weet niet kan dat niet beoordelen. heb helaas geen mooie dikke kont.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kim K achtig? Wat kost laseren ongeveer, als laseren werkt is het op lange termijn wel chill want minder moeite.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik pizza bestellen. Mag nog 1500 kcal eten
er zijn betere manieren om 1500 kcal te eten hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
hoaxquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn betere manieren om 1500 kcal te eten hè
onzinquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, beetje waardige vervanger aan uiteten ook. Als uiteten niet doorgaat moet je beetje vervanger zoeken tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
pizza > al het anderequote:
Ben boos en dit troost mij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie op, kwarrelen vrij vertaald naar het engelse to quarrel.quote:
oh zoquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie op, kwarrelen vrij vertaald naar het engelse to quarrel.
zou doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
vind zulke dudes echt zo qt he
mn vriend heeft dn weer helemaal neit zo;n bouw
[ afbeelding ]
deze is wel echt matig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik snap het nu wel want JUNKfood
Welke? Ik wil ook eenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb pizzasteen gekocht, moet goede pizzabodems
Ja, vind ik ook wel cute maar zou er daarom never nooit op vallen. Jij wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
immer eigen deeg bij steenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb pizzasteen gekocht, moet goede pizzabodems
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond hem zelf leuk en daar gaat het om
qt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sws!quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel cute maar zou er daarom never nooit op vallen. Jij wel?
Dat is geheel terecht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
door dat hartje voel ik me "speciaal", lul
lekker hoor als hij met zn zweterige lijf over je heen kruipt. geil ook dat ie eerst wat vetrollen weg moet trekken voordat je uberhaupt zn tollie zietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, deze is van de xenos dus zal wel niet veel zijn. Maar alsnog beter dan geen steen denk.quote:
Ja, dat bedoel ik dan ookquote:
quote:
tolliequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker hoor als hij met zn zweterige lijf over je heen kruipt. geil ook dat ie eerst wat vetrollen weg moet trekken voordat je uberhaupt zn tollie ziet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker hoor als hij met zn zweterige lijf over je heen kruipt. geil ook dat ie eerst wat vetrollen weg moet trekken voordat je uberhaupt zn tollie ziet
klikquote:
wat vind je van been- en konthaarquote:
haha madquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hele lichaam 320 per keer? hoevaak moet je gaan en is het dan echt volledig weg? indien ja, dan snap ik niet waarom niet iedereen dat doet, chiller en goedkoper.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weet niet kan dat niet beoordelen. heb helaas geen mooie dikke kont.
laseren alles is 320 per keer
ja ok ik hoorde over de opstand van de dwarse legplanken in nepal, ze waren het niet eens met het papieritische beleid van de nippelschroeven uit duisterwoud, dat druist nml in tegen hun compassie met kelp bij eb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
meende dat gewoon, krullrnbolletje zei dat zelf.
op het feit dat hij drie pizza's tegelijk naar binnen kan schuiven?quote:
omdt hij een qt isquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
op het feit dat hij drie pizza's tegelijk naar binnen kan schuiven?
ah soort zoek soort zekerquote:
jawel het bakt sowieso constanter dus krokanter mja krokante poep blijft poepquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, deze is van de xenos dus zal wel niet veel zijn. Maar alsnog beter dan geen steen denk.
[..]
Ja, dat bedoel ik dan ook. Haha, ik bedoel niet dat ik een kant en klare pizza op steen ga leggen. Denk niet dat dat uberhaupt iets doet tho.
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
louter mysteries verpakt in raadsels
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte mealquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Krokant is lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel het bakt sowieso constanter dus krokanter mja krokante poep blijft poep
ASPERGESquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
avondje gloryhole.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
wow, ik moet haast exact hetzelfde nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan de rest van de week crackers met tomatenpuree zekerquote:
duurt nog geen 5 minuten hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
echt he, liever dikke trommelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
je bent wel altijd aan het tellen en kan ik dit en kan ik datquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duurt nog geen 5 minuten hoor..
daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken denk ikquote:
Kan toch? Alsof je per se een homogene smaak moet hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind veel stevige vrouwen wel echt mooi laatste tijd.
is ook overrated. tenzij je echt shredded wil worden gewoon niet elke dag pizza met cola en savonds je gezicht voldrukken met chipps. Maarja, dat is voor sommigen al moeilijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
is hij ook homo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
mn vriend heeft zo'n bouw en ik ben een fattie
hihi
[ afbeelding ]
wetenschappelijk bewezen als het kraakt dan smaakt het beterquote:
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent wel altijd aan het tellen en kan ik dit en kan ik dat
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duurt nog geen 5 minuten hoor..
user is vegan fitgirl die veel is afgevalleb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ok ik hoorde over de opstand van de dwarse legplanken in nepal, ze waren het niet eens met het papieritische beleid van de nippelschroeven uit duisterwoud, dat druist nml in tegen hun compassie met kelp bij eb.
haha maak je geen zorgen. ik val alleen op twinksquote:
oja jij hebt van die armpjes waar je met je duim wijsvinger omheen kan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken denk ik
#ecto4lifequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja jij hebt van die armpjes waar je met je duim wijsvinger omheen kan.
Ja, maar die apps hebben nogal een afwijking.. Ik gebruik gewoon de voedingswaarden die op producten staan en geen app en ik weeg alles etc etc. Dat kost echt wel veel tijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de hand
nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wetenschappelijk bewezen als het kraakt dan smaakt het beter
True, en het is ook meer fascinatie mooi oidquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Alsof je per se een homogene smaak moet hebben.
mja ik eet al te weinig en val ook niet genoeg af, fuck die shitquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de hand
opskeer?quote:
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
zo voor het eerst dit jaar naar buiten?quote:
pooliepapyquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
user is vegan fitgirl die veel is afgevalleb.
op den duurquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
been ok kont okquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van been- en konthaar
ritmes en vaste patronenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
ik wil aankomen dus vind het wel makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mja ik eet al te weinig en val ook niet genoeg af, fuck die shit
ugh ergerde mij zo erg daaraan hequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
eet mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeitequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ik moet haast exact hetzelfde nog
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
Zit z'n slip ook zo los?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
mn vriend heeft zo'n bouw en ik ben een fattie
hihi
[ afbeelding ]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die apps hebben nogal een afwijking.. Ik gebruik gewoon de voedingswaarden die op producten staan en geen app en ik weeg alles etc etc. Dat kost echt wel veel tijd.
[..]
nicewil eigenlijk ook nog sensory science gaan studeren, dat gaat over dit soort shit
.
[..]
True, en het is ook meer fascinatie mooi oid
Logisch verstand? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
whehe ja das ook een optie iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfde![]()
ik slaap denk te slecht, cortisol??quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil aankomen dus vind het wel makkelijk
jawel hoorquote:
ja ik doe daarnaast ook nog bijhoueen hoeveel gr zout en hoeveel vochtiname, echt te veel gedoequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee, ga zo wel even winkelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeite
[..]![]()
Wat ga jij eten?
[..]
[..]
Zit z'n slip ook zo los?
ik wil nog even zeggen dat dit onzin is. Een post op fok kost nog meer moeite dan een maaltijd invoerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat al niet op voor samengestelde producten. Dat gaat enkel op voor groenten en fruit etc etc, samengestelde producten hebben in mijn ogen écht te veel afwijking (en dat gaat al over croissantjes etc). Tevens vind ik een afwijking van 75 kcal per snee boterham en dat t daadwerkelijk 90 zou zijn, dat verschil van 15 kcal per snee zou ik kut vinden dat het niet klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerig
GOMADquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
als je wil aankomen eet je toch gewoon iedere dag een pot pindakaas?
dat je snapt dat cola + redbull en patat niet heel handig isquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Logisch verstand? Hoe bedoel je?
Want weten hoeveel kcal ergens in zit is bij veel dingen gewoon weten, en niet je verstand gebruiken.
En ja, als je iedere dag alles vast eet dan zal het vast schelen qua tijd. Maar ik eet bijvoorbeeld écht niet iedere dag hetzelfde ontbijt, of lunch en laat staan avond eten. Dan ben je iedere dag alles aan het tellen en wegen. Sowieso alles wegen, ja ik vind het echt wel redelijk wat tijd kosten vergelijken met wat eten pakken normaal kost qua tijd.
?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik slaap denk te slecht, cortisol??
heb k gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Ashqelon het volgende:
Sti. geef eens antwoord op mn vorige vraag aub?
vorige keer deed je ook interessant en zat je er ook naastquote:
toen was het allebei correct, nu nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vorige keer deed je ook interessant en zat je er ook naast
ik wil je niet weer voor schut zetten
ooh poulypapiequote:
geen idee wat je gebruikt danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat al niet op voor samengestelde producten. Dat gaat enkel op voor groenten en fruit etc etc, samengestelde producten hebben in mijn ogen écht te veel afwijking (en dat gaat al over croissantjes etc). Tevens vind ik een afwijking van 75 kcal per snee boterham en dat t daadwerkelijk 90 zou zijn, dat verschil van 15 kcal per snee zou ik kut vinden dat het niet klopt.
gelukkig ben je ooit in drenthe geweest en ben je zeer bekent met het drentsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen was het allebei correct, nu niet
crack toch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wat je gebruikt dan
bedoel dezequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hele lichaam 320 per keer? hoevaak moet je gaan en is het dan echt volledig weg? indien ja, dan snap ik niet waarom niet iedereen dat doet, chiller en goedkoper.
Ja, 's ochtendsquote:
wow, waarom dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe daarnaast ook nog bijhoueen hoeveel gr zout en hoeveel vochtiname, echt te veel gedoe
Ah, maar ik vind het best wel wat werk en jullie niet, dat kanquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.
daarnaast maak ik in de ochtend mijn eten tot diner. ik weeg alles en voeg het toe in app
max 20.m werk.
Enige wat werkt.
Alleen moet k geen honger hebben en boos zijn heb de wereld besteld bij domino's
Ohhh zo, ja nee dat klopt helemaal alleen heb je hier niet zoveel aan als je kcal telt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je snapt dat cola + redbull en patat niet heel handig is
je eet niet 365 dagen per jaar anders
nee glkkig niequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeite
[..]![]()
Wat ga jij eten?
[..]
[..]
Zit z'n slip ook zo los?
y u mad?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.
daarnaast maak ik in de ochtend mijn eten tot diner. ik weeg alles en voeg het toe in app
max 20.m werk.
Enige wat werkt.
Alleen moet k geen honger hebben en boos zijn heb de wereld besteld bij domino's
ik zal dit maar opvatten als 'je hebt gelijk, dp'quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig ben je ooit in drenthe geweest en ben je zeer bekent met het drents
maakt mij niet uit, heb de discussie minuten geleden al gewonnenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal dit maar opvatten als 'je hebt gelijk, dp'
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, heb de discussie minuten geleden al gewonnen
Maar wel lekkere pizza? Welke besteldquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen neuken me en niet op de wijze zoals ik dat wil.
Hoe wil je geneukt worden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hihihihi in je kontquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
hartfalenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends
[..]
wow, waarom dan?
[..]
Ah, maar ik vind het best wel wat werk en jullie niet, dat kan.
[..]
Ohhh zo, ja nee dat klopt helemaal alleen heb je hier niet zoveel aan als je kcal telt.
Los van dat je weet dat het waarschijnlijk niet slim is, weet je niet hoe en waat je nou precies binnen kreeg.
Hm, ja bij mij moet het echt bijna 100% precies zijn. Misschien dat ik het daarom wat meer moeite vind en ik doe ook niet snel van "zal wel ongeveer dit zijn", moet precies weten. Dus altijd verpakkingen, google, en dan zelf uitrekeningen.
Heb geen app, gewoon zelf bijhouden.
met kip. en kipvleugels. en een cakeje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wel lekkere pizza? Welke besteld
Domino's trouwens.. die bodems zijn toch niet lekker
Wat wil je laseren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef Ashqelon het volgende:
thanx sti, er is ergens in nl een specifiee schoonheidssalon voor mannen even daarnaar zoeken dan denken ze niet dat je homo bent.
mehquote:
whyquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
met kip. en kipvleugels. en een cakeje.
waarvan ik al voorspel dt de helft weggegooid gaat worden.
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zondequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè, gwn veganpizza toch
Had genoeg van jou en de anderen, dus was gewoon ruim een week wat anders doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey fietsflikker, waar was je?
skkltjjquote:
jeh, maar hee ik leef en kan doen wat ik wil dus yeah meerquote:
mobiel geen zin in verbeterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
Twinziesquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
okquote:
kijk dit is zo aandachtshoerderigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.quote:
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.
Blijf vooral happen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weet
kan toch sws geen kwaad voor een keertjequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
zei braddie ook altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan toch sws geen kwaad voor een keertje
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je probeert het nu te verdraaien
Alsjeblieft Opsje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
ja maar het moet dan ook wel bij een keertje blijven natuurlijkquote:
denk bewaren anders voel ik mij schuldigquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?
ja bijna 10 kiloquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
Ze is al 10kilo kwijt vertelde ze net dus dat is wel nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
druiven zijn hier genoegquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb laatste tijd echt geen trek meer in chocola en zo, wil druifjes, ijskoude watermeloen en zo ;s
Hey deezertje/syndroomquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
ik ga tegenwoordig gewoon de straat op verkleed als syrier om aan m'n trekken te komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
geil. hoe?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Een watquote:
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow netjes, wat voor'n tijdsbestek?
hehehehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je boobs op weegschaal plaatsen.
Dat kunnen wij niet he crack, #teamnobewbs
Supperrr nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.
Crack, mn beha zit nog goed vol
sport je er ook veel bij of let je puur op voeding?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.
Crack, mn beha zit nog goed vol
Waarquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
Hzaw gemenerik, kun je wel, beetje fp-redactieleden pesten
dat was ook het bovenste resultaat bij google maar daar bracht ze het een beetje erg positief voorquote:
ik vind mezelf zo amusantquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
Hzaw gemenerik, kun je wel, beetje fp-redactieleden pesten
0 overeenkomst, maar ze zullen vast blij zijn dat iemand ze een keer een complimentje geeft.quote:
Tip genoteerd dankquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga tegenwoordig gewoon de straat op verkleed als syrier om aan m'n trekken te komen
ze flirten ook allemaal met me, kan niks aan doen dat ik de hunk van de organisatie ben hoorquote:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/98/f9/fb98f98aeb98b476ceb129a962dc6c9d.jpg[/ing]quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/98/f9/fb98f98aeb98b476ceb129a962dc6c9d.jpg[/ing]
Ik heb doxycycline gehad, ik heb het niet gegoocheld ;s.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was ook het bovenste resultaat bij google maar daar bracht ze het een beetje erg positief voor
bedoeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb doxycycline gehad, ik heb het niet gegoocheld ;s.
Maar geen idee of zij dat bedoeld
deed oefeningen ook en let heel goed op mijn voeding. Maar heb te maken met hormonale shit dus dat heeft ook invloed, normaal persoon was nu al meer kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sport je er ook veel bij of let je puur op voeding?
breed spectrum antibioticaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen idee wat doxycycline is, doxy is een machinetje, niet boeiend als je het nog niet kent eigenlijk
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In mijn tijd stond azc voor asiel zoekers crematorium
net als jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
niet boeiend als je het nog niet kent eigenlijk
krijg aids, pokkejunkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467
even fappenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[ afbeelding ]
quote:
oh, nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
breed spectrum antibiotica
Noem eens een smal spectrum antibiotica.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
breed spectrum antibiotica
ik las spermaziekte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467
vies menneke ben je ookquote:
Alles geschoren? Of intiem geschoren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
wat vinden jullie van geschoren mannen?
dit is erg onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[ afbeelding ]
Lekker op de tocht zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef xcachet het volgende:
Mijn verslag zal wel weer de diepgang van een rubberboot hebben.
Geil, vooral als de benen onthaard zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
niks aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
alles vanaf torso.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles geschoren? Of intiem geschoren?
Missen we niets aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dan ook dood, afwijking hart + anabolen = geen goed idee
hahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geil, vooral als de benen onthaard zijn
Hey kwaliteitsuser gespotquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geil, vooral als de benen onthaard zijn
Yo, hoestquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kwaliteitsuser gespot
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zoquote:
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijkquote:
allesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zn stijl of omdat ie alles heeft geschoren?
Dit gelooft natuurlijk niemand.quote:
ja onzekere overcompenserende kneusjes iddquote:
ik ben in heaven hmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen KFC in de buurt. Ga denk real deal sharebox halen.
wil laseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zohlemeala omdat je dan van die stoppels krijgt of bijhouden of ja nee, zou niet weten waarom je dat zou doen eigenlijk of je moet écht gorilla zijn
[..]
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijk
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
kaal is sowieso beter bij een manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindmaar geen idee
Ja, dat vind ik dan weer anders omdat het dan lijkt alsof je gewoon uberhaupt niks hebt en dan snap ik het wel. Dan heb je die stoppels en shit tenminste niet.quote:
aziz is een academicus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja onzekere overcompenserende kneusjes idd
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
Wel een erg oppervlakkige dan.quote:
ja ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.
Chicks reageren op mij altijd tevreden. Laat het je eens overkomen, ik denk dat het je zal verbazen hoe mooi en fris het isquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindmaar geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |