ik ga alvast minderen, komt goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben geen tienermama.
[..]
Moet 'ie zelf weten. Maar elk weekend dronken of elke dag een joint zou ik niet echt chill vinden
Sowiesoquote:
en saaiquote:
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het ook fijn is om iemand af en toe nuchter mee te maken.
suikerjunkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever een ice tea peach, bedankt
zou alles voor je overhebben hermanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal weer eens niet, een junk die walgelijke persoonlijke aanvallen maakt
allemaal slechte mensen
quote:
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.quote:
vind het wel jammer hoe jullie iedereen die gewoon een normaal leven zonder drugs leiden saai noemenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.
dan ben je gewoon verslaafdquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?
ik ben verslaafd aan negativiteitquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verslavingen hebben we allemaal. Maar verslaving aan wiet of een ander drugs maakt je wel een ander mens. Nuchter is wel zo fijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je coke digged, google eens op duizendblad
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
Aight ga checken. Gebruik overigens geen coke/alcohol meer.
[..]
als je coke digged, google eens op duizendblad
Word wel lastiger als je allebei werktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat gaat niet als je een joint per dag rookt?
Nee hoor.quote:
je chargeert nu nog meer dan de junkiesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blow overdag niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet ondertussen niet eens hoe het is om nuchter te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |