maakt mij niet uit wat je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik weet al dat ik geen transgender ben
je mist nxiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ze helaas nog nooit mogen proeven
gwn guerillakwekenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
als de pakkans groot is moet je toch wel bang zijn voor politie? rn vijfentwintig omzet of eindt eant je hebt apparatuur nodig.
Nee ik bedoel gewoon dat ik het tof vind dat je dat hebt gedaan brada. DMT laat jou iets meemaken wat weinigen kennen en wat enorm verschilt van de werkelijkheid zoals we die kennen. Dat vind ik wel stoerquote:
snap je soms zelf wel wat je typt of nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
als de pakkans groot is moet je toch wel bang zijn voor politie? vijfentwintig omzet of winst want je hebt apparatuur nodig.
Half bakedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
zeg dan welke kaolo smaak cholo ik word helemaal leip
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou verbannen moeten worden van deze planeet.
Check m'n OOTD toppaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag me af of je zo'n petjes dragende fake allochtoon wannabee bent.
zou opsnuivenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Half baked
Chocolade en vanille-ijs met fudge brownies en chocolate chip cookie dough
You must be fun at partiesquote:
spannendquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
MIjn kut word idd altijd gevoelloos van coke xD
Ayahuascaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo iemand die ik ken heeft die ene geke trip dingens gedaan van thee ofzo. Ja weet niet meer hoe het heet
alleen die geur al <33quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon dat ik het tof vind dat je dat hebt gedaan brada. DMT laat jou iets meemaken wat weinigen kennen en wat enorm verschilt van de werkelijkheid zoals we die kennen. Dat vind ik wel stoer
bestequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou verbannen moeten worden van deze planeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |