therethere.gifquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Je hebt mij tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Of ik heb goede bronnen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lees je wel héél veel terug.
Waar voor 95% van de bevolking.quote:
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar voor 95% van de bevolking.
Hilarisch dat er mensen zijn die het ontkennen.
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethingsquote:
Faxie zou ik ook doen, welja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Precies, mooi woord!quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk dan? Of geldt dat alleen voor sommige mensen?
1 Keer per jaar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Aan den lijve ondervonden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Bronnen hebben op FOK!quote:
Ik krijg net een melding op Happn dat ik een nieuwe crush hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Las er laatst nog een stuk over, uit Amerika.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.
Is gewoon zo. Zou niet durven anders te beweren. Uiterlijk speelt best in grote rol in hoe andere mensen je beoordelen, vooral in het geval van uitersten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies dit ja![]()
Beweer maar eens dat het niet zo is
Wie herkent deze Fok!kersquote:
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die zeuren dat ze geen seks kunnen regelen, echt
Blijft een mooi criterium; als de zuurgraad van een man hoger is dan van je vagina, dan wil je er gewoon geen seks mee hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die zeuren dat ze geen seks kunnen regelen, echt
Not sure if srs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie herkent deze Fok!kers![]()
Oh ik vind die linker jonge dame aantrekkelijker dan die rechter.
Op wat vallen vrouwen dan wel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.
Ik ook, al zijn er meer punten waarin we langzaam hen achterna gaan die ik erger vind.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las er laatst nog een stuk over, uit Amerika.
Ging over de grens tussen een versierpoging en sexual harrassment.
Dit naar aanleiding van enkele klachten over schrijvers en editors.
Ik hoop echt dat we niet de VS achterna gaan.
Je hebt er maar eentje nodig toch.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de meeste vrouwen niet op kleine dikzakjes vallen.
Oei, nu moet ik natuurlijk een en ander in heroverweging nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
HoiIk ben een cm kleiner dan Kaneel volgens hem
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deurquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik natuurlijk een en ander in heroverweging nemen.
Hij is ook een knappe man.quote:
En stenen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deur
Klootzakken tochquote:
Goede vrouw voor Lompe Hork.quote:
Liefst meer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hebt er maar eentje nodig toch.
En mieren in huis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb poesjes, en een hele hoop konijntjes voor de deur
Die mag nu weer van de vrouwen gaan genieten, het kost een paar messteken en je leven maar dan heb je ook wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |