Had genoeg van jou en de anderen, dus was gewoon ruim een week wat anders doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey fietsflikker, waar was je?
skkltjjquote:
jeh, maar hee ik leef en kan doen wat ik wil dus yeah meerquote:
mobiel geen zin in verbeterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
Twinziesquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
okquote:
kijk dit is zo aandachtshoerderigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.quote:
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.
Blijf vooral happen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weet
kan toch sws geen kwaad voor een keertjequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
zei braddie ook altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan toch sws geen kwaad voor een keertje
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je probeert het nu te verdraaien
Alsjeblieft Opsje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |