quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hosti die in elkaar gestampt wordt door kaneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat zal niet neequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
Kan je nog zo lekker zijn, gewoon jezelf gedragen. Heeft geen fuck met uiterlijk te maken.
Heb jij regelmatig seks?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen worden niet op hun uiterlijk beoordeeld![]()
Dream on, boy
Eén keer in de tien jaar is ook regelmatig.quote:
misschien dat t zou schelen als je t ook als n mening op zou schrijven en niet als n feitquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, hier worden wel vaker persoonlijke meningen als algemene meningen gezien.
Dit dacht ik er mee te bereiken, internet tranen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
Ja. Duh. People have seen my face, no point in keeping up this charade.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
natuurlijk is er verschil.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
Uiterlijk maakt wel degelijk wat uit voor hoe je gedrag word gezien door anderen.
Kijk eens naar hoe mensen reageren op mooie en lelijke LARPende vrouwen.
He?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.quote:
Was dat niet duidelijk dan? Of geldt dat alleen voor sommige mensen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien dat t zou schelen als je t ook als n mening op zou schrijven en niet als n feit
Je buitenvrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.
Misschien gebruik hij ctrl+f.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lees je wel héél veel terug.
Premium bitches. Premium bitches everywhere.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik gezelligheid wil ga ik wel lekker neuken met mijn vrouw of één van mijn vriendinnen.
Echt, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lees je wel héél veel terug.
Ha, toen ik nog een vriendin en sidebitches hadquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |