Ik ook niet :$quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tindermatch gehad
Nou ja, meestal willen ze er ook naar kijken, en als ze van voeten houden is zo'n ding misschien wel extra leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je hem gewoon over je pik schuift is het toch gewoon een fleshlight? Wat heeft het enkel deel dan voor toevoeging?
Het is gewoon vervelend als iets waar je moeite in stopt opeens pafpoef weg isquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, een tindermatch kwijt. M'n wereld zou in duigen vallen.
Ik zal wel oud worden
Nou ja, als je nog gewoon alleen wat chat op een app 'is' het natuurlijk sowieso al niet echt iets.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend als iets waar je moeite in stopt opeens pafpoef weg is
Misschien moet je het dan ook gewoon zien als een leuk gesprekjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me er alleen geen voorstelling bij maken dat ik in zoiets moeite zou willen stoppen. Die stop ik wel in de mensen om me heen of wanneer een tindermatch of wat voor match dan ook zou uitmonden in meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woe to usquote:
Ah zo. Ik heb niet die hele galerie doorgelopenquote:
Ik heb tinderquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dat tinderen is echt voor sukkels en leftovers.......net zoals een rommelmarkt, allemaal spulletjes die geen fatsoenlijke hond wil hebben
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je nog gewoon alleen wat chat op een app 'is' het natuurlijk sowieso al niet echt iets.
Ja ach, het betekent allemaal maar niets tochquote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook gewoon zien als een leuk gesprekje
Soms best wel leuke spulletjes op een rommelmarkt. Je moet er alleen niet heengaan met een doel :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dat tinderen is echt voor sukkels en leftovers.......net zoals een rommelmarkt, allemaal spulletjes die geen fatsoenlijke hond wil hebben
Hoe moet het dan uitmonden in iets meer?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me er alleen geen voorstelling bij maken dat ik in zoiets moeite zou willen stoppen. Die stop ik wel in de mensen om me heen of wanneer een tindermatch of wat voor match dan ook zou uitmonden in meer.
Maar goed, da's slechts mijn kijk
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, het betekent allemaal maar niets toch
Op net als op de rommelmarkt zonder iets te verwachten kijken of je misschien toevallig een pareltje tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Niet nodig so farquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Woe to us
[..]
Ah zo. Ik heb niet die hele galerie doorgelopen
Nee. Eigenlijk niet, neequote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, het betekent allemaal maar niets toch
Gewoon verwijderen. Betekent toch nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb tinder
Moet nog iemand wat terug sturen zo
Dat zie je wel als t ooit tot een afspraakje komt. Voor de rest lijkt t me niet iets waar je je leven van zou moeten laten afhangenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet het dan uitmonden in iets meer?
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, ik weet al precies waar dit weer naartoe gaat
Naar de senseo. Heb dorstquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, ik weet al precies waar dit weer naartoe gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |