'aan' het afvallenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat kk je nou steeds? ik ben aan t afvallen?
hah dan kan je zeggen dat je crack gebruikt om af te vallen hi ha hoquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hoeveel wil je afvallen en lukt het een beetje?![]()
ok nvmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik zelf ook niet.nog nooit als diëtist gewerkt en tentamens op je school zijn niet echt representatief
.
ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat kk je nou steeds? ik ben aan t afvallen?
klopt wel eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar ik snap het niet he. Mensen die wat steviger zijn, wat ze ook doen het is nooit goed. Als ze friet eten is het : HEUEUEU JE ZAL WEL DIK BLIJVEN. Als ze gaan sporten worden ze uitgelachen omdat ze sporten etc etc etc, ja wtf wil je nou dan![]()
rare kortzichtige kliek ga je mee om danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar ik snap het niet he. Mensen die wat steviger zijn, wat ze ook doen het is nooit goed. Als ze friet eten is het : HEUEUEU JE ZAL WEL DIK BLIJVEN. Als ze gaan sporten worden ze uitgelachen omdat ze sporten etc etc etc, ja wtf wil je nou dan![]()
in de gym valt het alleen maar op als mensen echt vies dik zijn. voor de rest is iedereen toch maar met zichzelf bezig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Niet buiten hardlopen? mooi weer nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook
en marktplaatsmeggool heeft eindelijk eens terug gemaild, dus dit weekend kan ik mn crosstrainer gaan halen waarschijnlijk
waarom ben je verrast?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
godverdomme wat een retards trekt dat topic van zeer aan
ja weet ik eigenlijk ook nietquote:
jezus wat een trieste deadlift. one way ticket to snap city.quote:
neh, ik ben niet zo van het buiten sporten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet buiten hardlopen? mooi weer nu
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
in de gym valt het alleen maar op als mensen echt vies dik zijn. voor de rest is iedereen toch maar met zichzelf bezig.
Ai, dat belemmert het flink jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik ben niet zo van het buiten sporten.
vooral niet in de zomer, want hooikoorts
ik snap dat ook niet dat is gewoon hoe het altijd gaatquote:
Ja, ik vraag me dit ook af maar ik was ook best wel heel erg dik dus wat dat betreft. Zo rationeel is het gewoon nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
dikke mensenwat een treurnis
word er altijd zo droevig van van zulks dikke mensen, hoe kan je zover laten komen
zeker in de gym, toch totaal niet motiverend om te pompen als je telkes zo fatsigheid ziet in de spiegel
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
word er altijd zo droevig van van zulks dikke mensen, hoe kan je zover laten komen
zeker in de gym, toch totaal niet motiverend om te pompen als je telkes zo fatsigheid ziet in de spiegel
En toch pussy krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Genant dat dit van jou af komtquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
En nog hebben ze wss meer seksleven dan dat jij hebt en zijn ze ook nog eens zelfverzekerder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
gezond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua kcal heb ik 500 binnen, maar heb geen avondeten gehad.
Wilde je nog om hulp vragen, maar wilde niet zwak lijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet het anders verpakken
Ah zo. Nee, zou wel organic agriculture willen doen maar dat komt nog wel een keer dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, en je postte ook dat je tussenjaar moest doen dus weet ik veel of je misschien werkend extra ervaring op kon doen dat het wel mocht he!?![]()
Maar oke, bevalt het?
Het is leuk mij uit te lachen. Ik ben al bijna 10 kg kwijt, maar heb pcos dus het gaat erg langzaam.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
je bent #strongindependentwoman hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde je nog om hulp vragen, maar wilde niet zwak lijken
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genant dat dit van jou af komt
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nog hebben ze wss meer seksleven dan dat jij hebt en zijn ze ook nog eens zelfverzekerder.
kappequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
toch ben jij socially awkward en single en heb ik een vriend en een sociaal leven
Is pcos net zoiets als al die smoesjes die Braddie heeft om zijn uitkering te houden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is leuk mij uit te lachen. Ik ben al bijna 10 kg kwijt, maar heb pcos dus het gaat erg langzaam.
Als mensen hier hun lol maar hebben eh.
toch ben jij socially awkward en single en heb ik een vriend en een sociaal levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
heb je ook last van overbeharing?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is leuk mij uit te lachen. Ik ben al bijna 10 kg kwijt, maar heb pcos dus het gaat erg langzaam.
nee ik scheer me rug altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook last van overbeharing?
Inb4 voor meiden is andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
toch ben jij socially awkward en single en heb ik een vriend en een sociaal leven
alles wordt tegenwoordig maar gelabeld om weg te kijken van de waarheidquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is pcos net zoiets als al die smoesjes die Braddie heeft om zijn uitkering te houden?
geven om wat vreemden over je lijf denkenquote:
Tipje: probeer niet minder dan je energiebehoefte - 500 kcal te eten, want dan zul je zeer langzaam afvallenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua kcal heb ik 500 binnen, maar heb geen avondeten gehad.
10 kg is echt al heeeel veel hoor, ook al zou je 200kg wegen, goed bezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja maar met grote borsten is het andersquote:
voor meiden is andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
amenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Is weggelaserd allemaal dus nein. Heb op mn lichaam ook niets. Kreeg wel acne, maar dat is niet super erg en make up helpt wel. Punt is dat ik andere dingen heb die ik heel vervelend vind. Maar ik snap dat t makkelijk is mensen te bashen op hun onvolkomenheden dus doe vooral je ding.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook last van overbeharing?
meer eten om af te vallen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tipje: probeer niet minder dan je energiebehoefte - 500 kcal te eten, want dan zul je zeer langzaam afvallen. Dus stel je energiebehoefte is 2000 dan niet minder dan 1500 kcal per dag eten. Ja dat werkt wel de eerste maand, daarna val je niet meer af en moet je weer extra eten om af te vallen blabla en dat is echt kakkie.
[..]
10 kg is echt al heeeel veel hoor, ook al zou je 200kg wegen, goed bezig. Als je er zelf maar wel beetje trots op bent
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
nee kneus, je moet niet te weinig eten maar wel onder je behoefte blijvenquote:
dit kwam wel in me op maar daarna deed ik die gedachte wegwuiven omdat het wel onzin is en heb het niet gepost dus, wat vind je daarvanquote:
is gwn tough lovequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is weggelaserd allemaal dus nein. Heb op mn lichaam ook niets. Kreeg wel acne, maar dat is niet super erg en make up helpt wel. Punt is dat ik andere dingen heb die ik heel vervelend vind. Maar ik snap dat t makkelijk is mensen te bashen op hun onvolkomenheden dus doe vooral je ding.
ik zit normaliter op een verschil van 750. Ik weet even niet wat te eten nu. Voel me wel flauw worden nu dus maar even fixen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tipje: probeer niet minder dan je energiebehoefte - 500 kcal te eten, want dan zul je zeer langzaam afvallen. Dus stel je energiebehoefte is 2000 dan niet minder dan 1500 kcal per dag eten. Ja dat werkt wel de eerste maand, daarna val je niet meer af en moet je weer extra eten om af te vallen blabla en dat is echt kakkie.
[..]
10 kg is echt al heeeel veel hoor, ook al zou je 200kg wegen, goed bezig. Als je er zelf maar wel beetje trots op bent
.
echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef BozeHaas het volgende:
een meisje hoeft maar ff naar buiten te gaan en ze heeft 5 nieuwe telefoonnummers, maakt niet uit hoe lelijk ze is
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Stimo, mn haar trouwens. Dan weet je waar ik nu sta, en zaterdag kapper dus ik denk eigenlijk dat het dan wel weer redelijk heel erg kort is. Ja dit is eigenlijk ook nog wel heel erg kort als ik het zo bekijk, maar niet vergeleken met hoe kort het was. Maar weet niet of jij die foto heb gezien dus misschien is dit wel onzin.geef je ook body to body massage bij een dieet-sessie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat nog geen enkele keer berekendquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik zit normaliter op een verschil van 750. Ik weet even niet wat te eten nu. Voel me wel flauw worden nu dus maar even fixen.
een meisje heeft geen naamquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef BozeHaas het volgende:
een meisje hoeft maar ff naar buiten te gaan en ze heeft 5 nieuwe telefoonnummers, maakt niet uit hoe lelijk ze is
ja dus ik heb dikke tieten en een reet maar ook een vetpensquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar met grote borsten is het anders
Stimo, mn haar trouwens. Dan weet je waar ik nu sta, en zaterdag kapper dus ik denk eigenlijk dat het dan wel weer redelijk heel erg kort is. Ja dit is eigenlijk ook nog wel heel erg kort als ik het zo bekijk, maar niet vergeleken met hoe kort het was. Maar weet niet of jij die foto heb gezien dus misschien is dit wel onzin.ow maar dit is 1010100 pr beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag niet teveel koolhydraten ik hou alles bijquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog geen enkele keer berekend
Stimo, mn haar trouwens. Dan weet je waar ik nu sta, en zaterdag kapper dus ik denk eigenlijk dat het dan wel weer redelijk heel erg kort is. Ja dit is eigenlijk ook nog wel heel erg kort als ik het zo bekijk, maar niet vergeleken met hoe kort het was. Maar weet niet of jij die foto heb gezien dus misschien is dit wel onzin.ik zou het tot je kaaklijn laten groeien in een alijn bob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nergens last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit kwam wel in me op maar daarna deed ik die gedachte wegwuiven omdat het wel onzin is en heb het niet gepost dus, wat vind je daarvan
denk wel voor jongens is zelfs beter man, zelf uitkiezen alles, total freedom
bij wijven krijg je telkes van die kneuzen achter je aan, irritant lijkt me
no appease maar je bent toch niet fat? hoorde dat laseren niet altijd helpt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is weggelaserd allemaal dus nein. Heb op mn lichaam ook niets. Kreeg wel acne, maar dat is niet super erg en make up helpt wel. Punt is dat ik andere dingen heb die ik heel vervelend vind. Maar ik snap dat t makkelijk is mensen te bashen op hun onvolkomenheden dus doe vooral je ding.
zuig pik danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb v taper en cannonball delts en zag meerdere jongens naar me kijken vandaag
Wanneer ga je seks hebben met ze denk je??quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb v taper en cannonball delts en zag meerdere jongens naar me kijken vandaag
jawel! benen al 3 maanden niet geschoren want er is nietsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
no appease maar je bent toch niet fat? hoorde dat laseren niet altijd helpt.
waarom nirt te wrinig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee kneus, je moet niet te weinig eten maar wel onder je behoefte blijven
arrogant hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nergens last van.
Alleen als ze kennis maken met mijn mooie innerlijk beginnen ze weleens te aanbidden.
beter toch, mits je voorzien bent danquote:
jouw innerlijk is echt heel mooi jaquote:anders wel klote
Alleen als ze kennis maken met mijn mooie innerlijk beginnen ze weleens te aanbidden.
dan gaat je lichaam in energy safe modus en vebrand je minder energie om te besparenquote:
Ja, het gaat ook alleen op dat stel je zou nu ineens niet meer afvallen of veel langzamer oid, dan kan dat het daardoor komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik zit normaliter op een verschil van 750. Ik weet even niet wat te eten nu. Voel me wel flauw worden nu dus maar even fixen.
Nee, doe wel aan massage's ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je ook body to body massage bij een dieet-sessie?
quote:
Ohh, fijn om te lezen want dat is precies wat ik van plan wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou het tot je kaaklijn laten groeien in een alijn bob.
Ja ben voorzien. Natuurlijk heeft zo'n leuke meid als ik een vriendje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beter toch, mits je voorzien bent dan
anders wel klote
beperkte houdbaarheidsdata zijn kut hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en kan niet aandachtshoeren, want dat bederft het.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jawel! benen al 3 maanden niet geschoren want er is niets![]()
Ben mollig maar niet fat. Heb mijn lichaamsbouw mee. Curvy dus vet is goed verdeeld.
Kim K achtig? Wat kost laseren ongeveer, als laseren werkt is het op lange termijn wel chill want minder moeite.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jawel! benen al 3 maanden niet geschoren want er is niets![]()
Ben mollig maar niet fat. Heb mijn lichaamsbouw mee. Curvy dus vet is goed verdeeld.
Wow, echt nog steeds M?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben voorzien. Natuurlijk heeft zo'n leuke meid als ik een vriendje.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ik liep in skinny en slimfit S v neck
iets klopt hier nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja dat zeg ik toch ook, zie editquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben voorzien. Natuurlijk heeft zo'n leuke meid als ik een vriendje.
Heb gehoord dat dat niet klopt want Auswitz.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan gaat je lichaam in energy safe modus en vebrand je minder energie om te besparen
hmm, katequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ass telt ook mee bij curvy. Anders is Kate Koelkast misschien ook curvy.
Oké.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat niet klopt want Auswitz.
okquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat niet klopt want Auswitz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |