Van mij? Neejoh, ik doe geen vlieg kwaad, ben gewoon groot en onzeker, dat is niet eng toch?quote:
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frottenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:51 schreef UitStraling het volgende: [..] Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdje
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frotten
Het is te hopen dat je beter kunt koken dan dat je met woorden bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat een Yatsje. Iets wat compleet los staat van waar het over ging wat je toch perse wil noemen er tussen frotten
jezusquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je beter kunt koken dan dat je met woorden bent
Gezien de frequentie waarop het gebeurt kan dat beter een Uitstralinkje genoemd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook. Maar ik kan wel meer rare dingen verzinnen die zijn naam mogen dragenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op n post van 4,5 uur terug
fixedquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op 25 posts van 4,5 uur terug
Ik dacht, ik gooi er even een compleet random gifje in. Dus ik google 'random gif', en dit was de leukste hit die ik zonder te scrollen zag staanquote:
En om de twee dagen terloops vermelden dat je drie uur kunt neuken zonder ooit klaar te komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een yatsie is teruglezen en n reactie geven op n post van 4,5 uur terug
yats is straks vast wel saltyquote:
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yats is straks vast wel salty
Kopen?quote:
Don't sugarcoat it.quote:
^^ With thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
^^ With thatNee man, zo simpel ben ik niet. Als je me nu een pakket verschillende soorten zoete popcorn zou sturen misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Caramelpopcorn![]()
Witte chocoladepopcorn![]()
Ik mag toch hopen dat ie nu niet reageert btw
Jij was toch op dieet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee man, zo simpel ben ik niet. Als je me nu een pakket verschillende soorten zoete popcorn zou sturen misschien
Al lang opquote:
pijnlijk accuraatquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En om de twee dagen terloops vermelden dat je drie uur kunt neuken zonder ooit klaar te komen.
En een trio regelen maar vervolgens niet mee mogen doen.
En elke vrouw waar dan ook maar aanspreken, daten maar het vervolgens alleen maar yatsgezellig hebben.
En "leuk voor je" zeggen als hij zelf niets te neuken heeft en je eventjes meld dat jij wel geneukt hebt.
Maar goed zo valt er over idereen wel wat kek en markant te vertellen toch?
Zo en nu maar afwachten
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.quote:
Je kan het zelfs 1 op 1 kopiėren uit de posts van de gebruiker.....quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om zo'n lijst te kunnen schrijven moet je gewoon half op Fok! Leven en de info opslaan. Komt geen mensenkennis aan te pas.
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan het zelfs 1 op 1 kopiėren uit de posts van de gebruiker.....
Neequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.
Maar goed, nog wat leuks gaande hier?
Neen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat het frequent voorkomt weet iedereen.
Maar goed, nog wat leuks gaande hier?
Lola leeft nog ja? Gunstig.quote:
Had school vandaag, morgen weer arbeiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neen.
Ga eens aan het werk jullie, werkschuw tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |