niet zo preachenquote:
O stoer van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ook dmt gedaan1 keer maar sws nog een keer
condoom met smaakjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
zeg dan welke kaolo smaak cholo ik word helemaal leip
dat ging niet over wiet daarvoor ga ik gewoon naar de shopquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen met je 20 alinea's aan uitleg over hoe je wiet moet kopen
was niet stoer bedoeld hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
O stoer van je
DMT in de drugshiėrachie is als PSV in de eredivisie S15/16
klopt, dp zegt wel nee tegen drugs maar spoort wel anderen aan drugs te gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen met je 20 alinea's aan uitleg over hoe je wiet moet kopen
voor normale mensen zoals ik zijn alle drugs gwn hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat ging niet over wiet daarvoor ga ik gewoon naar de shop
Maar ik weet al dat ik geen transgender benquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik prik je sws wel met m'n cactus
heel stokbroodquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nog 1000 kcal te gaan waaronder m'n smoothie en kwark
maakt mij niet uit wat je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik weet al dat ik geen transgender ben
je mist nxiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ze helaas nog nooit mogen proeven
gwn guerillakwekenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
als de pakkans groot is moet je toch wel bang zijn voor politie? rn vijfentwintig omzet of eindt eant je hebt apparatuur nodig.
Nee ik bedoel gewoon dat ik het tof vind dat je dat hebt gedaan brada. DMT laat jou iets meemaken wat weinigen kennen en wat enorm verschilt van de werkelijkheid zoals we die kennen. Dat vind ik wel stoerquote:
snap je soms zelf wel wat je typt of nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
als de pakkans groot is moet je toch wel bang zijn voor politie? vijfentwintig omzet of winst want je hebt apparatuur nodig.
Half bakedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
zeg dan welke kaolo smaak cholo ik word helemaal leip
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou verbannen moeten worden van deze planeet.
Check m'n OOTD toppaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag me af of je zo'n petjes dragende fake allochtoon wannabee bent.
zou opsnuivenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Half baked
Chocolade en vanille-ijs met fudge brownies en chocolate chip cookie dough
You must be fun at partiesquote:
spannendquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
MIjn kut word idd altijd gevoelloos van coke xD
Ayahuascaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo iemand die ik ken heeft die ene geke trip dingens gedaan van thee ofzo. Ja weet niet meer hoe het heet
alleen die geur al <33quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon dat ik het tof vind dat je dat hebt gedaan brada. DMT laat jou iets meemaken wat weinigen kennen en wat enorm verschilt van de werkelijkheid zoals we die kennen. Dat vind ik wel stoer
bestequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou verbannen moeten worden van deze planeet.
Gewoon zuipen en de volgende dag mensen smsjes sturen met sorry als ik raar deed herinner mij niets Alleen dat er gekotst werd.quote:
de goede mensen wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen is dat vlgns jouw
lekker kapot raggen dus mmmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
MIjn kut word idd altijd gevoelloos van coke xD
Hahahah is jou dit echt een keer overkomen? xD!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en de volgende dag mensen smsjes sturen met sorry als ik raar deed herinner mij niets Alleen dat er gekotst werd.
Real story.
Ja. Meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahahah is jou dit echt een keer overkomen? xD!
je gaat met de verkeerde mensen om als je daar uitleg en excuses voor moet gevenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en de volgende dag mensen smsjes sturen met sorry als ik raar deed herinner mij niets Alleen dat er gekotst werd.
Real story.
Ohhhhhh, daar zit dat DMT in oh oh jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Ayahuasca
Niet gedaan maar is een drank waar DMT in zit.
Goed verhaal, zou nog keer lezen 7,8/10quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Real story.
Ik kende die mensen in dit geval niet zo goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
je gaat met de verkeerde mensen om als je daar uitleg en excuses voor moet geven
Ja ik ben ook wel een paar keer echt de pleuris geschrokken. Meest intense ervaringquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alleen die geur al <33
maar pfoeee was zo intens joh. m'n ex deed het ook en die moest huilen want die kon het niet handelen
hehequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eerst uitgenodigd worden
ergens in een bos of whatever een beetje een hidden plekje vinden en daar planten neerzettenquote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens in een bos of whatever een beetje een hidden plekje vinden en daar planten neerzetten
ook nog minder werk aan, aangezien de natuur zelf al een groot deel fixt. Maar je loopt wel het risico dat iemand er met je toppen vandoor gaat
wat is dat voor ietsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alleen die geur al <33
maar pfoeee was zo intens joh. m'n ex deed het ook en die moest huilen want die kon het niet handelen
hoe kwam je er aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel een paar keer echt de pleuris geschrokken. Meest intense ervaring
of peyote...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Ayahuasca
Niet gedaan maar is een drank waar DMT in zit.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
Haha nee ik ben te maverick om aan een groep verbonden te zijn
beter binnen toch weet echter niet wat pakkans is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens in een bos of whatever een beetje een hidden plekje vinden en daar planten neerzetten
ook nog minder werk aan, aangezien de natuur zelf al een groot deel fixt. Maar je loopt wel het risico dat iemand er met je toppen vandoor gaat
hoe was je 2cbquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
k wil ook dmt, ooit
maar weet niet of ik dat durf
gwn roken toch watjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
k wil ook dmt, ooit
niet zo groot als je het een beetje kleinschalig houdt en zonder een berg apparatuurquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
beter binnen toch weet echter niet wat pakkans is.
morgen pasquote:
que?quote:
vaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah af en toe halve meiertje voor een goeie nacht is het wel waard. Zeker met een chick erbij, alcohol en coke zijn een extreem afrodisiacum.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja, maar dan ook alleen als t gratis is
Idd, maar heb wel chille lichtgetinte bontkraag op scooterquote:
Wat is 2cb en dmtquote:
Lachgasquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik durf eigenlijk helemaal niks buiten wiet en alcohol om![]()
dus dit, sleutel zit in het niet greedy wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo groot als je het een beetje kleinschalig houdt en zonder een berg apparatuur
Ook zelf gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe kwam je er aan?
2 man uit onze groep hadden het zelf gemaakt en dat was tantoegoed
Je hebt gelijkquote:
oh?quote:
Ze wilde eigenlijk horen: "Omdat je zo'n leuke meid bent hihihi"quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om je de mogelijkheid te bieden om vrienden te maken
wat is de opbrengt daarvan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo groot als je het een beetje kleinschalig houdt en zonder een berg apparatuur
2c-b is een beetje combinatie van mdma en psychedelische shitquote:
nou okequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om je de mogelijkheid te bieden om vrienden te maken
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vaag.hoe dik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dat het echte leven maar
Hoezo onsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal egoļsten die drugsgebruikers, denken niet eens aan de rest van ons
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogenquote:
Ja het is eng, als je info of begeleiding wil moet je me connecten, ik doe graagquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
k wil ook dmt, ooit
Ash is meer van de dollars denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogen
ja sorry maar je doet zo anti drugs en ik ben dat zo niet dat ik even perplex sta van je postquote:
Ja dat wilde ik ook posten maar toen dacht ik naah straks denkt ze iewl wat een creepquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk horen: "Omdat je zo'n leuke meid bent hihihi"
Aight thanks, zal t onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja het is eng, als je info of begeleiding wil moet je me connecten, ik doe graag
Allemaal meelopers hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh god ben jij ook al een junk
godverdomme de hoeveelheid groeit snel
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh god ben jij ook al een junk
godverdomme de hoeveelheid groeit snel
Sarcasme, rustig maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sorry maar je doet zo anti drugs en ik ben dat zo niet dat ik even perplex sta van je post
dat bestaat niet in het wereldbeeld van hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.
ligt eraan duizend per maand winst is tof indien nirt sl te veel werk. vertel g.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogen
als je coke digged, google eens op duizendbladquote:
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.
ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het opbrengt, nooit zo mee bezig gehoudenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan duizend per maand winst is tof indien nirt sl te veel werk. vertel g.
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
Ik geef niks om drugs dus heb er geen mening over. Mensen doen maar.
Totdat jouw dochter het overkomt !!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
ja zelfs mij ontgaat wel een watquote:
en als je vriend het zou doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugs
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steedsquote:
heb liever een ice tea peach, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
nee hij is consequent, hij drinkt ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
Hangt er vanaf op wat voor manier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
Ben geen tienermama.quote:
Moet 'ie zelf weten. Maar elk weekend dronken of elke dag een joint zou ik niet echt chill vindenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
zal weer eens niet, een junk die walgelijke persoonlijke aanvallen maaktquote:
Consequent zijn is overratedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hij is consequent, hij drinkt ook niet
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
of elke dag een joint zou ik niet echt chill vinden
valt wel mee toch, niet anders dan andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steeds
ik ga alvast minderen, komt goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben geen tienermama.
[..]
Moet 'ie zelf weten. Maar elk weekend dronken of elke dag een joint zou ik niet echt chill vinden
Sowiesoquote:
en saaiquote:
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het ook fijn is om iemand af en toe nuchter mee te maken.
suikerjunkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever een ice tea peach, bedankt
zou alles voor je overhebben hermanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal weer eens niet, een junk die walgelijke persoonlijke aanvallen maakt
allemaal slechte mensen
quote:
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.quote:
vind het wel jammer hoe jullie iedereen die gewoon een normaal leven zonder drugs leiden saai noemenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.
dan ben je gewoon verslaafdquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?
ik ben verslaafd aan negativiteitquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je coke digged, google eens op duizendblad
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
Aight ga checken. Gebruik overigens geen coke/alcohol meer.
[..]
als je coke digged, google eens op duizendblad
Word wel lastiger als je allebei werktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?
Nee hoor.quote:
je chargeert nu nog meer dan de junkiesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blow overdag niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet ondertussen niet eens hoe het is om nuchter te leven
Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niks
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
wtf boeit het wat een ander doet, doe je ding en zeik niet zo.
dat staat er niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het wel jammer hoe jullie iedereen die gewoon een normaal leven zonder drugs leiden saai noemen
Que?quote:
wat stalk jij mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, heb je ootd gezien en vind je nu helemaal niets meer, hoor.
WAAR IS JE ZWARTE LEREN JAS MAN
vaak drugs gebruiken is ook consequent tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er niet.
ik zeg dat consequent zijn saai is.
goed geheugen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzo
jimmy mean?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddiequote:
Nee Jimmy Mad.quote:
Ja, same here.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat hou ik ook wel zo![]()
dat verschilt per gebruikerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vaak drugs gebruiken is ook consequent toch
Zo, die zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddie
beetje boel opstoken, maar dat gekk richting elkaar is echt irri nu wordt een wij jullie ding nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzo
Ik heb er 0 ervaring mee dus kan mijn mening niet gronden op feiten. Dat maakt het vormen van een mening wel lastig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niks
jammer dat je zo afgevallen wordt op het feit dat je niet zou werken en enkel een junk bent terwijl jij zorgt dat ik in de ochtend gewoon krantje kan lezen tijdens het ontbijtquote:
je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingenquote:
dat weet ik, aanbid mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind dat nog steeds erg knap van je srs
Lekkere straight edge polderboeddha ben je.quote:
meestal ook niet nee gewoon nuchter pas in de avond de extra chill mode aanquote:
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.
oh nee dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
beetje boel opstoken, maar dat gekk richting elkaar is echt irri nu wordt een wij jullie ding nu
Oké, waarom maakt dat het lastig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddie
Nee, dat beweer ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe het is met werken. Werktijden lopen niet per se parallel.
nee,ik zie spoken door wietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken![]()
hij is beetje oude man die kantoorkloffie aan doetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken
Houd je bek eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken![]()
Eens, maar dat doe ik dus niet hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan zal het wel zo zijn
Hoi hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu
oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar dat doe ik dus niet heweet niet of dit ook richting mij was
[..]
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.
Maar zou het nooit aanraden
Jonge hap gewoon ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, waarom maakt dat het lastig dan?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal isquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan
Neequote:
nee dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan
Een beetje maar? :squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is
inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed
Piemels afhakken is heel normaal jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is
ik ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingen
leuke schrijfstijlquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.
Doe ik toch niet bij de jouwequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je penis-afsnijdposts niet zomaar negeren
Hey hzawquote:
denken dat ik daar wel zin in hebquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken
Welneequote:
en, lag de fok! stok er nog?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoļst.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden
Mooi hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
(moet nog aankomen bij mn huis tho)
Ik ga zo een traantje laten.
[ afbeelding ]
zijn dat koekjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
[ afbeelding ]
meer nemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik reageer niet echt op ghb man
op bevrijdingsfissa nog gedaan
Waar denk je dat ik nu ben? Heb gratis onderdak nu en een luxe leventjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoļst.
scheelt ook weer begrafenissenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoļst.
Ja zijn Crip haar dieetkoekjes omdat ze vet dik isquote:
zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster manquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog een PS2 daar of mag je al een upgrade naar de PS3 tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu ben? Heb gratis onderdak nu en een luxe leventje
Daaromquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
scheelt ook weer begrafenissen
hey Catkiller kun je aub even normaal doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn Crip haar dieetkoekjes omdat ze vet dik is
Genoegquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat valt daar te snijden dan?
aansteller, 10 bier is 1 whiskey ofzo en dat magquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster man
nja zou kunnenquote:
Wat anders Niels?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Catkiller kun je aub even normaal doen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sinds ik je foto heb gezien wel ja
Ja, dat is ghb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja zou kunnen
maar wordt er vooral duizelig van ofzo, slechtere motoriek krijg ik er ook beetje van
Gewoon ps4 met Dark Souls IIIquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog een PS2 daar of mag je al een upgrade naar de PS3 tegenwoordig?
je denkt toch niet dat ik met 2cb op ga rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook niet zo moeilijk.
Maar afknapper dit hoor
bsa7aquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
[ afbeelding ]
Maar jij hebt geen twingo toettoetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster man
Vent gedraag je ipv als mietje rond te rennenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
Kan iemand tegen Crip zeggen dat ik niet tegen haar praat? Hartelijk bedankt.
zekers, dank u, en daar?quote:
Ja maar je klinkt niet heel aantrekkelijk in Stimo's beschrijvingquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Je moet me eerst een beetje flirten anders werkt dat niet
Hoop dat je plat gaat en in een plas met Lego ® valt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gooi ik mijn lego bouwset naar je kop
Je hebt al je ledematen nogquote:
Oh doe normaal anders haal ik er iemand bij hoor!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vent gedraag je ipv als mietje rond te rennen
zag laatst dat ik al bijna 8 jaar rijbewijs heb wajooquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen twingo toettoet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen twingo toettoet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al je ledematen nog
Je kunt soort van lopen
Je bent geen analfabeet
ik heb morgen gesprek..quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al je ledematen nog
Je kunt soort van lopen
Je bent geen analfabeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |