Ja als jij geen nudies stuurt is mijn interesse ook snel weg hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef Allures het volgende:
Jullie zijn zo saai dat ik uit pure ellende maar ben gaan werken
tis al een aantal weken zo....quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef Allures het volgende:
Jullie zijn zo saai dat ik uit pure ellende maar ben gaan werken
Maandenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
tis al een aantal weken zo....
Hoelang ben jij hier nu?
Jij bent zo jong dat dat strafbaar is geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als jij geen nudies stuurt is mijn interesse ook snel weg hoor
Ik heb jou nog nooit een zin zien lezen die er niet letterlijk zwart op wit staatquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter jequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat dat strafbaar is geloof ik
Overgewichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter je
Dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pff, als je zo gaat doen liggen je golden years vast al achter je
Wat bedoelt ze met de "kolonisatie van onze taal"?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sylvana die zich aansluit bij DENK.Wat een naïef kipje.
Waar zegt ze dat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze met de "kolonisatie van onze taal"?
Racisme als melkkoe om je centjes bij elkaar te niksen, meer is het nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sylvana die zich aansluit bij DENK.Wat een naïef kipje.
Oh, denk dat ze bepaalde termen bedoelt die worden gebruikt om zwarte mensen aan te duiden zoals neger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DenkNL/videos/1734291756855610/
Ik geloof wel dat ze oprecht is, maar niet doorziet dat DENK primair voor Turken is en hoogstwaarschijnlijk niet zoveel geeft om vrouwenrechten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Racisme als melkkoe om je centjes bij elkaar te niksen, meer is het niet
Oh op die manier. Ja daar sta ik dan eigenlijk wel achter, iemand is niet "een zwarte" maar een zwarte man. Huidskleur is een eigenschap van iemand, niet wat iemand isquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, denk dat ze bepaalde termen bedoelt die worden gebruikt om zwarte mensen aan te duiden zoals neger.
[..]
Ik geloof wel dat ze oprecht is, maar niet doorziet dat DENK primair voor Turken is en hoogstwaarschijnlijk niet zoveel geeft om vrouwenrechten.
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Denk niet dat ze bij die partij zou gaan als ze echt geen neuk gaven om vrouwen. Ze is zelf een vrouw en ze willen haar er bij, dat is al stap 1
Dat soort one-issue partijen zijn zinloos, alsof de piratenpartij echt invloed heeft in de Tweede Kamerquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ze gaat wrs stemmen trekken van zwarte mensen en vrouwen, dat is gunstig voor DENK, maar als ik de verhalen over die twee oprichters van de partij lees, geloof ik niet dat ze heel modern of tolerant zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |