andersom.
Tja, niet zo raar. Nog genoeg gasten hier met een totaal verknipt beeld van de realiteit.

En eerder andersom lijkt me ook wat overdreven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162230297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef Yiwei het volgende:
Groningen als stad is wel mooi ja, maar je vergist je als je het hebt over 'premium studenten'. Die studenten daar op de fiets houden rekening met niemand in het verkeer. Waar je ook oversteekt, kan je van alle kanten aangereden worden. Amsterdam is daar bijv. niks vergeleken erbij. Een keer werd zelfs een oma tijdens het oversteken bijna voor mijn neus aangereden. Ze gaan bijv. niet uitwijken of fietssnelheid veranderen ofzo. Een vriend van mij beschrijft Groningen zelfs als: t*ringmensen! t*ringstudenten!
Ik denk dat "Voorbeeldige deelnemer aan het verkeer." niet op veel eisenlijstjes staat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162233081
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef agter het volgende:
Het is al enige tijd bekend dat alleenstaande mannen eerder doodgaan dan mannen die getrouwd zijn. En ook sterven zij relatief eerder dan alleenstaande vrouwen.

Het komt op mij over alsof het voor mannen dus ook echt meer noodzakelijk is om samen met een levenspartner te leven.
Voor vrouwen geldt dit minder.
Volgens mij is het zo dat mannen met vrouw en kinderen een lager testosteron-gehalte hebben waardoor ze minder risicovol gedrag vertonen, las ik een keer in de Quest. Daarom gaan mannen zonder partner eerder dood, ze nemen meer risico.
pi_162298518
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helemaal onder begin twintigers, even gegeneraliseerd. Een hoop jongens die een relatie wel fijn vinden, maar ook nog de spanning willen van het studentenleven en dus zonder pardon vreemdgaan. Dat is een fase maar je wil niet het vriendinnetje zijn van zo'n populaire jongen in die fase.
Klopt. Ook wel lachwekkend, gezien de leeftijd zijn ze vaak de slechtste groep die je als vrouw kan nemen, dan nog durven ze opzettelijk wangedrag te vertonen :') Veelal ook grootheidswaanzin aanwezig.

In Amsterdam centrum merk je dat vele mannen over de 40 nog steeds in de puber fase zitten :D Sommigen rond de 30 die er wel uit zijn gegroeid, zeggen dan: mannen die geen/weinig vrouwen hebben gehad zijn niet ideaal, want anders word je later verlaten indien opties zichzelf aandringen wegens gebrek aan opties als men ze niet gehad heeft.

De meest absurde dingen hoor je _O- Nee, een jongeman die elke week in het uitgaansleven aan een dame grijpt, wordt zeker niet geinterpreteerd als een vies vent die zich beter uit je gezichtsveld kan blijven. Zichzelf goddelijk vinden omdat er kennelijk veel dames zich aandringen :')
pi_162300162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klopt. Ook wel lachwekkend, gezien de leeftijd zijn ze vaak de slechtste groep die je als vrouw kan nemen, dan nog durven ze opzettelijk wangedrag te vertonen :') Veelal ook grootheidswaanzin aanwezig.

In Amsterdam centrum merk je dat vele mannen over de 40 nog steeds in de puber fase zitten :D Sommigen rond de 30 die er wel uit zijn gegroeid, zeggen dan: mannen die geen/weinig vrouwen hebben gehad zijn niet ideaal, want anders word je later verlaten indien opties zichzelf aandringen wegens gebrek aan opties als men ze niet gehad heeft.

De meest absurde dingen hoor je _O- Nee, een jongeman die elke week in het uitgaansleven aan een dame grijpt, wordt zeker niet geinterpreteerd als een vies vent die zich beter uit je gezichtsveld kan blijven. Zichzelf goddelijk vinden omdat er kennelijk veel dames zich aandringen :')
Vrouwen kunnen er anders ook wat van :')
pi_162300925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Why pay for the cow when the milk is free?
pi_162323819
Bleek uit onderzoek volgens mij wel te kloppen dat mannen meer op zoek zijn naar een relatie dan vrouwen. Weet de bron niet, maar vraag me dan ook direct af hoe het onderzoek is gedaan :D
pi_162325419
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 23:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat mannen met vrouw en kinderen een lager testosteron-gehalte hebben waardoor ze minder risicovol gedrag vertonen, las ik een keer in de Quest. Daarom gaan mannen zonder partner eerder dood, ze nemen meer risico.
In NL?
Mannen met vrouw worden ouder dan mannen zonder vrouw.
Make my day!
pi_162328382
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:26 schreef agter het volgende:

[..]

In NL?
Mannen met vrouw worden ouder dan mannen zonder vrouw.
Dat is precies wat ik zeg. ;) Mannen met partner leven langer.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:07:28 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162329342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Bleek uit onderzoek volgens mij wel te kloppen dat mannen meer op zoek zijn naar een relatie dan vrouwen. Weet de bron niet, maar vraag me dan ook direct af hoe het onderzoek is gedaan :D
Zal wel 'relatie' zijn, te danken mogelijk testosteron of sociale druk. Of pure wanhoop natuurlijk.
1 + 1 = blauw
pi_162329386
Ja, hebben ze zekerheid dat ze kunnen neuken
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162329499
De oudere generatie mannen zonder vrouw eten elke dag magnetronmaaltijden en drinken bier logisch dat die minder oud worden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:19:51 #117
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162375934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:10 schreef Vimbavimba het volgende:
Ja, hebben ze zekerheid dat ze kunnen neuken
weer zo'n vooroordeel ..
ik als man vind niet het sex het belangrijkste waar een hele relatie op moet draaien
er zijn veel meer punten waar een goede relatie op moet draaien , als het alleen voor de sex is mogen ze van mij weg blijven

geborgenheid , steun en echte liefde, het geven om , ipv alleen maar gebruikt te worden als lust object ..
daar bij weten vele dames zich niet eens bloot te geven als het om de sex gaat , altijd wel iets wat ze niet willen , of willen vermeiden ....en als ze dan hun behoeftes hebben gehad dan is het wel genoeg ..
voor 5 min ga ik echt de moeite niet nemen om wat te doen ..
ze zijn veel te veel bezig met de prestatie van het dan dat ze er nou eens echt van genieten.
je moet als man penetreren anders word je gelijk weg gezet als dat je een andere heb , of dat je homo bent ...

maar ze kunnen niet begrijpen dat er ook mannen zijn die daar niet altijd zin in hebben en dus ook genoegen kunnen nemen met dat ze alleen de vrouw verwennen en of dat alleen het zoenen en het knuffelen al goed genoeg is ....
er zijn ook mannen die een aversie tegen sex hebben omdat veel mannen moeten presteren en daardoor is het geen ontspanning in sex hebben meer maar word het een verplichting of druk en dat deze verplichtingen / druk ertoe kan leiden dat de zin in seks afneemt zeker als je daarbij ook nog eens een fulltime baan heb en je huishouden er bij moet doen ..
en dan nog eens de stressfactor die daar bij komt kijken ...

dus nee een man kan ook een relatie hebben zonder dat ze alleen maar een neukbeurt willen hebben , of moeten geven ....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_162376655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

weer zo'n vooroordeel ..
ik als man vind niet het sex het belangrijkste waar een hele relatie op moet draaien
er zijn veel meer punten waar een goede relatie op moet draaien , als het alleen voor de sex is mogen ze van mij weg blijven

geborgenheid , steun en echte liefde, het geven om , ipv alleen maar gebruikt te worden als lust object ..
daar bij weten vele dames zich niet eens bloot te geven als het om de sex gaat , altijd wel iets wat ze niet willen , of willen vermeiden ....en als ze dan hun behoeftes hebben gehad dan is het wel genoeg ..
ze zijn veel te veel bezig met de prestatie van het dan dat ze er nou eens echt van genieten.
je moet als man penetreren anders word je gelijk weg gezet als dat je een andere heb , of dat je homo bent ...

maar ze kunnen niet begrijpen dat er ook mannen zijn die daar niet altijd zin in hebben en dus ook genoegen kunnen nemen met dat ze alleen de vrouw verwennen en of dat alleen het zoenen en het knuffelen al goed genoeg is ....
er zijn ook mannen die een aversie tegen sex hebben omdat veel mannen moeten presteren en daardoor is het geen ontspanning in sex hebben meer maar word het een verplichting of druk en dat deze verplichtingen / druk ertoe kan leiden dat de zin in seks afneemt zeker als je daarbij ook nog eens een fulltime baan heb en je huishouden er bij moet doen ..

dus nee een man kan ook een relatie hebben zonder dat ze alleen maar een neukbeurt willen hebben , of moeten geven ....
Klopt ook hoor was een half gefrustreerde reactie van me :p
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:47:28 #119
416020 K44S
The bearded man
pi_162377013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

weer zo'n vooroordeel ..

Deze post.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')