Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?quote:
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.quote:
Sorry ik moet ook gewoon er over heen lezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, ik weet al precies waar dit weer naartoe gaat
Wil jij mijn tindermatch zijn? :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?
Ik kan er verder ook niets aan doen en het maakt je dag echt wel heel zwaar zo. Ga gewoon iets leuks doen. Het is een fucking app
Ik ga die persoon niet verwijderen dus niet zo zuur lopen zeiken omdat het jou niet lukt
Gewoon op vakantie gaan naar de VS, ik bedoel als zelf Yats daar nog iets te neuken kan scoren dan naai jij jezelf toch helemaal schraal daarquote:
Kuthoeren, allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Sorry ik moet ook gewoon er over heen lezen
Ik vind het alleen een beetje irritant dat ie hier dan tegen elke vrouw gaat lopen bitchen
Uiteraard, no biggiequote:Op maandag 16 mei 2016 15:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Alleen zolang het niets betekend
Doe eens een foto sturen dan of zo
Het komt nooit tot een afspraakjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zie je wel als t ooit tot een afspraakje komt. Voor de rest lijkt t me niet iets waar je je leven van zou moeten laten afhangen
I got this mate. I got thisquote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie wil van wie foto's zeg het maar![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.
Je zegt het nota bene zelfquote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ga je nu weer lopen bitchen omdat iemand je niet wil?
Ik kan er verder ook niets aan doen en het maakt je dag echt wel heel zwaar zo. Ga gewoon iets leuks doen. Het is een fucking app
Ik ga die persoon niet verwijderen dus niet zo zuur lopen zeiken omdat het jou niet lukt
Ik hoef geen foto's hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie wil van wie foto's zeg het maar![]()
2 Weken aan het chatten elke dag. Pats poef weg. Zomaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet nu een Deezertje, die denkt ook dat hij al een band heeft als een meisje tegenover hem zit in de bieb.
Ze moet iets met 5 kerels gaan drinken. Denk je echt dat je dan speciaal bent?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het komt nooit tot een afspraakje![]()
Ik heb er nu toevallig een die zegt dat ze op Tinder zit vanwege een weddenschap. Zij krijgt gratis drank als ze met 5 kerels iets gaat drinken. Zul je zien dat ze spontaan geen zin meer heeft ofzo
Niet zo doen over Yatsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op vakantie gaan naar de VS, ik bedoel als zelf Yats daar nog iets te neuken kan scoren dan naai jij jezelf toch helemaal schraal daar
2 weken is te lang voor een medium als Tinder. Je hebt te lang gewacht met concreet worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Weken aan het chatten elke dag. Pats poef weg. Zomaar.
2 weken chatten en nog geen date gepland? Die is ondertussen zo droog als Dqod die Uitstraling in d'r bed vindt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ligt nu te neuken met iemand die doortastender en dus mannelijker is dan jijquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
LIEVE TOETTIE ZOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |