nee maar er zijn mannen die ik zou doen.quote:
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer anders omdat het dan lijkt alsof je gewoon uberhaupt niks hebt en dan snap ik het wel. Dan heb je die stoppels en shit tenminste niet.
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opentquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opent
Ik had niet door dat ik lapo hadquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opent
gedaan worden door of doen? door wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar er zijn mannen die ik zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat niemand gekaapt heeft trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt n complex hequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.
Excuses voor deze keer geaccepteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet door dat ik lapo had
Sorry zal volgende x scherper zijn
heeft het niet mee te maken vind het zelf gewoon toffer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ash je oet werken aan je zelfvertrouwen.
ja ik wilde doen, maar altijd als ik dat doe blijkt iemand anders me dan net voor te zijn dus fuck die shitquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat niemand gekaapt heeft trouwens.
kwam net te laat daarvoor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef MrBradge het volgende:
braddie... je bent erg aangekomen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel brter kapsel
Dat zal vastquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
Chicks reageren op mij altijd tevreden. Laat het je eens overkomen, ik denk dat het je zal verbazen hoe mooi en fris het is
Nope, maar 320, duur manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.
Nice man. Staat je veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
doen staat er toch. djeez louis lees gewoonquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gedaan worden door of doen? door wie?
Zou niet raken/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee bij jou mogen we het niet hebben over je gewichtquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
braddie... je bent erg aangekomen he?
wel brter kapsel
Goed geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was 91,4 op m`n lichtst September 2014 en tot April was ik 124,6 Nu ben ik 120,2. Dus er is al wel 4 kilo af in ongeveer 1 maandje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wel brter kapsel
Ja wel, dat mag wel, maar jij zegt het anders dan ik eht doe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nee bij jou mogen we het niet hebben over je gewicht
Hoe kwijtgeraakt dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik was 91,4 op m`n lichtst September 2014 en tot April was ik 124,6 Nu ben ik 120,2. Dus er is al wel 4 kilo af in ongeveer 1 maandje.
Niet zo veel, maar dat hoeft ook niet.
Thanks trouwens, was dat lange haar echt zat.
Wat is dit?quote:
Dat is toch normaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter doe je normaal tegen bradster
nee dat is geen onderkin maar het kuiltje in zijn kin, hij is afgevallenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wel brter kapsel
nee valt mee maar heb iets met romeinen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zal vast
[..]
Nope, maar 320, duur man. En heb je heel veel haar dan of wat? Haar is ook gewoon menselijk he
Die 4,4 kilo?quote:
Lolquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is geen onderkin maar het kuiltje in zijn kin, hij is afgevallen
oh, ben ik een keer recht voor mijn raap en duidelijk is 't nog niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter doe je normaal tegen bradster
dat geloof ik nietquote:
oh ja wat betreft die studie: vet hoor maar nog nooit van gehoord nee. Wageningen is wel vet. maatje van me zit daar ook. bij zo'n verenigingquote:
gewoon cola lightquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die 4,4 kilo?
Meer bewegen, minder eten, iets anders is het niet.
(Ja, en ik drink nu voornamelijk water in plaats van koffie en fris)
Wow, dat is echt super tof! Balen dat je auto ermee kapte, maar daarvoor bestaat inderdaad de ANWBquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Bradje, ik had tentamen... ik naar auto lopen voor tentamen, auto dood![]()
![]()
![]()
accu kapot
godofiwouwo. Maar anwb man was er werkelijk binnen 5 minuten
![]()
en die is mij gevolgd naar tentamenzaal, ik tentamen gemaakt, hij auto gefixt. Echt topservice
vreetkick blowen en niet eten beste burnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
begin je username te snappenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
sws alleen omdat je vrouw bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Bradje, ik had tentamen... ik naar auto lopen voor tentamen, auto dood![]()
![]()
![]()
accu kapot
godofiwouwo. Maar anwb man was er werkelijk binnen 5 minuten
![]()
en die is mij gevolgd naar tentamenzaal, ik tentamen gemaakt, hij auto gefixt. Echt topservice
OHH WIL JE EEN ROMEINTJE WORDENquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee valt mee maar heb iets met romeinen.
oh nvm, eet geen vlees. Ziet er lekker uitquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja wat betreft die studie: vet hoor maar nog nooit van gehoord nee. Wageningen is wel vet. maatje van me zit daar ook. bij zo'n vereniging![]()
Wist heul niet dat jij zo slim was
vreetkick blowen watquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
kan kwetsend zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ben ik een keer recht voor mijn raap en duidelijk is 't nog niet goed
[..]
dat geloof ik niet
tom hardy, eddie vedder en cillian murphy ook wel.quote:
ik heb net m'n laatste wiet opgerooktquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Hoezo, wat ga je doen?!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat is echt super tof! Balen dat je auto ermee kapte, maar daarvoor bestaat inderdaad de ANWB![]()
![]()
Hoop niet dat ik het nodig ga hebben a.s week though.
ik heb net de baby's buiten gezetquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb net m'n laatste wiet opgerookt
Denk het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws alleen omdat je vrouw bent
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstenee wel zin in eigenlij
om te stoppen
Niceeeequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstenee wel zin in eigenlij
om te stoppen
Dat ben ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Er rijdt ook een blauwe twingo in mijn stad
Ik ben het nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Er rijdt ook een blauwe twingo in mijn stad
Ik ben aan het bulken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreetkick blowen en niet eten beste burn
Wat snel.quote:
Geen Romein worden heb wel respect voor befaame beschavingen als helenen, joodse diaspora enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHH WIL JE EEN ROMEINTJE WORDEN
[..]
oh nvm, eet geen vlees. Ziet er lekker uit
[..]Wageningen is leuk ja, sowieso beetje hippie
[..]
vreetkick blowen wat
Haal nieuwe mattie. Goeie hazejequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga naar AXL/DC toe. Super nice!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, wat ga je doen?!
Jaa, die man was écht zo aan het meedenken. Want ik zei al meteen 'ja maar heb over half uur tentamen' en die man kwam zelf met ideeën aan.. Jaa, echt echt echt geweldig.
Dit is overigens hier al tweede keer dat ik ANWB bel. Eerste jaar was omdat accu leeg, ja was dom eigen schuld, lampje aan laten staan. Tweede keer was dus nu, accu kapotje. Zit trouwens ook vier jaar garantie op die dingen van anwbvet tof
je laatste 2 zinnen icm smiley'squote:
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Er rijd hier NOG een blauwe Twingo.
Super veel ruzie gehad hierom, omdat de bestuurder van die blauwe Twingo rijd als een mongool (Allemaal mensen afsnijden, piepende bandjes de bocht om, inhalen over doorgetrokken strepen etc)
En mensen dachten dat ik dat was
(Tot ik ze de foto liet zien waarop de beide KLM blauwe Twingo's te zien waren en het was van "oh.. Jij hebt die zwarte strip op de zijkant niet he?"
Ja lekker kort he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel.
Goed verhaal verder. Lekker kort.
Ken wel deze vrindjes:quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier ooit de ijsjes op van Beluga bij de AH?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou zuigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier ooit de ijsjes op van Beluga bij de AH?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht je gaat écht stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehh haal morgen wel nieuwe ben toch nog apestoned
heb je da nummer van bong-ra nou nog gechecktquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vape best vaak maar verslaafd ben ik niet das best chill met pauzesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas wel vaker met verslaving he.en
tegelijk
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben traag. Gaan we samen keertje blowen?
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
linkje plxquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je da nummer van bong-ra nou nog gecheckt
quote:
Zo'n stipje valt vast wel op iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Er rijd hier NOG een blauwe Twingo.
Super veel ruzie gehad hierom, omdat de bestuurder van die blauwe Twingo rijd als een mongool (Allemaal mensen afsnijden, piepende bandjes de bocht om, inhalen over doorgetrokken strepen etc)
En mensen dachten dat ik dat was
(Tot ik ze de foto liet zien waarop de beide KLM blauwe Twingo's te zien waren en het was van "oh.. Jij hebt die zwarte strip op de zijkant niet he?"
Ja, ik wil ook vaporizerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vape best vaak maar verslaafd ben ik niet das best chill met pauzes
kweenie maar sommige mensen moeten morgen weer gewoon werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doen
[..]
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgen
ik word er psycho van als je dat kunt hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doen
[..]
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgen
Het zijn 2 zwarte strips over de complete zijkant van die aso-Twingo. Die strips mis ikquote:
indokternaziquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vaporizer. Maar eerst even normaal blowpatroontje krijgen. Blow nu bijna twee jaar iedere dag, en niet meer omdat ik het fijn vind maar omdat het moet, geniet er totaal niet meer van. Ik MOET zo ook blowen, anders word i kgek maar moet morgen om zes uur op. Gewoon niet meer leuk.
Dat is hetgedeelte, en voornamelijk geld. Omg geeeeeeld
![]()
![]()
En hetgedeelte is dat gewoon fucking lekker is
Wat anders?quote:
wow crackquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vaporizer. Maar eerst even normaal blowpatroontje krijgen. Blow nu bijna twee jaar iedere dag, en niet meer omdat ik het fijn vind maar omdat het moet, geniet er totaal niet meer van. Ik MOET zo ook blowen, anders word i kgek maar moet morgen om zes uur op. Gewoon niet meer leuk.
![]()
![]()
neuhquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inb4 braddie met foto's om het te laten zien
Het is vast een FOK!ker die jou een slechte naam wil gevenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het zijn 2 zwarte strips over de complete zijkant van die aso-Twingo. Die strips mis ik
(En ik rij niet als een mongool in de stad)
Het is vast WCHquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is vast een FOK!ker die jou een slechte naam wil geven
wat is dat toch die haast enge obsessie met gezondheid tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat anders?
Of wat bedoel je te vragenik rook wiet en tabak samen in één vloeitje en verder rook ik niet want het is ongezond en dat is ook een reden dat ik wil stoppen. Ik streef best wel heel erg naar gezondheid, ja dat lukt niet echt met wietjes he
.
ik zag dit welquote:
Ja, heel ergquote:
Ohja, want enkel heroïne kun je verslaafd aanrakenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
wtf man het is geen heroïne
met je ik moet
Deze man weetquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is dat toch die haast enge obsessie met gezondheid tegenwoordig?
ooh ja nee ik heb die behoefte nooit zo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat?quote:
Weet niet, maar bij mij is dat gewoon altijd al zo geweestquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is dat toch die haast enge obsessie met gezondheid tegenwoordig?
Ja dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, want enkel heroïne kun je verslaafd aanraken
mijn bedquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die drugs gebruiken rennen ergens voor weg, wat is het dat waar jullie niet naar kunnen kijken?
wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je teelt allles zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja nee ik heb die behoefte nooit zo.
gewoon puur omdat het lekker is en de sensoren wat dempt
wat ook wel scheelt is dat ik nooit wiet koop dus dat gedeelte vd verlsaving mis ik ook, die drang ooh ik moet naar de shop ofzo heb ik ook niet
gezegend door het onkruid
ja allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die drugs gebruiken rennen ergens voor weg, wat is het dat waar jullie niet naar kunnen kijken?
voor de popoquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
HIJ VROEG DE LINKquote:
quote:
gewoon dat je zoveel blowtquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?
[..]
Weet niet, maar bij mij is dat gewoon altijd al zo geweest
levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ahh, ja dat is wel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja nee ik heb die behoefte nooit zo.
gewoon puur omdat het lekker is en de sensoren wat dempt
wat ook wel scheelt is dat ik nooit wiet koop dus dat gedeelte vd verlsaving mis ik ook, die drang ooh ik moet naar de shop ofzo heb ik ook niet
gezegend door het onkruid
Natuurlijk zit dat tussen mijn oren. Dat weet ik zelf hartstikke goed, maar ik beweer toch nergens anders van wel?!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zeg inderdaad.
Jouw wietverslaving waardoor je MOET blowen zit tussen je oren. Je ligt niet ergens doodziek in een hoekje weg te kwijnen. Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook liever geen avond zonder wiet, maar kom op man.
ik doe niks wat op hard werken lijkt, telen is hard werkenquote:
Ik zou het eerder zonde vinden om nuchter door het leven te gaan.quote:
Ik denk dat je hier een vergissing maakt. Ik denk dat het de tabak is waaraan je verslaafd bent en dat het daardoor lastig is met streven naar gezond. Sinds ik vape kon ik makkelijk stoppen met roken. Ook maakt het wietgebruik veel chiller. Ik voel net als vapebroeder PeZu geen verslaving, maar chill 'm zwaar en heb de volgende ochtend nergens last van. Die tabak maakt het kut, plus die verbranding. Bij vapen verdamp je de wiet. Is fucking economisch omdat je veel meer van de actieve stoffen behoudt (door lagere temperatuur). Plus je voelt je heerlijk stoned maar ook clean as fuck.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat anders?
Of wat bedoel je te vragenik rook wiet en tabak samen in één vloeitje en verder rook ik niet want het is ongezond en dat is ook een reden dat ik wil stoppen. Ik streef best wel heel erg naar gezondheid, ja dat lukt niet echt met wietjes he
.
Ja ok, maar is je leven dan zo fucked upquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het eerder zonde vinden om nuchter door het leven te gaan.
Nee, ik denk dat het is wat Deadprez is, ik ben niet lichamelijk verslaafd, enkel in mn hoofdjequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een vergissing maakt. Ik denk dat het de tabak is waaraan je verslaafd bent en dat het daardoor lastig is met streven naar gezond. Sinds ik vape kon ik makkelijk stoppen met roken. Ook maakt het wietgebruik veel chiller. Ik voel net als vapebroeder PeZu geen verslaving, maar chill 'm zwaar en heb de volgende ochtend nergens last van. Die tabak maakt het kut, plus die verbranding. Bij vapen verdamp je de wiet. Is fucking economisch omdat je veel meer van de actieve stoffen behoudt (door lagere temperatuur). Plus je voelt je heerlijk stoned maar ook clean as fuck.
Oké oké, duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Natuurlijk zit dat tussen mijn oren. Dat weet ik zelf hartstikke goed, maar ik beweer toch nergens anders van wel?!
Ik was dit weekend kamperen in Limburg, 0 jointjes gerookt. Ik heb het ook enkel thuis en ik zeg ook tegen mensen dat het nergens op slaat en zelfs dat ik wéét dat het in mn hoofd zit. Maar dan is het alsnog zo dat het voor mij voelt alsof ik die joint moet wanneer ik thuis ben, en lukt het mij niet om het te laten liggen
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ok, maar is je leven dan zo fucked up
high on lifequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin in cake, dikkequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:46 schreef BozeHaas het volgende:
zin in spacecake nu, faggits jullie schuld
O ik heb early weekendquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie maar sommige mensen moeten morgen weer gewoon werken
Klinkt wel gilaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik word er psycho van als je dat kunt hebben
meestal vape ik meer als ik me goed voel en minder als ik me slecht voelquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.
Maar nee, waarom zou je leven fucked up moeten zijn om drugs te gebruiken? Rare redenatie vind ik dat altijd.
wtf is gilaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik heb early weekend
Moet je vroeg op?
[..]
Klinkt wel gila
Het is watquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet, nooit gevoeld ook, ben nooit echt in het kliekje opgenomen
100%quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef Ashqelon het volgende:
hoe groot is pakkans bij teelt en hoeveel levert het op?
ohquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies. Er zijn uiteraard ook wel mensen die het als uitvlucht gebruiken, maar merendeel van de drugsgebruikers doet t gewoon om lekker te chillenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal vape ik meer als ik me goed voel en minder als ik me slecht voel
Ja, gaat nergens over hoor, echt zonde dat het zover is gekomenquote:
Ja, preciesssquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké oké, duidelijk.Ja dat herken ik ook idd, het is gewoon omdat je zo in die routine zit om thuis joints te roken, als je in een andere omgeving bent is die behoefte vrij snel verdwenen
7:15 fmlquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik heb early weekend
Moet je vroeg op?
[..]
Klinkt wel gila
Je kan beter coke dealen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef Ashqelon het volgende:
nee joh, maak je niet zo drukquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ik wil eiglk gaan smoken in a'dam ga einde vn de maand. maar ben bang dt ik me kut ga voelen
met wiequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ik wil eiglk gaan smoken in a'dam ga einde vn de maand. maar ben bang dt ik me kut ga voelen
hahaha ashquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef Ashqelon het volgende:
Gewoon buiten? Blow je vaker?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
Ik gebruik drugs die me mezelf laten zien. Letterlijk. LSD, DMT, die shit laat je letterlijk jezelf zien. Tegenovergestelde van wegrennen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
cokequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan beter coke delen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.
?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom mensen denken dat ik geen drugs doe
stuur ze ook naar mij in dm danquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb verse foto's gezien van de gast die ik heb laten lopen![]()
*kras*
Geen idee wat het doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik gebruik drugs die me mezelf laten zien. Letterlijk. LSD, DMT, die shit laat je letterlijk jezelf zien. Tegenovergestelde van wegrennen.
Hey je leeft nog omgquote:
komt echt wel goed hoorquote:
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.quote:
ach, wees blij dat je het dan in de wiet hebt gezochtquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over hoor, echt zonde dat het zover is gekomen
Vorig jaar mega stress jaar, had zo'n tussenjaar en wist niet of ik werk zou hebben en of ik kon verhuizen en toen ben ik maar gaan blowen.
[..]
Ja, preciesss.
ja eerste keer blowen lekker in volle coffeeshop in damsko.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
ja maar ik geef grif toe dat ik het ook wel eens doe uit frustratie of als ik wel dat een craplap dag over isquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies. Er zijn uiteraard ook wel mensen die het als uitvlucht gebruiken, maar merendeel van de drugsgebruikers doet t gewoon om lekker te chillen
Oh, ja nee.quote:
Coke is geen reet aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.
Dus een soort staart... Hing die ook uit je broek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had daar geen snor, meer een volle bos rastahaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |