Tja, ben geen gay. En wie weet, maar voorlopig niet. 't Ligt niet echt naast de deur...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed zou doen in de gay scene Fax.
Ga je een keer mee naar Steamworks op de maandag?
Bekijk het lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een chatapp. Dat betekend niets
Wil niet zeggen dat er niet meer uit kan komen, maar dan moet je wel afspreken etc. En tot die tijd er niet meer in leggen dan het is
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grote dikke teen voor je
Die is te klein voor mij. #huehuehue #ecktefok!ker #toomuchegoquote:
Of anders?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voetquote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar dan. Als iemand aan m'n voeten zit, puur omdat ze hoteldebotelblindelingsverliefd zijn hoeft t van mij ook niet meer. Opbokken met je "voor jou doe ik alles wat tegen m'n eigen principes indruist bby" houding
Een compliment is een compliment.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je graag complimenten van mannen dan, Roy?
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemenquote:
Champignonnenkwekerijquote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Ik heb alleen maar foto's van mijn dikke ' teen' sorryquote:Op maandag 16 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je teen. En beter is het je teen, niet je "teen"
Dan ga ik huilen en weet ik niet meer waar ik t zoeken moet :$quote:
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een vagina dan, volgens mij zitten daar nog wel wat meer schimmel en bacteriekolonies in en rond dan op een gemiddelde voet
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt kaneel en z'n stokjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
Goed voor je weerstandquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit bij mij waar zou zijn zou ik nooit meer seks kunnen krijgen.
Kaneel droogt uitquote:
Seks met sokken aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van hem mag ik mijn sokken aanhouden.
Echte liefdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Truffels natuurlijk, jij goudmijntjequote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er steeds zwijnen kwamen snuffelen
D'aaawwwwwwquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Lik je daar dan ook alleen maar aan omdat t 'moet' of omdat t vrouwtje t zo graag wil terwijl je t zelf niet wil?
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijdequote:Op maandag 16 mei 2016 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw is dan is het een moetje maar goed wie neukt er nu wel graag lelijke vrouwen, laat staan dat je daar de kano van gaat likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |