SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas geen voetfetishes hier
compact en kleverig.
Jij bent het gewoon met me eens.quote:
Deze zin maakt jou zo'n heerlijk mensquote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Moest wel lachen toen ik voor het eerst zo'n 'vagankle' zag.
zit je in de overgang ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze zin maakt jou zo'n heerlijk mens
Dat vind ik altijd als een vagina niet zit waar het thuis hoort, prima dingen hoor maar wel tussen de benen blijvenquote:
Weet je nog een paar leuke modellen?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je ook nog gaan sparen als je alle Tranformers hebt verzameld
ik ken je als wat scherper en minder hartelijk. niet dat ik je 'ken', maar goedquote:
Je zet hoog in met je nieuwe hosselsquote:
Dit is niet je eerste keer?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Moest wel lachen toen ik voor het eerst zo'n 'vagankle' zag.
Altijd alllen maar een lul uithangen gaat vervelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ken je als wat scherper en minder hartelijk. niet dat ik je 'ken', maar goed
Ben alweer een Tindermatch kwijt waar ik een prima gesprek mee hadquote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zet hoog in met je nieuwe hossels
Soms een beetje kusjekroel jaquote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd alllen maar een lul uithangen gaat vervelen.
Jij komt ook met regelmaat in r/spacedicks zeker.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben niet nieuw op het internet toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |