?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom mensen denken dat ik geen drugs doe
stuur ze ook naar mij in dm danquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb verse foto's gezien van de gast die ik heb laten lopen![]()
*kras*
Geen idee wat het doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik gebruik drugs die me mezelf laten zien. Letterlijk. LSD, DMT, die shit laat je letterlijk jezelf zien. Tegenovergestelde van wegrennen.
Hey je leeft nog omgquote:
komt echt wel goed hoorquote:
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.quote:
ach, wees blij dat je het dan in de wiet hebt gezochtquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over hoor, echt zonde dat het zover is gekomen
Vorig jaar mega stress jaar, had zo'n tussenjaar en wist niet of ik werk zou hebben en of ik kon verhuizen en toen ben ik maar gaan blowen.
[..]
Ja, preciesss.
ja eerste keer blowen lekker in volle coffeeshop in damsko.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ik wil eiglk gaan smoken in a'dam ga einde vn de maand. maar ben bang dt ik me kut ga voelen
ja maar ik geef grif toe dat ik het ook wel eens doe uit frustratie of als ik wel dat een craplap dag over isquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies. Er zijn uiteraard ook wel mensen die het als uitvlucht gebruiken, maar merendeel van de drugsgebruikers doet t gewoon om lekker te chillen
Oh, ja nee.quote:
Coke is geen reet aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.
Dus een soort staart... Hing die ook uit je broek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had daar geen snor, meer een volle bos rastahaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |