Een vinger gaat nog wel, maar een complete vuist doe je niet zomaar tijdens het eten lijkt mij.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Gezellig ende lekkerquote:
Hem direct bij iemand in de kont ploppen zonder dat ze geil waren gaf meestal veel gezeik.quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kansquote:
Ook lekkerquote:
Als je even jeuk hebt toch. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Ben jij MouzurX?quote:
Relatie?, neuken lukt nog niet eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
Echt?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wen jij er dan aan dat geen enkele relatie die je aangaat gaat standhouden. Tenzij ze precies dezelfde houding heeft als jij, dan maak je nog een kans
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
us is n blaaskaak, maar hij is niet dom
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jahquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Gewoon neuken tijdens het Fokken tochquote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie?, neuken lukt nog niet eens
Een hond is ook niet dom, maar die vreten nog steeds strontquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet dom is niet gelijk aan slim.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
Dat weet jij zelf ook wel, kan me niet voorstellen dat ik iets zeg waar je je over verbaastquote:
Een one night stand een relatie noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een one night stand is ook een relatie, alleen niet dat soort relatie. Alles is een relatie, dus jah
Ik ben al te lang niet stoned geweest dus zweveriger dan dit gaat t niet worden :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |