de goede mensen wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen is dat vlgns jouw
lekker kapot raggen dus mmmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
MIjn kut word idd altijd gevoelloos van coke xD
Hahahah is jou dit echt een keer overkomen? xD!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en de volgende dag mensen smsjes sturen met sorry als ik raar deed herinner mij niets Alleen dat er gekotst werd.
Real story.
Ja. Meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahahah is jou dit echt een keer overkomen? xD!
je gaat met de verkeerde mensen om als je daar uitleg en excuses voor moet gevenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en de volgende dag mensen smsjes sturen met sorry als ik raar deed herinner mij niets Alleen dat er gekotst werd.
Real story.
Ohhhhhh, daar zit dat DMT in oh oh jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Ayahuasca
Niet gedaan maar is een drank waar DMT in zit.
Goed verhaal, zou nog keer lezen 7,8/10quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Real story.
Ik kende die mensen in dit geval niet zo goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
je gaat met de verkeerde mensen om als je daar uitleg en excuses voor moet geven
Ja ik ben ook wel een paar keer echt de pleuris geschrokken. Meest intense ervaringquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alleen die geur al <33
maar pfoeee was zo intens joh. m'n ex deed het ook en die moest huilen want die kon het niet handelen
hehequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eerst uitgenodigd worden
ergens in een bos of whatever een beetje een hidden plekje vinden en daar planten neerzettenquote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens in een bos of whatever een beetje een hidden plekje vinden en daar planten neerzetten
ook nog minder werk aan, aangezien de natuur zelf al een groot deel fixt. Maar je loopt wel het risico dat iemand er met je toppen vandoor gaat
wat is dat voor ietsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alleen die geur al <33
maar pfoeee was zo intens joh. m'n ex deed het ook en die moest huilen want die kon het niet handelen
hoe kwam je er aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel een paar keer echt de pleuris geschrokken. Meest intense ervaring
of peyote...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Ayahuasca
Niet gedaan maar is een drank waar DMT in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |