Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
Ik geef niks om drugs dus heb er geen mening over. Mensen doen maar.
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niks
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
wtf boeit het wat een ander doet, doe je ding en zeik niet zo.
dat staat er niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het wel jammer hoe jullie iedereen die gewoon een normaal leven zonder drugs leiden saai noemen
Que?quote:
wat stalk jij mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, heb je ootd gezien en vind je nu helemaal niets meer, hoor.
WAAR IS JE ZWARTE LEREN JAS MAN
vaak drugs gebruiken is ook consequent tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er niet.
ik zeg dat consequent zijn saai is.
goed geheugen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzo
jimmy mean?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddiequote:
Nee Jimmy Mad.quote:
Ja, same here.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat hou ik ook wel zo![]()
dat verschilt per gebruikerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vaak drugs gebruiken is ook consequent toch
Zo, die zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddie
beetje boel opstoken, maar dat gekk richting elkaar is echt irri nu wordt een wij jullie ding nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat jij niet een uur geleden te zeggen dat mensen die vaak drugs gebruiken problemen hebben ofzo
Ik heb er 0 ervaring mee dus kan mijn mening niet gronden op feiten. Dat maakt het vormen van een mening wel lastig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Prima instelling, in plaats die mensen met zand in hun ogen die meningen vormen gebaseerd op niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |