nee maar er zijn mannen die ik zou doen.quote:
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer anders omdat het dan lijkt alsof je gewoon uberhaupt niks hebt en dan snap ik het wel. Dan heb je die stoppels en shit tenminste niet.
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opentquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opent
Ik had niet door dat ik lapo hadquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter doet drug dat misschien duurt het dan geen half uur voor hij een nieuw deel opent
gedaan worden door of doen? door wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar er zijn mannen die ik zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat niemand gekaapt heeft trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt n complex hequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.
Excuses voor deze keer geaccepteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet door dat ik lapo had
Sorry zal volgende x scherper zijn
heeft het niet mee te maken vind het zelf gewoon toffer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ash je oet werken aan je zelfvertrouwen.
ja ik wilde doen, maar altijd als ik dat doe blijkt iemand anders me dan net voor te zijn dus fuck die shitquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat niemand gekaapt heeft trouwens.
kwam net te laat daarvoor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef MrBradge het volgende:
braddie... je bent erg aangekomen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel brter kapsel
Dat zal vastquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
Chicks reageren op mij altijd tevreden. Laat het je eens overkomen, ik denk dat het je zal verbazen hoe mooi en fris het is
Nope, maar 320, duur manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf gelasert? overweeg echt, nu zeker omdat ik middel eastern ben en lichaamshaar sneller opvalt dan bij nordics zelfs als je niet veel lichaamshaar hebt.
Nice man. Staat je veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
doen staat er toch. djeez louis lees gewoonquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gedaan worden door of doen? door wie?
Zou niet raken/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee bij jou mogen we het niet hebben over je gewichtquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
braddie... je bent erg aangekomen he?
wel brter kapsel
Goed geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |