Tja, ben geen gay. En wie weet, maar voorlopig niet. 't Ligt niet echt naast de deur...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.
Ga je een keer mee naar Steamworks op de maandag?
Bekijk het lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een chatapp. Dat betekend niets
Wil niet zeggen dat er niet meer uit kan komen, maar dan moet je wel afspreken etc. En tot die tijd er niet meer in leggen dan het is
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grote dikke teen voor je
Die is te klein voor mij. #huehuehue #ecktefok!ker #toomuchegoquote:
Of anders?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voetquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar dan. Als iemand aan m'n voeten zit, puur omdat ze hoteldebotelblindelingsverliefd zijn hoeft t van mij ook niet meer. Opbokken met je "voor jou doe ik alles wat tegen m'n eigen principes indruist bby" houding
Een compliment is een compliment.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je graag complimenten van mannen dan, Roy?
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemenquote:
Champignonnenkwekerijquote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Ik heb alleen maar foto's van mijn dikke ' teen' sorryquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Dan ga ik huilen en weet ik niet meer waar ik t zoeken moet :$quote:
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt kaneel en z'n stokjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
Goed voor je weerstandquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Kaneel droogt uitquote:
Seks met sokken aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van hem mag ik mijn sokken aanhouden.
Echte liefdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Truffels natuurlijk, jij goudmijntjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
D'aaawwwwwwquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likken
En wat moet ik dan precies aannemen?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemen
Doe maar. Heb je iig direct duidelijkheid wanneer je afgewezen wordt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies aannemen?![]()
Nou bij de volgende match zal ik wel gelijk 'hoi neuken?' zeggen ok
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijde
Het gaat dus helemaal nergens over, want je geeft zelf al aan geen 'lelijke' vrouwen te doen.
Dus, lik je graag of niet en doe je t alleen voor de vrouw
Korstjesknabbelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
Ik kap soms gesprekken ook zomaar af.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik jank wanneer je maar wilt lieverdquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wilquote:Op maandag 16 mei 2016 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.
Ik heb deze zin 35 keer gelezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehadquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Goede eigenschap voor een acteur.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Geloof je 't zelf...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er zoiets bestaat als volledige controle over de zuurgraad e.d daar?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
wen er maar aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wil
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusingquote:
Hoe was het gisteren eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusing
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Een vinger gaat nog wel, maar een complete vuist doe je niet zomaar tijdens het eten lijkt mij.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig ende lekkerquote:
Hem direct bij iemand in de kont ploppen zonder dat ze geil waren gaf meestal veel gezeik.quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kansquote:
Ook lekkerquote:
Als je even jeuk hebt toch. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij MouzurX?quote:
Relatie?, neuken lukt nog niet eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
Echt?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
us is n blaaskaak, maar hij is niet dom
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jahquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Gewoon neuken tijdens het Fokken tochquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Een hond is ook niet dom, maar die vreten nog steeds strontquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet dom is niet gelijk aan slim.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
Dat weet jij zelf ook wel, kan me niet voorstellen dat ik iets zeg waar je je over verbaastquote:
Een one night stand een relatie noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |