therethere.gifquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Je hebt mij tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches had![]()
Good times
Of ik heb goede bronnen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lees je wel héél veel terug.
Waar voor 95% van de bevolking.quote:
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar voor 95% van de bevolking.
Hilarisch dat er mensen zijn die het ontkennen.
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethingsquote:
Faxie zou ik ook doen, welja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Precies, mooi woord!quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk dan? Of geldt dat alleen voor sommige mensen?
1 Keer per jaar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Aan den lijve ondervonden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Elke dag waarop je buiten komt merk je dat het zo werkt.
Bronnen hebben op FOK!quote:
Ik krijg net een melding op Happn dat ik een nieuwe crush hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar een hartslag heeft. #justfaxiethings
Las er laatst nog een stuk over, uit Amerika.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het te vaak gezien om het te ontkennen.
Is gewoon zo. Zou niet durven anders te beweren. Uiterlijk speelt best in grote rol in hoe andere mensen je beoordelen, vooral in het geval van uitersten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies dit ja![]()
Beweer maar eens dat het niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |