Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uit
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
TU, vrees van niet. Delft en Enschede vallen ook af.
Dat dus...Wat een gat is dat.quote:
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.
Nee, zeker met dat taaltje niet.quote:
ik ben meestal ook wel tevreden met m'n lijf, ondanks m'n vetjes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...
quote:
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinkenquote:
Ook jij hebt recht op een terugval op zijn tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb mezelf al in geen tijden meer gemycroft.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinken
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge mensen
Zelden zo'n opzichtige kloon gezien.quote:
Je kent Kaneel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk ook niet dat mensen me gauw mollig zouden noemen trouwens.
nee hoor, ook voor mooie mannen die eng doen, bel je de politie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.
Een lelijke man die eng doet: gatverdamme bel de politie.
Shitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge mensen
Net alsof die niet met veel meer wegkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ook voor mooie mannen die eng doen, bel je de politie.
Welnee, het is net als salaris; bijna iedereen vindt dat hij meer verdient, maar weinigen krijgen het echt.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei niet gauw.
Er zullen vast mensen zijn die dat wel zouden doen.
heeft imo meer met uitstraling te maken dan met uiterlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof die niet met veel meer wegkomen.
Aangepast, die zitten nu te huilen op de zolderkamerquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge Deezertje en syndroom
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft imo meer met uitstraling te maken dan met uiterlijk.
Sommige mensen hebben n creepy uitstraling en zijn echt niet lelijk te noemen. Die komen idd met minder weg dan mensen met n 'normale' uitstraling.
Dan ben je een van de weinigequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind jou geen creepy uitstraling hebben hoor.
Mwah, Brabants is best ok naar dan meer richting Breda of den Bosch. Eindhovens lijkt zoveel op wat ze in Helmond spreken en dat is echt niks.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinken
Dat zitten we hier allemaal toch.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Aangepast, die zitten nu te huilen op de zolderkamer
Ik nog nooitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb mezelf al in geen tijden meer gemycroft.
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.
Een lelijke man die eng doet: gatverdamme bel de politie.
dat vind jij ja. Daar is n verschil hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, Brabants is best ok naar dan meer richting Breda of den Bosch. Eindhovens lijkt zoveel op wat ze in Helmond spreken en dat is echt niks.
Het zit diep he?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.
Maar het werkt ook wel een beetje de andere kant op. Als een knappe vrouw een decollete heeft of een kort rokje draagt is het sexy. Als een lelijk wijf het doet ga je er van over je nek.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zegt een vrouw het. Als je dit als man benoemt word je zelfs door veel mannen weggezet als kneus.
Maar het werkt ook wel een beetje de andere kant op. Als een knappe vrouw een decollete heeft of een kort rokje draagt is het sexy. Als een lelijk wijf het doet ga je er van over je nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |