ik wil aankomen dus vind het wel makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mja ik eet al te weinig en val ook niet genoeg af, fuck die shit
ugh ergerde mij zo erg daaraan hequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
eet mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
Moeitequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ik moet haast exact hetzelfde nog
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
Zit z'n slip ook zo los?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
mn vriend heeft zo'n bouw en ik ben een fattie
hihi
[ afbeelding ]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die apps hebben nogal een afwijking.. Ik gebruik gewoon de voedingswaarden die op producten staan en geen app en ik weeg alles etc etc. Dat kost echt wel veel tijd.
[..]
nicewil eigenlijk ook nog sensory science gaan studeren, dat gaat over dit soort shit
.
[..]
True, en het is ook meer fascinatie mooi oid
Logisch verstand? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
whehe ja das ook een optie iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfde![]()
ik slaap denk te slecht, cortisol??quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil aankomen dus vind het wel makkelijk
jawel hoorquote:
ja ik doe daarnaast ook nog bijhoueen hoeveel gr zout en hoeveel vochtiname, echt te veel gedoequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
geen idee, ga zo wel even winkelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeite
[..]![]()
Wat ga jij eten?
[..]
[..]
Zit z'n slip ook zo los?
ik wil nog even zeggen dat dit onzin is. Een post op fok kost nog meer moeite dan een maaltijd invoerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat al niet op voor samengestelde producten. Dat gaat enkel op voor groenten en fruit etc etc, samengestelde producten hebben in mijn ogen écht te veel afwijking (en dat gaat al over croissantjes etc). Tevens vind ik een afwijking van 75 kcal per snee boterham en dat t daadwerkelijk 90 zou zijn, dat verschil van 15 kcal per snee zou ik kut vinden dat het niet klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerig
GOMADquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
als je wil aankomen eet je toch gewoon iedere dag een pot pindakaas?
dat je snapt dat cola + redbull en patat niet heel handig isquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Logisch verstand? Hoe bedoel je?
Want weten hoeveel kcal ergens in zit is bij veel dingen gewoon weten, en niet je verstand gebruiken.
En ja, als je iedere dag alles vast eet dan zal het vast schelen qua tijd. Maar ik eet bijvoorbeeld écht niet iedere dag hetzelfde ontbijt, of lunch en laat staan avond eten. Dan ben je iedere dag alles aan het tellen en wegen. Sowieso alles wegen, ja ik vind het echt wel redelijk wat tijd kosten vergelijken met wat eten pakken normaal kost qua tijd.
?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik slaap denk te slecht, cortisol??
heb k gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Ashqelon het volgende:
Sti. geef eens antwoord op mn vorige vraag aub?
vorige keer deed je ook interessant en zat je er ook naastquote:
toen was het allebei correct, nu nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vorige keer deed je ook interessant en zat je er ook naast
ik wil je niet weer voor schut zetten
ooh poulypapiequote:
geen idee wat je gebruikt danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat al niet op voor samengestelde producten. Dat gaat enkel op voor groenten en fruit etc etc, samengestelde producten hebben in mijn ogen écht te veel afwijking (en dat gaat al over croissantjes etc). Tevens vind ik een afwijking van 75 kcal per snee boterham en dat t daadwerkelijk 90 zou zijn, dat verschil van 15 kcal per snee zou ik kut vinden dat het niet klopt.
gelukkig ben je ooit in drenthe geweest en ben je zeer bekent met het drentsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen was het allebei correct, nu niet
crack toch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wat je gebruikt dan
bedoel dezequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hele lichaam 320 per keer? hoevaak moet je gaan en is het dan echt volledig weg? indien ja, dan snap ik niet waarom niet iedereen dat doet, chiller en goedkoper.
Ja, 's ochtendsquote:
wow, waarom dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe daarnaast ook nog bijhoueen hoeveel gr zout en hoeveel vochtiname, echt te veel gedoe
Ah, maar ik vind het best wel wat werk en jullie niet, dat kanquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.
daarnaast maak ik in de ochtend mijn eten tot diner. ik weeg alles en voeg het toe in app
max 20.m werk.
Enige wat werkt.
Alleen moet k geen honger hebben en boos zijn heb de wereld besteld bij domino's
Ohhh zo, ja nee dat klopt helemaal alleen heb je hier niet zoveel aan als je kcal telt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je snapt dat cola + redbull en patat niet heel handig is
je eet niet 365 dagen per jaar anders
nee glkkig niequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeite
[..]![]()
Wat ga jij eten?
[..]
[..]
Zit z'n slip ook zo los?
y u mad?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.
daarnaast maak ik in de ochtend mijn eten tot diner. ik weeg alles en voeg het toe in app
max 20.m werk.
Enige wat werkt.
Alleen moet k geen honger hebben en boos zijn heb de wereld besteld bij domino's
ik zal dit maar opvatten als 'je hebt gelijk, dp'quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig ben je ooit in drenthe geweest en ben je zeer bekent met het drents
maakt mij niet uit, heb de discussie minuten geleden al gewonnenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal dit maar opvatten als 'je hebt gelijk, dp'
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, heb de discussie minuten geleden al gewonnen
Maar wel lekkere pizza? Welke besteldquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen neuken me en niet op de wijze zoals ik dat wil.
Hoe wil je geneukt worden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hihihihi in je kontquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
hartfalenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends
[..]
wow, waarom dan?
[..]
Ah, maar ik vind het best wel wat werk en jullie niet, dat kan.
[..]
Ohhh zo, ja nee dat klopt helemaal alleen heb je hier niet zoveel aan als je kcal telt.
Los van dat je weet dat het waarschijnlijk niet slim is, weet je niet hoe en waat je nou precies binnen kreeg.
Hm, ja bij mij moet het echt bijna 100% precies zijn. Misschien dat ik het daarom wat meer moeite vind en ik doe ook niet snel van "zal wel ongeveer dit zijn", moet precies weten. Dus altijd verpakkingen, google, en dan zelf uitrekeningen.
Heb geen app, gewoon zelf bijhouden.
met kip. en kipvleugels. en een cakeje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wel lekkere pizza? Welke besteld
Domino's trouwens.. die bodems zijn toch niet lekker
Wat wil je laseren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef Ashqelon het volgende:
thanx sti, er is ergens in nl een specifiee schoonheidssalon voor mannen even daarnaar zoeken dan denken ze niet dat je homo bent.
mehquote:
whyquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
met kip. en kipvleugels. en een cakeje.
waarvan ik al voorspel dt de helft weggegooid gaat worden.
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zondequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè, gwn veganpizza toch
Had genoeg van jou en de anderen, dus was gewoon ruim een week wat anders doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey fietsflikker, waar was je?
skkltjjquote:
jeh, maar hee ik leef en kan doen wat ik wil dus yeah meerquote:
mobiel geen zin in verbeterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
Twinziesquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom tikken zowel jij als Crip allebei DAT als DT ?
okquote:
kijk dit is zo aandachtshoerderigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk dit is zo aandachtshoerderig
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.quote:
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik kwam de sc binnen en wist dat jij op mij zou reageren.
Blijf vooral happen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voldoe graag aan verwachtingen zoals je weet
kan toch sws geen kwaad voor een keertjequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
zei braddie ook altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan toch sws geen kwaad voor een keertje
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
misschien eet k alles op heb vandaag niet veel gegeten.
kwark, druiven en een volkoren wrapje met kipfilet. Kijk mij goedpraten
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je probeert het nu te verdraaien
Alsjeblieft Opsje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom de sc binnen en eerste wat ik lees is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |