ja maar het moet dan ook wel bij een keertje blijven natuurlijkquote:
denk bewaren anders voel ik mij schuldigquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar gooi je het dan echt weg, of bewaren?
ja bijna 10 kiloquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
Ze is al 10kilo kwijt vertelde ze net dus dat is wel nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
of het tellen van kcal je al wat opgeleverd heeft/of je al bent afgevallen?
druiven zijn hier genoegquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb laatste tijd echt geen trek meer in chocola en zo, wil druifjes, ijskoude watermeloen en zo ;s
Hey deezertje/syndroomquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
ik ga tegenwoordig gewoon de straat op verkleed als syrier om aan m'n trekken te komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Ik merk wel dat mijn sekstekort invloed begint te hebben op m'n functioneren. Vandaag weer 3 collegaatjes aangerand
geil. hoe?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
Een watquote:
Zou ik je niet kunnen zeggen die 5 in 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow netjes, wat voor'n tijdsbestek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |