En wat moet ik dan precies aannemen?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsjeblieft, blijf lekker alleen zolang je van niemand ook maar iets wil aannemen
Doe maar. Heb je iig direct duidelijkheid wanneer je afgewezen wordt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies aannemen?![]()
Nou bij de volgende match zal ik wel gelijk 'hoi neuken?' zeggen ok
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder (uitzonderingen daargelaten), maar dat terzijde
Het gaat dus helemaal nergens over, want je geeft zelf al aan geen 'lelijke' vrouwen te doen.
Dus, lik je graag of niet en doe je t alleen voor de vrouw
Korstjesknabbelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
Ik kap soms gesprekken ook zomaar af.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik jank wanneer je maar wilt lieverdquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke, ga jij dan over 2 dagen gewoon weer opnieuw janken? Lijkt me een zinvol plan
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wilquote:Op maandag 16 mei 2016 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie waren gister zo lief voor elkaar.
Ik heb deze zin 35 keer gelezenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehadquote:Op maandag 16 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe als ik echt geil ben ook graag dingen die ik niet zou doen wanneer ik dat niet ben
Goede eigenschap voor een acteur.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
Geloof je 't zelf...quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan reageert ze met "Graag! Hoe laat kun je hier zijn?"
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er zoiets bestaat als volledige controle over de zuurgraad e.d daar?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog ligt 't aan de vrouw en de gesteldheid van haar vagina maar goed lijkt me logisch, ik denk ook niet dat er veel vrouwen zijn die een rondedansje doen als ze een smegmalul in hun mond hebben![]()
wen er maar aanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat vrouwenhaten steeds als er 1 niet wil
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusingquote:
Hoe was het gisteren eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I don't know what to believe anymore, amice. This dimension is so....confusing
Da's ook gewoon best lekker, mits het moment daarvoor er is :$quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen denk ik. Anders zouden een hoop mensen geen vinger in hun poepertje hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |