Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uit
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
TU, vrees van niet. Delft en Enschede vallen ook af.
Dat dus...Wat een gat is dat.quote:
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet echt, maar ik ben ook nooit écht slank geweest. Alleen van de stress toen ik net weg was bij m'n ex en tot m'n 16/17e ofzo.
Nee, zeker met dat taaltje niet.quote:
ik ben meestal ook wel tevreden met m'n lijf, ondanks m'n vetjes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij love handles wel goed kan hebben...
quote:
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinkenquote:
Ook jij hebt recht op een terugval op zijn tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb mezelf al in geen tijden meer gemycroft.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan ben je een van de weinigen, meeste mannen vinden me wel schattig klinken
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:54 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De vijver van de premium cities (Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Groningen, Nijmegen en Maastricht) is toch wel een stukkie groter dan de vijver van het inferieure platteland. Dus je kunt met meer succes gaan hengelen in de vijver van de premium cities.
Een mooie man die eng doet: bad boy, aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen verdient seks.
Behalve enge mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |