je laatste 2 zinnen icm smiley'squote:
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Er rijd hier NOG een blauwe Twingo.
Super veel ruzie gehad hierom, omdat de bestuurder van die blauwe Twingo rijd als een mongool (Allemaal mensen afsnijden, piepende bandjes de bocht om, inhalen over doorgetrokken strepen etc)
En mensen dachten dat ik dat was
(Tot ik ze de foto liet zien waarop de beide KLM blauwe Twingo's te zien waren en het was van "oh.. Jij hebt die zwarte strip op de zijkant niet he?"
Ja lekker kort he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel.
Goed verhaal verder. Lekker kort.
Ken wel deze vrindjes:quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier ooit de ijsjes op van Beluga bij de AH?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou zuigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier ooit de ijsjes op van Beluga bij de AH?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht je gaat écht stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehh haal morgen wel nieuwe ben toch nog apestoned
heb je da nummer van bong-ra nou nog gechecktquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vape best vaak maar verslaafd ben ik niet das best chill met pauzesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas wel vaker met verslaving he.en
tegelijk
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben traag. Gaan we samen keertje blowen?
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
linkje plxquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je da nummer van bong-ra nou nog gecheckt
quote:
Zo'n stipje valt vast wel op iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Er rijd hier NOG een blauwe Twingo.
Super veel ruzie gehad hierom, omdat de bestuurder van die blauwe Twingo rijd als een mongool (Allemaal mensen afsnijden, piepende bandjes de bocht om, inhalen over doorgetrokken strepen etc)
En mensen dachten dat ik dat was
(Tot ik ze de foto liet zien waarop de beide KLM blauwe Twingo's te zien waren en het was van "oh.. Jij hebt die zwarte strip op de zijkant niet he?"
Ja, ik wil ook vaporizerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vape best vaak maar verslaafd ben ik niet das best chill met pauzes
kweenie maar sommige mensen moeten morgen weer gewoon werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doen
[..]
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgen
ik word er psycho van als je dat kunt hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word erg introvert van maar als je dat oké vindt kunnen we dat zeker doen
[..]
nacht is nog lang G je gaat spijt krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |