Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd
Dat het allemaal toch niets betekentquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturen
[..]
Ik van iedereenEven kijken wie ik moet hosselen
Sowieso dat hij voor morgen piemel aangeboden zou krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan willen ze je gewoon allemaal niet en zou je het eens op grinder kunnen proberen.
Ik val wel op baardjesquote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal je wel een hele hoop foto's sturen van een ontzettend kanppe bebaarde man, mag je daar uit kiezen
het ziet er toch uit als n voet?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is toch geen voet dan? het is gewoon een fleshlight.
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.quote:
Nee het is gewoon een chatapp. Dat betekend nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat het allemaal toch niets betekent![]()
Maar als je 'm nu stuurt dat je geil bent lig je vanavond nog te krikken
Ja maar daar neuk je een voet toch niet, normaalgesproken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ziet er toch uit als n voet?
Ah zo, dat het leuk is als je naar beneden kijkt?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ziet er toch uit als n voet?
Dat ja!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar neuk je een voet toch niet, normaalgesproken.
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.
Ga je een keer mee naar Steamworks op de maandag?
Niks mis met een goeie dikke teenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weinig fantasie, jullie. :$quote:
Gvd.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezen
dat lijkt mij ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ah zo, dat het leuk is als je naar beneden kijkt?
Ik zou denken dat dat niet telt omdat een voet niet zo doet,normaal gesproken
Ik krijg ook zelfs daar van de homo's geen complimenten en mijn vrouwelijke partner welquote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze een beetje vrouwelijk zijn doe je m daar ook geen plezier mee. Wordt ie daar ook afgewezen
Begin je eigen bookie kantoorquote:
Daarom dusquote:
Laat maar dan. Als iemand aan m'n voeten zit, puur omdat ze hoteldebotelblindelingsverliefd zijn hoeft t van mij ook niet meer. Opbokken met je "voor jou doe ik alles wat tegen m'n eigen principes indruist bby" houdingquote:Op maandag 16 mei 2016 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind voeten maar vies eigenlijk, behalve als ik echt verliefd ben dan lik ik ze desnoods schoon
Ik heb nog wel een grote dikke teen voor jequote:
Wil je graag complimenten van mannen dan, Roy?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook zelfs daar van de homo's geen complimenten en mijn vrouwelijke partner wel
Dat is pas slecht voor je zelfvertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |