Yo, hoestquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kwaliteitsuser gespot
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zoquote:
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijkquote:
allesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zn stijl of omdat ie alles heeft geschoren?
Dit gelooft natuurlijk niemand.quote:
ja onzekere overcompenserende kneusjes iddquote:
ik ben in heaven hmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen KFC in de buurt. Ga denk real deal sharebox halen.
wil laseren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik vind kaal wel mooier maar scheren is ook weer zohlemeala omdat je dan van die stoppels krijgt of bijhouden of ja nee, zou niet weten waarom je dat zou doen eigenlijk of je moet écht gorilla zijn
[..]
Nope, dat vind ik ook echt heel onaantrekkelijk
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
kaal is sowieso beter bij een manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar weet niet of ik kaal perse beter zou vinden bij een man, denk dat ik dat gek vindmaar geen idee
Ja, dat vind ik dan weer anders omdat het dan lijkt alsof je gewoon uberhaupt niks hebt en dan snap ik het wel. Dan heb je die stoppels en shit tenminste niet.quote:
aziz is een academicus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja onzekere overcompenserende kneusjes idd
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is afknapper als man dat haar heeft. Srs. DIe grote bossen onder is echt nasty
Wel een erg oppervlakkige dan.quote:
ja ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar helemaal niets is ook zo vrouwelijk. Ik weet niet wat ik daarvan vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |