Twee weken zonder iets concreet te maken, dan bloedt het toch ook vanzelf wel dood lijkt me. Maar goed, ik ken het medium niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Weken aan het chatten elke dag. Pats poef weg. Zomaar.
Ik zou Dqod binnen een minuut genezen hebben hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.
Nee dat denk ik zeker niet. Maar dat ben je als tindermatch sowieso niet. Voor jou 10 anderenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze moet iets met 5 kerels gaan drinken. Denk je echt dat je dan speciaal bent?
Maar genoeg gehapt. Ik zal bidden dat je t ooit nog eens gaat zien
Godverquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Dqod binnen een minuut genezen hebben hoor
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 weken is te lang voor een medium als Tinder. Je hebt te lang gewacht met concreet worden.
Cut me in on that action.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.
Ze lustte jouw piemel ook al nietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durf hierover wel een weddenschapje te plaatsen.
Ik zat een week op een vakantieparkquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat verschilt ook van vrouw tot vrouw en gezien de uitkomst vond deze dat er te lang gewacht werd.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekje![]()
Maar dat zal toch wel zeker verschillen van vrouw tot vrouw? Of zijn ze nu wel opeens allemaal hetzelfde?
Hoe kom jij aan m'n tindermatch?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt nu te neuken met iemand die doortastender en dus mannelijker is dan jij
Uiteraard is niet elke vrouw hetzelfde, maar de meeste zitten daar nu wel eenmaal met een bepaald doel, en hebben met meer mannen contact dan met alleen jou, dus dan moet je concreet zijn, slagvaardig.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah shit, dat hoofdstuk had ik niet gelezen in het instructieboekje![]()
Maar dat zal toch wel zeker verschillen van vrouw tot vrouw? Of zijn ze nu wel opeens allemaal hetzelfde?
Iets zelf voorstellen doen ze ook niet hequote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat verschilt ook van vrouw tot vrouw en gezien de uitkomst vond deze dat er te lang gewacht werd.
quote:
voetfetish?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je hem gewoon over je pik schuift is het toch gewoon een fleshlight? Wat heeft het enkel deel dan voor toevoeging?
Ja dat heb ik ook al een paar keer geprobeerdquote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard is niet elke vrouw hetzelfde, maar de meeste zitten daar nu wel eenmaal met een bepaald doel, en hebben met meer mannen contact dan met alleen jou, dus dan moet je concreet zijn, slagvaardig.
Dan doe jij dat toch, ontzettende jankbalquote:Op maandag 16 mei 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets zelf voorstellen doen ze ook niet he
Daar komen geen vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
Is er niet iets van een transformersforum ofzo waar faxie zijn slag kan slaan? :$
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturenquote:
Ik van iedereenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie wil van wie foto's zeg het maar![]()
Hoeveel vrouwen op de wereld zullen er zijn die oceaan gaan op transformers denk je?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
Is er niet iets van een transformersforum ofzo waar faxie zijn slag kan slaan? :$
Alsof ik dat nooit gedaan hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch, ontzettende jankbal
Zal je wel een hele hoop foto's sturen van een ontzettend kanppe bebaarde man, mag je daar uit kiezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Dat ik niet moet vergeten iets terug te sturen
[..]
Ik van iedereenEven kijken wie ik moet hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |