Een paar chipjes of een paar zakken?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al een paar van gehad
Ook al lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga pasta met gegrilde paprikas eten denk ik
Gegrilde paprika met vers krabvlees en grapefruit hierquote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga pasta met gegrilde paprikas eten denk ik
Staat er iets tussen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Geen zin in varkenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen brother!
[..]
Ik doe er meestal 6 uur over op zijn minst, dus het staat voor morgen op het programma
[..]
Varkenshaasjes met krieltjes en salade!
Jij bent toch een vrouw, hop hop, keuken inquote:
Paar chipsjes.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een paar chipjes of een paar zakken?
Hier i.i.g. Pasta met broccolisaus en kipkarbonade.
Steak met gebakken aardappeltjes?quote:
Als jij de boodschappen doet en hier heen brengt, kook ik wel. Deal?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw, hop hop, keuken in
Kan. Maar had gisteren al aardappeltjes. Denk dat het iets meer richting de roerbak, of stamppot ofzo wordt.quote:
Goed plan, tot zoquote:Op maandag 16 mei 2016 16:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Als jij de boodschappen doet en hier heen brengt, kook ik wel. Deal?
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat er iets tussen?De Bowmore sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ander ken ik niet, maar wel gehoord dat hij goed is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die noodles van maggi zijn best ok, mits je zelf de kip marinade doet en thaise roerbak groente koopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan. Maar had gisteren al aardappeltjes. Denk dat het iets meer richting de roerbak, of stamppot ofzo wordt.
Ja is ook. Marinade doe ik sowieso altijd zelf. Maar heb al kip gahd vandaag. Misschien dat ik voor soep ofzo ga. Os grote bak slaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die noodles van maggi zijn best ok, mits je zelf de kip marinade doet en thaise roerbak groente koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |