Nommmsquote:
Spreekpoppen van Ankara, licht gechargeerd maar wel erg dichtbij de waarheid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
Muziek op speakers luisteren die je daarvoor alleen nog maar met oortjes in hebt gehoord is zo eargasm-y.
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
Muziek op speakers luisteren die je daarvoor alleen nog maar met oortjes in hebt gehoord is zo eargasm-y.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Applequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?
Daar liggen thuis drie boeken van, nog niet gelezenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?In earSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ben jij zo'n muts die met d'r overear over straat gaat?quote:
Doe lezen danquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar liggen thuis drie boeken van, nog niet gelezen
Miss:quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zo'n muts die met d'r overear over straat gaat?
The vapin' vegan hipster is strong in this one....quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor een knakenoortjes heb je dan?JBL J33 is de bom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Petje op, dobbelstenen aan je binnenspiegel en raampje openquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Dikke installatie in je auto, is ook veel beter voor je oren.
Zo rol ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Petje op, dobbelstenen aan je binnenspiegel en raampje open![]()
Met een tribal sticker op de achterruitquote:
Die had ik al boven mijn reetquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een tribal sticker op de achterruit
Eentje van Monster energy drink dan.quote:
mocht niet van de leasemaatschappijquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eentje van Monster energy drink dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |