ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het opbrengt, nooit zo mee bezig gehoudenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan duizend per maand winst is tof indien nirt sl te veel werk. vertel g.
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
Ik geef niks om drugs dus heb er geen mening over. Mensen doen maar.
Totdat jouw dochter het overkomt !!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
ja zelfs mij ontgaat wel een watquote:
en als je vriend het zou doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugs
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steedsquote:
heb liever een ice tea peach, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
nee hij is consequent, hij drinkt ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
Hangt er vanaf op wat voor manier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
Ben geen tienermama.quote:
Moet 'ie zelf weten. Maar elk weekend dronken of elke dag een joint zou ik niet echt chill vindenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
zal weer eens niet, een junk die walgelijke persoonlijke aanvallen maaktquote:
Consequent zijn is overratedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hij is consequent, hij drinkt ook niet
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
of elke dag een joint zou ik niet echt chill vinden
valt wel mee toch, niet anders dan andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |