Jij ook Herman?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het gek als driekwart van de SC aan de pep zit
Ja srry.quote:
Nederlandse TVquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als dit zorgt dat jij je andere bak even houdt is het wmb goed
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en nu de grap.... ik kan niet draaien![]()
![]()
![]()
![]()
ga de restjes van een versgebruikte poepschep aflikken man superbattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een aanbod? Typ eens duidelijk, pennenlikker
Niet iedereen is geschikt voor djquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
welke smaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik trek even een bak ben&jerrys open oké
ja gelukkig wordt dat minder maar in het begin verhaspelen van woorden soms, vaak wat vergeten tijdens het vertellen.quote:
ja 1e x? zou dat zelf denk niet chill vinden behalve ergens in goeie osoquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ik wil eiglk gaan smoken in a'dam ga einde vn de maand. maar ben bang dt ik me kut ga voelen
Haha jij houdt veel van slapenquote:
Jimmy pakt ze allemaal wel aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks blijven alleen wij 2 en Jimmy over, maar dan winnen we sws omdat we Jimmy hebben
Huh, maar je kocht wel grammen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit uitleggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, dit klinkt misschien raar idd, maar in die scene wordt geen drugs verhandeld om er dikke winst op te maken. Daardoor is die dealershit ook veel "zachtaardiger" zeg maar en je krijgt tenminste geen versneden tyfuszooi.
Ja zo leer je nog eens wat.quote:
Sorry, als ik poep wil likken dan lik ik je FOK!profiel welquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga de restjes van een versgebruikte poepschep aflikken man superbattie
soms wel soms nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja 1e x? zou dat zelf denk niet chill vinden behalve ergens in goeie oso
[..]
Haha jij houdt veel van slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |