Hier kreeg ik toch even de kriebels bij :$quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan het woord zaadcontainer ook.
Ik denk dat ik dat zonder ook wel kan, de tijd moet t nog leren. Ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van middeltjes om zweverig te zijn. Als het in mij zit komt t er ooit zonder ook wel uit en anders ben ik wsl niet zweverig. Dan moet ik erachter komen wat ik dan wél precies ben :$quote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje zweefteverij hier in dit topic
Ik heb al veel vrouwen overleefd die me wilden castrerenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, pfoei. Dodged a bullet there, US
Laten we dat zo houden danquote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al veel vrouwen overleefd die me wilden castreren
Dat is lief :$quote:
Zoveel warmer dan met kerst is het niet, dus ik zeg doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin in b½uf bourguignon maar het is een wintergerecht
Lekker belangrijk. Als je er trek in hebt, maak je het klaar. Zeikwijven hebben we al genoeg hier, het laatste wat jij moet doen is er ook één worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Goed punt Loka.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel warmer dan met kerst is het niet, dus ik zeg doen.
ZEG HET HEM!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als je er trek in hebt, maak je het klaar. Zeikwijven hebben we al genoeg hier, het laatste wat jij moet doen is er ook één worden.
Ik zou zeggen, doe eens een keer gek en vreet gewoon b½uf bourguignon in mei, wildebras dat je er bentquote:Op maandag 16 mei 2016 16:22 schreef Belsezar het volgende:
Goed punt wel. Als hij het nu gaat maken is het goed op smaak tegen de tijd dat ik er ben.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook wel zin in stevig eten
Maar moet Boeuf dinges niet heel lang staan?
Chips.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond, draaamaaaa
Dat moet is sowieso nog doenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef Allures het volgende:
Ik ook niet. En boodschappen doen gaat ook weer zo ver
Goede whisky.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Amen brother!quote:
Ik doe er meestal 6 uur over op zijn minst, dus het staat voor morgen op het programmaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook wel zin in stevig eten
Maar moet Boeuf dinges niet heel lang staan?
Varkenshaasjes met krieltjes en salade!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |