omdt hij een qt isquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
op het feit dat hij drie pizza's tegelijk naar binnen kan schuiven?
ah soort zoek soort zekerquote:
jawel het bakt sowieso constanter dus krokanter mja krokante poep blijft poepquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, deze is van de xenos dus zal wel niet veel zijn. Maar alsnog beter dan geen steen denk.
[..]
Ja, dat bedoel ik dan ook. Haha, ik bedoel niet dat ik een kant en klare pizza op steen ga leggen. Denk niet dat dat uberhaupt iets doet tho.
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
louter mysteries verpakt in raadsels
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte mealquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik pizza bestellen. Mag nog 1500 kcal eten
Krokant is lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel het bakt sowieso constanter dus krokanter mja krokante poep blijft poep
ASPERGESquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
avondje gloryhole.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
wow, ik moet haast exact hetzelfde nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan de rest van de week crackers met tomatenpuree zekerquote:
duurt nog geen 5 minuten hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
echt he, liever dikke trommelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
je bent wel altijd aan het tellen en kan ik dit en kan ik datquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duurt nog geen 5 minuten hoor..
daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken denk ikquote:
Kan toch? Alsof je per se een homogene smaak moet hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind veel stevige vrouwen wel echt mooi laatste tijd.
is ook overrated. tenzij je echt shredded wil worden gewoon niet elke dag pizza met cola en savonds je gezicht voldrukken met chipps. Maarja, dat is voor sommigen al moeilijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
is hij ook homo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
mn vriend heeft zo'n bouw en ik ben een fattie
hihi
[ afbeelding ]
wetenschappelijk bewezen als het kraakt dan smaakt het beterquote:
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent wel altijd aan het tellen en kan ik dit en kan ik dat
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duurt nog geen 5 minuten hoor..
user is vegan fitgirl die veel is afgevalleb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ok ik hoorde over de opstand van de dwarse legplanken in nepal, ze waren het niet eens met het papieritische beleid van de nippelschroeven uit duisterwoud, dat druist nml in tegen hun compassie met kelp bij eb.
haha maak je geen zorgen. ik val alleen op twinksquote:
oja jij hebt van die armpjes waar je met je duim wijsvinger omheen kan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken denk ik
#ecto4lifequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja jij hebt van die armpjes waar je met je duim wijsvinger omheen kan.
Ja, maar die apps hebben nogal een afwijking.. Ik gebruik gewoon de voedingswaarden die op producten staan en geen app en ik weeg alles etc etc. Dat kost echt wel veel tijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de hand
nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wetenschappelijk bewezen als het kraakt dan smaakt het beter
True, en het is ook meer fascinatie mooi oidquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Alsof je per se een homogene smaak moet hebben.
mja ik eet al te weinig en val ook niet genoeg af, fuck die shitquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt echt wel mee, op ten duur weet je toch wat je eet en wat er in zit, en met die apps etc is er toch niets aan de hand
opskeer?quote:
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
zo voor het eerst dit jaar naar buiten?quote:
pooliepapyquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
user is vegan fitgirl die veel is afgevalleb.
op den duurquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
been ok kont okquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van been- en konthaar
ritmes en vaste patronenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |