ik wil aankomen dus vind het wel makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mja ik eet al te weinig en val ook niet genoeg af, fuck die shit
ugh ergerde mij zo erg daaraan hequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
eet mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat zal ik eten? Ik moet nog 760 kcal (18g vet, 90g carbs, 56g eiwit). Ik heb geen zin in m'n geprepte meal
Moeitequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ik moet haast exact hetzelfde nog
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
zou echt geen zin hebben om iedere dag bij te gaan houden wat ik binnenkrijg aan kcal en al die shit
Zit z'n slip ook zo los?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
mn vriend heeft zo'n bouw en ik ben een fattie
hihi
[ afbeelding ]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die apps hebben nogal een afwijking.. Ik gebruik gewoon de voedingswaarden die op producten staan en geen app en ik weeg alles etc etc. Dat kost echt wel veel tijd.
[..]
nicewil eigenlijk ook nog sensory science gaan studeren, dat gaat over dit soort shit
.
[..]
True, en het is ook meer fascinatie mooi oid
Logisch verstand? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Misschien in het begin maar op ten duur kom je in ritmes en vaste patronen. Daarnaast kom je met logisch verstand ook al een heel eind. En met de apps die er tegenwoordig voor zijn heb je toch zo bij de hand of je nog wat kan eten, of moet eten als aan wil komen.
whehe ja das ook een optie iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfde![]()
ik slaap denk te slecht, cortisol??quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil aankomen dus vind het wel makkelijk
jawel hoorquote:
ja ik doe daarnaast ook nog bijhoueen hoeveel gr zout en hoeveel vochtiname, echt te veel gedoequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, en alles wegen en uitrekenen.. Over heel de dag ben je daar toch wel wat tijd mee kwijt en misschien is het niet zo zeer tijd, maar je moet overal rekening houden als je je kcal wil gaan bijhouden en dat is echt wel wat werk.
geen idee, ga zo wel even winkelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Moeite
[..]![]()
Wat ga jij eten?
[..]
Heb ik ook niet, daarom eet ik ieder dag hetzelfde![]()
[..]
Zit z'n slip ook zo los?
ik wil nog even zeggen dat dit onzin is. Een post op fok kost nog meer moeite dan een maaltijd invoerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee. fitbit gehaald.om verbruik bij te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat al niet op voor samengestelde producten. Dat gaat enkel op voor groenten en fruit etc etc, samengestelde producten hebben in mijn ogen écht te veel afwijking (en dat gaat al over croissantjes etc). Tevens vind ik een afwijking van 75 kcal per snee boterham en dat t daadwerkelijk 90 zou zijn, dat verschil van 15 kcal per snee zou ik kut vinden dat het niet klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommige apps hebben vrijwel alle producten en zijn zeer nauwkerig
GOMADquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
als je wil aankomen eet je toch gewoon iedere dag een pot pindakaas?
dat je snapt dat cola + redbull en patat niet heel handig isquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Logisch verstand? Hoe bedoel je?
Want weten hoeveel kcal ergens in zit is bij veel dingen gewoon weten, en niet je verstand gebruiken.
En ja, als je iedere dag alles vast eet dan zal het vast schelen qua tijd. Maar ik eet bijvoorbeeld écht niet iedere dag hetzelfde ontbijt, of lunch en laat staan avond eten. Dan ben je iedere dag alles aan het tellen en wegen. Sowieso alles wegen, ja ik vind het echt wel redelijk wat tijd kosten vergelijken met wat eten pakken normaal kost qua tijd.
?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik slaap denk te slecht, cortisol??
heb k gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Ashqelon het volgende:
Sti. geef eens antwoord op mn vorige vraag aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |