Ook zelf gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe kwam je er aan?
2 man uit onze groep hadden het zelf gemaakt en dat was tantoegoed
Je hebt gelijkquote:
oh?quote:
Ze wilde eigenlijk horen: "Omdat je zo'n leuke meid bent hihihi"quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om je de mogelijkheid te bieden om vrienden te maken
wat is de opbrengt daarvan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo groot als je het een beetje kleinschalig houdt en zonder een berg apparatuur
2c-b is een beetje combinatie van mdma en psychedelische shitquote:
nou okequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om je de mogelijkheid te bieden om vrienden te maken
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vaag.hoe dik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dat het echte leven maar
Hoezo onsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal egoïsten die drugsgebruikers, denken niet eens aan de rest van ons
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogenquote:
Ja het is eng, als je info of begeleiding wil moet je me connecten, ik doe graagquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
k wil ook dmt, ooit
maar weet niet of ik dat durf
Ash is meer van de dollars denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogen
ja sorry maar je doet zo anti drugs en ik ben dat zo niet dat ik even perplex sta van je postquote:
Ja dat wilde ik ook posten maar toen dacht ik naah straks denkt ze iewl wat een creepquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk horen: "Omdat je zo'n leuke meid bent hihihi"
Aight thanks, zal t onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja het is eng, als je info of begeleiding wil moet je me connecten, ik doe graag
Allemaal meelopers hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh god ben jij ook al een junk
godverdomme de hoeveelheid groeit snel
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh god ben jij ook al een junk
godverdomme de hoeveelheid groeit snel
Sarcasme, rustig maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sorry maar je doet zo anti drugs en ik ben dat zo niet dat ik even perplex sta van je post
dat bestaat niet in het wereldbeeld van hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.
ligt eraan duizend per maand winst is tof indien nirt sl te veel werk. vertel g.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent het niet waard om wiet te kweken met die eurotekens in je ogen
als je coke digged, google eens op duizendbladquote:
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben geen junk, gewoon recreatief gebruiker.
ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het opbrengt, nooit zo mee bezig gehoudenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan duizend per maand winst is tof indien nirt sl te veel werk. vertel g.
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
Ik geef niks om drugs dus heb er geen mening over. Mensen doen maar.
Totdat jouw dochter het overkomt !!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
ja zelfs mij ontgaat wel een watquote:
en als je vriend het zou doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ze moeten allemaal uitgeroeid worden #wereldzonderdrugs
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steedsquote:
heb liever een ice tea peach, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
nee hij is consequent, hij drinkt ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertje tijdens je harde strijd, dat maakt vast dorstig?
Hangt er vanaf op wat voor manier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
Ben geen tienermama.quote:
Moet 'ie zelf weten. Maar elk weekend dronken of elke dag een joint zou ik niet echt chill vindenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en als je vriend het zou doen?
zal weer eens niet, een junk die walgelijke persoonlijke aanvallen maaktquote:
Consequent zijn is overratedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hij is consequent, hij drinkt ook niet
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
of elke dag een joint zou ik niet echt chill vinden
valt wel mee toch, niet anders dan andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je vanavond zo gemeen tegen mij steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |