ja maar het moet dan ook wel bij een keertje blijven natuurlijkquote:
denk bewaren anders voel ik mij schuldigquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?
ja bijna 10 kiloquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
Ze is al 10kilo kwijt vertelde ze net dus dat is wel nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
druiven zijn hier genoegquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb laatste tijd echt geen trek meer in chocola en zo, wil druifjes, ijskoude watermeloen en zo ;s
Hey deezertje/syndroomquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
ik ga tegenwoordig gewoon de straat op verkleed als syrier om aan m'n trekken te komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
geil. hoe?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Een watquote:
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow netjes, wat voor'n tijdsbestek?
hehehehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je boobs op weegschaal plaatsen.
Dat kunnen wij niet he crack, #teamnobewbs
Supperrr nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.
Crack, mn beha zit nog goed vol
sport je er ook veel bij of let je puur op voeding?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.
Crack, mn beha zit nog goed vol
Waarquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
Hzaw gemenerik, kun je wel, beetje fp-redactieleden pesten
dat was ook het bovenste resultaat bij google maar daar bracht ze het een beetje erg positief voorquote:
ik vind mezelf zo amusantquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
Hzaw gemenerik, kun je wel, beetje fp-redactieleden pesten
0 overeenkomst, maar ze zullen vast blij zijn dat iemand ze een keer een complimentje geeft.quote:
Tip genoteerd dankquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga tegenwoordig gewoon de straat op verkleed als syrier om aan m'n trekken te komen
ze flirten ook allemaal met me, kan niks aan doen dat ik de hunk van de organisatie ben hoorquote:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/98/f9/fb98f98aeb98b476ceb129a962dc6c9d.jpg[/ing]quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/98/f9/fb98f98aeb98b476ceb129a962dc6c9d.jpg[/ing]
Ik heb doxycycline gehad, ik heb het niet gegoocheld ;s.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was ook het bovenste resultaat bij google maar daar bracht ze het een beetje erg positief voor
bedoeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb doxycycline gehad, ik heb het niet gegoocheld ;s.
Maar geen idee of zij dat bedoeld
deed oefeningen ook en let heel goed op mijn voeding. Maar heb te maken met hormonale shit dus dat heeft ook invloed, normaal persoon was nu al meer kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sport je er ook veel bij of let je puur op voeding?
breed spectrum antibioticaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen idee wat doxycycline is, doxy is een machinetje, niet boeiend als je het nog niet kent eigenlijk
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In mijn tijd stond azc voor asiel zoekers crematorium
net als jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
niet boeiend als je het nog niet kent eigenlijk
krijg aids, pokkejunkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467
even fappenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[ afbeelding ]
quote:
oh, nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
breed spectrum antibiotica
Noem eens een smal spectrum antibiotica.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
breed spectrum antibiotica
ik las spermaziekte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, tijdens de grote uitbraak van de spatieziekte in 1467
vies menneke ben je ookquote:
Alles geschoren? Of intiem geschoren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
wat vinden jullie van geschoren mannen?
dit is erg onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo niet? vuilvrees en azizstijl is wel tof.
[ afbeelding ]
Lekker op de tocht zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef xcachet het volgende:
Mijn verslag zal wel weer de diepgang van een rubberboot hebben.
Geil, vooral als de benen onthaard zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
niks aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
alles vanaf torso.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles geschoren? Of intiem geschoren?
Missen we niets aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dan ook dood, afwijking hart + anabolen = geen goed idee
hahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geil, vooral als de benen onthaard zijn
Hey kwaliteitsuser gespotquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geil, vooral als de benen onthaard zijn
Yo, hoestquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kwaliteitsuser gespot
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zoquote:
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijkquote:
allesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zn stijl of omdat ie alles heeft geschoren?
Dit gelooft natuurlijk niemand.quote:
ja onzekere overcompenserende kneusjes iddquote:
ik ben in heaven hmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen KFC in de buurt. Ga denk real deal sharebox halen.
wil laseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zohlemeala omdat je dan van die stoppels krijgt of bijhouden of ja nee, zou niet weten waarom je dat zou doen eigenlijk of je moet écht gorilla zijn
[..]
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijk
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
kaal is sowieso beter bij een manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindmaar geen idee
Ja, dat vind ik dan weer anders omdat het dan lijkt alsof je gewoon uberhaupt niks hebt en dan snap ik het wel. Dan heb je die stoppels en shit tenminste niet.quote:
aziz is een academicus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja onzekere overcompenserende kneusjes idd
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
Wel een erg oppervlakkige dan.quote:
ja ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |