SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas geen voetfetishes hier
compact en kleverig.
Jij bent het gewoon met me eens.quote:
Deze zin maakt jou zo'n heerlijk mensquote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Moest wel lachen toen ik voor het eerst zo'n 'vagankle' zag.
zit je in de overgang ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze zin maakt jou zo'n heerlijk mens
Dat vind ik altijd als een vagina niet zit waar het thuis hoort, prima dingen hoor maar wel tussen de benen blijvenquote:
Weet je nog een paar leuke modellen?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je ook nog gaan sparen als je alle Tranformers hebt verzameld
ik ken je als wat scherper en minder hartelijk. niet dat ik je 'ken', maar goedquote:
Je zet hoog in met je nieuwe hosselsquote:
Dit is niet je eerste keer?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Moest wel lachen toen ik voor het eerst zo'n 'vagankle' zag.
Altijd alllen maar een lul uithangen gaat vervelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ken je als wat scherper en minder hartelijk. niet dat ik je 'ken', maar goed
Ben alweer een Tindermatch kwijt waar ik een prima gesprek mee hadquote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zet hoog in met je nieuwe hossels
Soms een beetje kusjekroel jaquote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd alllen maar een lul uithangen gaat vervelen.
Jij komt ook met regelmaat in r/spacedicks zeker.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben niet nieuw op het internet toch.
Zeg je nou dat ik eigenlijk heel lief en duf ben?quote:
Waar?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij komt ook met regelmaat in r/spacedicks zeker.
Eigenlijk ben ik niet zo heel erg thuis op reddit, kom er alleen wanneer er op andere plaatsen naar gelinkt wordt.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij komt ook met regelmaat in r/spacedicks zeker.
Ik had er nog nooit een gezienquote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben niet nieuw op het internet toch.
Dat wil ik er best van maken, maar doelde meer op zijn onwetendheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik eigenlijk heel lief en duf ben?
Ik had dat graag zo gehoudenquote:
Af en toe ben ik dolblij dat ik wel normaal benquote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb er eens een gebruikt zien worden in een filmpje.
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe ben ik dolblij dat ik wel normaal ben
Nou ja, als dat je fetish is ben je er toch niemand mee tot last ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe ben ik dolblij dat ik wel normaal ben
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
Voor de fallen soldiers dan maar:
http://kidbleach.info/
tot het punt waar je vrouwen van hun enkels berooft nietquote:Op maandag 16 mei 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als dat je fetish is ben je er toch niemand mee tot last ofzo.
God, een tindermatch kwijt. M'n wereld zou in duigen vallen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben alweer een Tindermatch kwijt waar ik een prima gesprek mee hadZomaar opeens
Wat is dit?quote:
Een afwijking komt nooit alleenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als dat je fetish is ben je er toch niemand mee tot last ofzo.
Maar hoe dan? Als je hem gewoon over je pik schuift is het toch gewoon een fleshlight? Wat heeft het enkel deel dan voor toevoeging?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb er eens een gebruikt zien worden in een filmpje.
Ja hoi, always the bridesmaid, never the bride :$quote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja that's me, altijd de lieve roy, nooit eens de geile beer
Ik heb nog nooit een tindermatch gehadquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, een tindermatch kwijt. M'n wereld zou in duigen vallen.
Ik zal wel oud worden
Dramaquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal wel oud worden
Hij bedoelt dat hij er ook meerdere heeftquote:
Ik ook niet :$quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tindermatch gehad
Nou ja, meestal willen ze er ook naar kijken, en als ze van voeten houden is zo'n ding misschien wel extra leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je hem gewoon over je pik schuift is het toch gewoon een fleshlight? Wat heeft het enkel deel dan voor toevoeging?
Het is gewoon vervelend als iets waar je moeite in stopt opeens pafpoef weg isquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal wel oud worden
Nou ja, als je nog gewoon alleen wat chat op een app 'is' het natuurlijk sowieso al niet echt iets.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend als iets waar je moeite in stopt opeens pafpoef weg is
Misschien moet je het dan ook gewoon zien als een leuk gesprekjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me er alleen geen voorstelling bij maken dat ik in zoiets moeite zou willen stoppen. Die stop ik wel in de mensen om me heen of wanneer een tindermatch of wat voor match dan ook zou uitmonden in meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woe to usquote:
Ah zo. Ik heb niet die hele galerie doorgelopenquote:
Ik heb tinderquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dat tinderen is echt voor sukkels en leftovers.......net zoals een rommelmarkt, allemaal spulletjes die geen fatsoenlijke hond wil hebben
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je nog gewoon alleen wat chat op een app 'is' het natuurlijk sowieso al niet echt iets.
Ja ach, het betekent allemaal maar niets tochquote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook gewoon zien als een leuk gesprekje
Soms best wel leuke spulletjes op een rommelmarkt. Je moet er alleen niet heengaan met een doel :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dat tinderen is echt voor sukkels en leftovers.......net zoals een rommelmarkt, allemaal spulletjes die geen fatsoenlijke hond wil hebben
Hoe moet het dan uitmonden in iets meer?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me er alleen geen voorstelling bij maken dat ik in zoiets moeite zou willen stoppen. Die stop ik wel in de mensen om me heen of wanneer een tindermatch of wat voor match dan ook zou uitmonden in meer.
Maar goed, da's slechts mijn kijk
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, het betekent allemaal maar niets toch
Op net als op de rommelmarkt zonder iets te verwachten kijken of je misschien toevallig een pareltje tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Niet nodig so farquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Woe to us
[..]
Ah zo. Ik heb niet die hele galerie doorgelopen
Nee. Eigenlijk niet, neequote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, het betekent allemaal maar niets toch
Gewoon verwijderen. Betekent toch nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb tinder
Moet nog iemand wat terug sturen zo
Dat zie je wel als t ooit tot een afspraakje komt. Voor de rest lijkt t me niet iets waar je je leven van zou moeten laten afhangenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet het dan uitmonden in iets meer?
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, ik weet al precies waar dit weer naartoe gaat
Naar de senseo. Heb dorstquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?quote:
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.quote:
Sorry ik moet ook gewoon er over heen lezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wil jij mijn tindermatch zijn? :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?
Ik kan er verder ook niets aan doen en het maakt je dag echt wel heel zwaar zo. Ga gewoon iets leuks doen. Het is een fucking app
Ik ga die persoon niet verwijderen dus niet zo zuur lopen zeiken omdat het jou niet lukt
Gewoon op vakantie gaan naar de VS, ik bedoel als zelf Yats daar nog iets te neuken kan scoren dan naai jij jezelf toch helemaal schraal daarquote:
Kuthoeren, allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Sorry ik moet ook gewoon er over heen lezen
Ik vind het alleen een beetje irritant dat ie hier dan tegen elke vrouw gaat lopen bitchen
Uiteraard, no biggiequote:Op maandag 16 mei 2016 15:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Alleen zolang het niets betekend
Doe eens een foto sturen dan of zo
Het komt nooit tot een afspraakjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zie je wel als t ooit tot een afspraakje komt. Voor de rest lijkt t me niet iets waar je je leven van zou moeten laten afhangen
I got this mate. I got thisquote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie wil van wie foto's zeg het maar![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.
Je zegt het nota bene zelfquote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?
Ik kan er verder ook niets aan doen en het maakt je dag echt wel heel zwaar zo. Ga gewoon iets leuks doen. Het is een fucking app
Ik ga die persoon niet verwijderen dus niet zo zuur lopen zeiken omdat het jou niet lukt
Ik hoef geen foto's hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 Weken aan het chatten elke dag. Pats poef weg. Zomaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.
Ze moet iets met 5 kerels gaan drinken. Denk je echt dat je dan speciaal bent?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het komt nooit tot een afspraakje![]()
Ik heb er nu toevallig een die zegt dat ze op Tinder zit vanwege een weddenschap. Zij krijgt gratis drank als ze met 5 kerels iets gaat drinken. Zul je zien dat ze spontaan geen zin meer heeft ofzo
Niet zo doen over Yatsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op vakantie gaan naar de VS, ik bedoel als zelf Yats daar nog iets te neuken kan scoren dan naai jij jezelf toch helemaal schraal daar
2 weken is te lang voor een medium als Tinder. Je hebt te lang gewacht met concreet worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Weken aan het chatten elke dag. Pats poef weg. Zomaar.
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ligt nu te neuken met iemand die doortastender en dus mannelijker is dan jijquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
LIEVE TOETTIE ZOquote:
Twee weken zonder iets concreet te maken, dan bloedt het toch ook vanzelf wel dood lijkt me. Maar goed, ik ken het medium niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou Dqod binnen een minuut genezen hebben hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.
Nee dat denk ik zeker niet. Maar dat ben je als tindermatch sowieso niet. Voor jou 10 anderenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze moet iets met 5 kerels gaan drinken. Denk je echt dat je dan speciaal bent?
Maar genoeg gehapt. Ik zal bidden dat je t ooit nog eens gaat zien
Godverquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Dqod binnen een minuut genezen hebben hoor
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 weken is te lang voor een medium als Tinder. Je hebt te lang gewacht met concreet worden.
Cut me in on that action.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.
Ze lustte jouw piemel ook al nietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.
Ik zat een week op een vakantieparkquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat verschilt ook van vrouw tot vrouw en gezien de uitkomst vond deze dat er te lang gewacht werd.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekje![]()
Maar dat zal toch wel zeker verschillen van vrouw tot vrouw? Of zijn ze nu wel opeens allemaal hetzelfde?
Hoe kom jij aan m'n tindermatch?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt nu te neuken met iemand die doortastender en dus mannelijker is dan jij
Uiteraard is niet elke vrouw hetzelfde, maar de meeste zitten daar nu wel eenmaal met een bepaald doel, en hebben met meer mannen contact dan met alleen jou, dus dan moet je concreet zijn, slagvaardig.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekje![]()
Maar dat zal toch wel zeker verschillen van vrouw tot vrouw? Of zijn ze nu wel opeens allemaal hetzelfde?
Iets zelf voorstellen doen ze ook niet hequote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat verschilt ook van vrouw tot vrouw en gezien de uitkomst vond deze dat er te lang gewacht werd.
quote:
voetfetish?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je hem gewoon over je pik schuift is het toch gewoon een fleshlight? Wat heeft het enkel deel dan voor toevoeging?
Ja dat heb ik ook al een paar keer geprobeerdquote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard is niet elke vrouw hetzelfde, maar de meeste zitten daar nu wel eenmaal met een bepaald doel, en hebben met meer mannen contact dan met alleen jou, dus dan moet je concreet zijn, slagvaardig.
Dan doe jij dat toch, ontzettende jankbalquote:Op maandag 16 mei 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets zelf voorstellen doen ze ook niet he
Daar komen geen vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
Is er niet iets van een transformersforum ofzo waar faxie zijn slag kan slaan? :$
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturenquote:
Ik van iedereenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen op de wereld zullen er zijn die oceaan gaan op transformers denk je?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
Is er niet iets van een transformersforum ofzo waar faxie zijn slag kan slaan? :$
Alsof ik dat nooit gedaan hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch, ontzettende jankbal
Zal je wel een hele hoop foto's sturen van een ontzettend kanppe bebaarde man, mag je daar uit kiezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturen
[..]
Ik van iedereenEven kijken wie ik moet hosselen
Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd
Dat het allemaal toch niets betekentquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturen
[..]
Ik van iedereenEven kijken wie ik moet hosselen
Sowieso dat hij voor morgen piemel aangeboden zou krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.
Ik val wel op baardjesquote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal je wel een hele hoop foto's sturen van een ontzettend kanppe bebaarde man, mag je daar uit kiezen
het ziet er toch uit als n voet?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is toch geen voet dan? het is gewoon een fleshlight.
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.quote:
Nee het is gewoon een chatapp. Dat betekend nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat het allemaal toch niets betekent![]()
Maar als je 'm nu stuurt dat je geil bent lig je vanavond nog te krikken
Ja maar daar neuk je een voet toch niet, normaalgesproken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ziet er toch uit als n voet?
Ah zo, dat het leuk is als je naar beneden kijkt?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ziet er toch uit als n voet?
Dat ja!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar neuk je een voet toch niet, normaalgesproken.
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.
Ga je een keer mee naar Steamworks op de maandag?
Niks mis met een goeie dikke teenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weinig fantasie, jullie. :$quote:
Gvd.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezen
dat lijkt mij ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ah zo, dat het leuk is als je naar beneden kijkt?
Ik zou denken dat dat niet telt omdat een voet niet zo doet,normaal gesproken
Ik krijg ook zelfs daar van de homo's geen complimenten en mijn vrouwelijke partner welquote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezen
Begin je eigen bookie kantoorquote:
Daarom dusquote:
Laat maar dan. Als iemand aan m'n voeten zit, puur omdat ze hoteldebotelblindelingsverliefd zijn hoeft t van mij ook niet meer. Opbokken met je "voor jou doe ik alles wat tegen m'n eigen principes indruist bby" houdingquote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind voeten maar vies eigenlijk, behalve als ik echt verliefd ben dan lik ik ze desnoods schoon
Ik heb nog wel een grote dikke teen voor jequote:
Wil je graag complimenten van mannen dan, Roy?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook zelfs daar van de homo's geen complimenten en mijn vrouwelijke partner wel
Dat is pas slecht voor je zelfvertrouwen.
Tja, ben geen gay. En wie weet, maar voorlopig niet. 't Ligt niet echt naast de deur...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.
Ga je een keer mee naar Steamworks op de maandag?
Bekijk het lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een chatapp. Dat betekend niets
Wil niet zeggen dat er niet meer uit kan komen, maar dan moet je wel afspreken etc. En tot die tijd er niet meer in leggen dan het is
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grote dikke teen voor je
Die is te klein voor mij. #huehuehue #ecktefok!ker #toomuchegoquote:
Of anders?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voetquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar dan. Als iemand aan m'n voeten zit, puur omdat ze hoteldebotelblindelingsverliefd zijn hoeft t van mij ook niet meer. Opbokken met je "voor jou doe ik alles wat tegen m'n eigen principes indruist bby" houding
Een compliment is een compliment.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je graag complimenten van mannen dan, Roy?
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemenquote:
Champignonnenkwekerijquote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Ik heb alleen maar foto's van mijn dikke ' teen' sorryquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Dan ga ik huilen en weet ik niet meer waar ik t zoeken moet :$quote:
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt kaneel en z'n stokjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
Goed voor je weerstandquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Kaneel droogt uitquote:
Seks met sokken aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van hem mag ik mijn sokken aanhouden.
Echte liefdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Truffels natuurlijk, jij goudmijntjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
D'aaawwwwwwquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likken
En wat moet ik dan precies aannemen?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemen
Doe maar. Heb je iig direct duidelijkheid wanneer je afgewezen wordt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies aannemen?![]()
Nou bij de volgende match zal ik wel gelijk 'hoi neuken?' zeggen ok
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijde
Het gaat dus helemaal nergens over, want je geeft zelf al aan geen 'lelijke' vrouwen te doen.
Dus, lik je graag of niet en doe je t alleen voor de vrouw
Korstjesknabbelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
Ik kap soms gesprekken ook zomaar af.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik jank wanneer je maar wilt lieverdquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wilquote:Op maandag 16 mei 2016 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.
Ik heb deze zin 35 keer gelezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehadquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Goede eigenschap voor een acteur.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Geloof je 't zelf...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er zoiets bestaat als volledige controle over de zuurgraad e.d daar?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
wen er maar aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wil
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusingquote:
Hoe was het gisteren eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusing
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Een vinger gaat nog wel, maar een complete vuist doe je niet zomaar tijdens het eten lijkt mij.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig ende lekkerquote:
Hem direct bij iemand in de kont ploppen zonder dat ze geil waren gaf meestal veel gezeik.quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kansquote:
Ook lekkerquote:
Als je even jeuk hebt toch. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij MouzurX?quote:
Relatie?, neuken lukt nog niet eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
Echt?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
us is n blaaskaak, maar hij is niet dom
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jahquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Gewoon neuken tijdens het Fokken tochquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Een hond is ook niet dom, maar die vreten nog steeds strontquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet dom is niet gelijk aan slim.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
Dat weet jij zelf ook wel, kan me niet voorstellen dat ik iets zeg waar je je over verbaastquote:
Een one night stand een relatie noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
Why the sad face?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Enthousiast worden van iemand die je niet dom noemt is een beetje zoals juichen om iemand die zegt dat je geen kop als een grindtegel hebt.
Alles is een relatie. Of een connectie, whatever. Ik praat hier niet over een romantische relatie. Vriendschap is ook een relatie, een kennis of een buur ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een one night stand een relatie noemen![]()
Nou hoiiii ik ben UitStraling en ik heb al 105 relaties achter de rug![]()
Medaille is nu ook weer zo overdreven, kusje op mijn lul is primaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles is een relatie. Of een connectie, whatever. Ik praat hier niet over een romantische relatie. Vriendschap is ook een relatie, een kennis of een buur ook.
En moet je nu een medaille? Of wat
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles is een relatie. Of een connectie, whatever. Ik praat hier niet over een romantische relatie. Vriendschap is ook een relatie, een kennis of een buur ook.
En moet je nu een medaille? Of wat
Als ze zeggen dat je knap bent betekent het ook niks, dus zoveel maakt het allemaal niet uitquote:Op maandag 16 mei 2016 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Enthousiast worden van iemand die je niet dom noemt is een beetje zoals juichen om iemand die zegt dat je geen kop als een grindtegel hebt.
Ik mag je zo graag dat ik je ervoor wil beletten gecastreerd te wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Medaille is nu ook weer zo overdreven, kusje op mijn lul is prima
Zitten daar eicellen in? :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er word niet geneukt in mijn reageerbuis, mafkees.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er word niet geneukt in mijn reageerbuis, mafkees.
Ja, in de moeder van alle mieren, hoeft maar een keer geneukt te hebben voor 10 jaar aan kinderen, mijn grote voorbeeld.quote:
Al mijn moestuintjes zijn overledenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:53 schreef Harmankardon het volgende:
105 relaties is niks, 105 moestuintjes daarentegen dat is een prestatie.
Dat zou best handig zijn, ben je direct klaar :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in de moeder van alle mieren, hoeft maar een keer geneukt te hebben voor 10 jaar aan kinderen, mijn grote voorbeeld.
Geeft een nieuwe dimensie aan het woord zaadcontainer ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou best handig zijn, ben je direct klaar :$
Niks mis met een beetje zweefteverij hier in dit topicquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje zweefteverij hier in dit topic
Nou, pfoei. Dodged a bullet there, USquote:Op maandag 16 mei 2016 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag je zo graag dat ik je ervoor wil beletten gecastreerd te worden
Hier kreeg ik toch even de kriebels bij :$quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan het woord zaadcontainer ook.
Ik denk dat ik dat zonder ook wel kan, de tijd moet t nog leren. Ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van middeltjes om zweverig te zijn. Als het in mij zit komt t er ooit zonder ook wel uit en anders ben ik wsl niet zweverig. Dan moet ik erachter komen wat ik dan wél precies ben :$quote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje zweefteverij hier in dit topic
Ik heb al veel vrouwen overleefd die me wilden castrerenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, pfoei. Dodged a bullet there, US
Laten we dat zo houden danquote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al veel vrouwen overleefd die me wilden castreren
Dat is lief :$quote:
Zoveel warmer dan met kerst is het niet, dus ik zeg doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin in b½uf bourguignon maar het is een wintergerecht
Lekker belangrijk. Als je er trek in hebt, maak je het klaar. Zeikwijven hebben we al genoeg hier, het laatste wat jij moet doen is er ook één worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Goed punt Loka.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel warmer dan met kerst is het niet, dus ik zeg doen.
ZEG HET HEM!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als je er trek in hebt, maak je het klaar. Zeikwijven hebben we al genoeg hier, het laatste wat jij moet doen is er ook één worden.
Ik zou zeggen, doe eens een keer gek en vreet gewoon b½uf bourguignon in mei, wildebras dat je er bentquote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Goed punt wel. Als hij het nu gaat maken is het goed op smaak tegen de tijd dat ik er ben.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook wel zin in stevig eten
Maar moet Boeuf dinges niet heel lang staan?
Chips.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond, draaamaaaa
Dat moet is sowieso nog doenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef Allures het volgende:
Ik ook niet. En boodschappen doen gaat ook weer zo ver
Goede whisky.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Amen brother!quote:
Ik doe er meestal 6 uur over op zijn minst, dus het staat voor morgen op het programmaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook wel zin in stevig eten
Maar moet Boeuf dinges niet heel lang staan?
Varkenshaasjes met krieltjes en salade!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Een paar chipjes of een paar zakken?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al een paar van gehad
Ook al lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga pasta met gegrilde paprikas eten denk ik
Gegrilde paprika met vers krabvlees en grapefruit hierquote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga pasta met gegrilde paprikas eten denk ik
Staat er iets tussen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Geen zin in varkenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen brother!
[..]
Ik doe er meestal 6 uur over op zijn minst, dus het staat voor morgen op het programma
[..]
Varkenshaasjes met krieltjes en salade!
Jij bent toch een vrouw, hop hop, keuken inquote:
Paar chipsjes.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een paar chipjes of een paar zakken?
Hier i.i.g. Pasta met broccolisaus en kipkarbonade.
Steak met gebakken aardappeltjes?quote:
Als jij de boodschappen doet en hier heen brengt, kook ik wel. Deal?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw, hop hop, keuken in
Kan. Maar had gisteren al aardappeltjes. Denk dat het iets meer richting de roerbak, of stamppot ofzo wordt.quote:
Goed plan, tot zoquote:Op maandag 16 mei 2016 16:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Als jij de boodschappen doet en hier heen brengt, kook ik wel. Deal?
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat er iets tussen?De Bowmore sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ander ken ik niet, maar wel gehoord dat hij goed is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die noodles van maggi zijn best ok, mits je zelf de kip marinade doet en thaise roerbak groente koopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan. Maar had gisteren al aardappeltjes. Denk dat het iets meer richting de roerbak, of stamppot ofzo wordt.
Ja is ook. Marinade doe ik sowieso altijd zelf. Maar heb al kip gahd vandaag. Misschien dat ik voor soep ofzo ga. Os grote bak slaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die noodles van maggi zijn best ok, mits je zelf de kip marinade doet en thaise roerbak groente koopt.
Die ken ik niet, maar zit er wel oké uit. Zelf heb ik dan kip of groente yumyum.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is pure armoe, maar wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |