ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
xD ROFL XD XD zo hard gelachen om dit
hoezo ;squote:[/img] Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
jij normaliseert dikke mensen maar wat graag ;s
klopt, maar met 1 zo'n bakje heb je genoeg voor en serving of 5quote:
Ik kon vanuit hoge landbouw school niet in 1x naar WUR zonder tussenjaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, wat doe jij nu dan, of wat heb je gedaan?
En mja, mijn pakket op de middelbare heb ik nu ook bijzonder weinig aan. Het is dat ik hbo --> uni deed anders ging het ook niet. Echt kak. Wist ik veel op mn 16e.
En dit is je tussenjaar nu dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik kon vanuit hoge landbouw school niet in 1x naar WUR zonder tussenjaar. Werk nu bij onderzoeksinstituut als wat in de wereld als technisch onderzoeker bekend staat.
gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik ben geen stadsmens dus zal nooit mijn stadje worden.
[..]
klb sc is nooit MyAt uitgegaan. En grtd en klb sc lopen nogal door elkaar, en toen zag ik mijn naampje weer ja.
[..]
chubbies zijn lief chubbies zijn leuk lekker zacht mmmmmquote:
ja ik ben toch een van de weinige die er zo over denktquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
chubbies zijn lief chubbies zijn leuk lekker zacht mmmmm
probeer net m'n stoppen met roken kilo's weg te werken krijg ik deze twijfel gezaaid
niet voor lfmsjamesdean dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik kon vanuit hoge landbouw school niet in 1x naar WUR zonder tussenjaar. Werk nu bij onderzoeksinstituut als wat in de wereld als technisch onderzoeker bekend staat.
help mij ik ben dikquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben afgestudeerd diėtist, ik zie wel dat ik een goede toevoeging ben hier![]()
![]()
.
kun je afstuderen in open deuren intrappen dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben afgestudeerd diėtist, ik zie wel dat ik een goede toevoeging ben hier![]()
![]()
.
Wil je daar wel hulp bij? Anders lekker bolletje blijven en mij niet onnodig werk laten doenquote:
nvmquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je daar wel hulp bij? Anders lekker bolletje blijven en mij niet onnodig werk laten doen
wil je niet van die vieze woorden gebruiken :squote:
ja, en je postte ook dat je tussenjaar moest doen dus weet ik veel of je misschien werkend extra ervaring op kon doen dat het wel mocht he!?quote:
Stimorol kan goed je hulp gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
![]()
.
ligt eraan hoe goed je bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je daar wel hulp bij? Anders lekker bolletje blijven en mij niet onnodig werk laten doen
Ja, weet ik zelf ook niet.quote:
wat kk je nou steeds? ik ben aan t afvallen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stimorol kan goed je hulp gebruiken
Oh, hoeveel wil je afvallen en lukt het een beetje?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat kk je nou steeds? ik ben aan t afvallen?
met 56 stappen per dagquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat kk je nou steeds? ik ben aan t afvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |