ja nou ik sta niet echt bekend om mijn intelligente grapjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze is nog flauwer dan mijn junkfood grapje
Nee maar imagine een kruising tussen Chris Hemsworth en Gerard Butler. Op een motorquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur ze ook naar mij in dm dan
omdat je heel gemakkelijk in je dagelijks leven even een lijn kan pakken om wat helderder te zijn op je werk of whateverquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.
als ik het hier zie idd, dikke doekoequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan beter coke dealen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.
heb liever dat je weer een weekje weggaat als je zulke ranzigheden gaat verkondigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus een soort staart... Hing die ook uit je broek?
Gelukkig maar kaasknabbeltjequote:
hehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je vriendinnen?
Ff srs, ga je met hoofddoek een koffieshop in?
heb ook dmt gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik gebruik drugs die me mezelf laten zien. Letterlijk. LSD, DMT, die shit laat je letterlijk jezelf zien. Tegenovergestelde van wegrennen.
owh dacht dat we alles met elkaar deelden, sorry ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee maar imagine een kruising tussen Chris Hemsworth en Gerard Butler. Op een motor
Nou jeetje manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever dat je weer een weekje weggaat als je zulke ranzigheden gaat verkondigen
Truequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ach, wees blij dat je het dan in de wiet hebt gezocht
Je kan ook gewoon wiet dealen, maar ja als je dan gepakt wordt onderweg naar Duitsland met tig kilo zit je zo 2 tot 3 jaar vast.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het hier zie idd, dikke doekoe
maar mij te gevaarlijk. wil geen gun op m'n hoofd enzo
Ja, dat is een van de problemen die ik heb met cokedealers; die denken alleen dikke doekoe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het hier zie idd, dikke doekoe
maar mij te gevaarlijk. wil geen gun op m'n hoofd enzo
Hahah ja dat is echt zo vervelend altijd xD!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
En ben best trots dat ik school echt met hele goede punten heb gehaald ondanks dat ik nu ook echt te vaak zeg 'shit, wat zei ik ook al weer'![]()
![]()
of 'kut.. kan er niet op komen' dat vind ik ook écht kut.
Ja, vind zo veel kut eigenlijk
beste is gewoon stoppen mjaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
En ben best trots dat ik school echt met hele goede punten heb gehaald ondanks dat ik nu ook echt te vaak zeg 'shit, wat zei ik ook al weer'![]()
![]()
hoe kom je aan die mensen, via feestjes of? Vraag me dat altijd afquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat is een van de problemen die ik heb met cokedealers; die denken alleen dikke doekoe.
Beter gewoon je shit bij je lokale vriendelijke kraker kopen.
wil je vrienden worden, normaal reageert dp op al mijn kutposts maar nu is hij te druk bezig met een jehovah's wiet getuige zijnquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahah ja dat is echt zo vervelend altijd xD!
oioioiquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
Beter gewoon je shit bij je lokale vriendelijke kraker kopen.
Idd vroeger was Gordon veel leukerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
cokemensen echt zien veranderen door dat spul
Bijvoorbeeld. Of gewoon via via wat rondvragen als je mensen kent die beetje in die scene zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe kom je aan die mensen, via feestjes of? Vraag me dat altijd af
Nee chick, dat bedoel ik niet. Shops in Amsterdam zitten vol met Mocro's, die gaan daar niet best op reageren. Dus beter pak je die toeristenzooi in de stad. Ik zou je wel aanraden goed te eten voor je gaat blowen (helpt bij mij althans) en zeker niet te doen als je je niet goed voelt.quote:
over hoeveel praten we dan? ben zelf niet echt het cokedealtiep vgm.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan beter coke dealen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.
wanouweerquote:
Die tijd dat ik 1x in het half jaar één jointje kocht en daar de hele avond mee deed. Zou dat wel willen. Weetje, gewoon 1 x in de twee weken oid.quote:
WOOOOOEEESSSJJJHHHHHquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
ben zelf niet echt het cokedealtiep vgm.
hier ga je zo weer verder met dealen als je een keer gepakt bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wiet dealen, maar ja als je dan gepakt wordt onderweg naar Duitsland met tig kilo zit je zo 2 tot 3 jaar vast.
lol wat zouden ze zeggen dan. waar bemoeien die rattenkoppen zich mee ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee chick, dat bedoel ik niet. Shops in Amsterdam zitten vol met Mocro's, die gaan daar niet best op reageren. Dus beter pak je die toeristenzooi in de stad. Ik zou je wel aanraden goed te eten voor je gaat blowen (helpt bij mij althans) en zeker niet te doen als je je niet goed voelt.
Ik wil ook weer blowen.
Wallah weet niet, hij kreeg duizenden per maand binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
over hoeveel praten we dan? ben zelf niet echt het cokedealtiep vgm.
Nee, eigenlijk weet bijna niemand hoeveel ik blow.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of gewoon via via wat rondvragen als je mensen kent die beetje in die scene zitten.
ik zit aan beta blokkers voor mijn hart, ik was nooit vergeetachtig door wiet, nu de k ik soms wtf is dit mijn breinquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
![]()
eerst hadden we 1 junk en nu zijn ze in de meerderheidquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het gek als driekwart van de SC aan de pep zit
oh wowquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tijd dat ik 1x in het half jaar één jointje kocht en daar de hele avond mee deed. Zou dat wel willen. Weetje, gewoon 1 x in de twee weken oid.
Want heb ook dat ik slapen tegenwoordig zonde vind, dus zaterdag ben ik vrij. Dat betekent dat ik tot vrijdagnacht 4 a 6 uur ga blowen. JA GAAT NERGENS OVER
Ik ken mannen van 55 met kids die het doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hier ga je zo weer verder met dealen als je een keer gepakt bent
ja, nou dat wil ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit aan beta blokkers voor mijn hart, ik was nooit vergeetachtig door wiet, nu de k ik soms wtf is dit mijn brein
Grote pakkans, maar je moet niet bang zijn voor popo, je moet bang zijn voor rovers. Het levert erg goed op. Denk 25K is in een oogstje van 3 mnd goed te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef Ashqelon het volgende:
hoe groot is pakkans bij teelt en hoeveel levert het op?
straks blijven alleen wij 2 en Jimmy over, maar dan winnen we sws omdat we Jimmy hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
eerst hadden we 1 junk en nu zijn ze in de meerderheid
Marokkanen in Amsterdam vind ik zelf zeer onprettigquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
lol wat zouden ze zeggen dan. waar bemoeien die rattenkoppen zich mee ;s
aii, kweenie of het verstandig is om het buiten te doen eerste keer dus ik zie wel
Is dit een vraag of een aanbod? Typ eens duidelijk, pennenlikkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je vrienden worden, normaal reageert dp op al mijn kutposts maar nu is hij te druk bezig met een jehovah's wiet getuige zijn
als dit zorgt dat jij je andere bak even houdt is het wmb goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik trek even een bak ben&jerrys open oké
Nja, dit klinkt misschien raar idd, maar in die scene wordt geen drugs verhandeld om er dikke winst op te maken. Daardoor is die dealershit ook veel "zachtaardiger" zeg maar en je krijgt tenminste geen versneden tyfuszooi.quote:
Jij ook Herman?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het gek als driekwart van de SC aan de pep zit
Ja srry.quote:
Nederlandse TVquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als dit zorgt dat jij je andere bak even houdt is het wmb goed
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en nu de grap.... ik kan niet draaien![]()
![]()
![]()
![]()
ga de restjes van een versgebruikte poepschep aflikken man superbattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een aanbod? Typ eens duidelijk, pennenlikker
Niet iedereen is geschikt voor djquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
welke smaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik trek even een bak ben&jerrys open oké
ja gelukkig wordt dat minder maar in het begin verhaspelen van woorden soms, vaak wat vergeten tijdens het vertellen.quote:
ja 1e x? zou dat zelf denk niet chill vinden behalve ergens in goeie osoquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ik wil eiglk gaan smoken in a'dam ga einde vn de maand. maar ben bang dt ik me kut ga voelen
Haha jij houdt veel van slapenquote:
Jimmy pakt ze allemaal wel aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks blijven alleen wij 2 en Jimmy over, maar dan winnen we sws omdat we Jimmy hebben
Huh, maar je kocht wel grammen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit uitleggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, dit klinkt misschien raar idd, maar in die scene wordt geen drugs verhandeld om er dikke winst op te maken. Daardoor is die dealershit ook veel "zachtaardiger" zeg maar en je krijgt tenminste geen versneden tyfuszooi.
Ja zo leer je nog eens wat.quote:
Sorry, als ik poep wil likken dan lik ik je FOK!profiel welquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga de restjes van een versgebruikte poepschep aflikken man superbattie
soms wel soms nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja 1e x? zou dat zelf denk niet chill vinden behalve ergens in goeie oso
[..]
Haha jij houdt veel van slapen
Hahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Cones maken met pennetje en vullen![]()
![]()
![]()
Ja, en ik 'maak' ook wel mn eigen jointjes.. duurt alleen nogal langquote:
Hahah gvdquote:
Praat niet tegen me.quote:
was wel gekomen als ik nie met vriendinnen wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Marokkanen in Amsterdam vind ik zelf zeer onprettig
kom nr mij
woon vlakbij Amsterdam. Call me.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
was wel gekomen als ik nie met vriendinnen was
ga je flikkerspelletje spelen ofzo dan dark soulquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen jullie je aub aan mij aanpassen en ophouden over drugs praten, bij voorbaat dank
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui benquote:
Softdrugs =/= drugsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen jullie je aub aan mij aanpassen en ophouden over drugs praten, bij voorbaat dank
zit nu aan de gravity rush remastered hoor weeniequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga je flikkerspelletje spelen ofzo dan dark soul
Slapen is tijdsverspillingquote:
Zo iemand die ik ken heeft die ene geke trip dingens gedaan van thee ofzo. Ja weet niet meer hoe het heetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui ben
wil je wat mdma anders?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
Dat lijkt mij eng.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui ben
dit ja, maar dan ook alleen als t gratis isquote:
mits goede cokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |